Oh had ik ook hoor. En nu als 17-jarige nog steeds wel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat merk ik nu ook nog gewoon als 16 jarige
Herkenbaar, jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mening geven kan ook niet echt op je 14e. Typ je een konko lange post met een goed onderbouwde mening met honderdmiljoenmiljard argumenten, een post die volwassenen ook zo zouden kunnen typen. En dan "hoe oud ben je?" "ja, 14..." "hahaha denken dat jij iets van de wereld weet omg kutpost
". Je hebt er dan instant niks te zeggen
.
Tuurlijk zal het er vaak op neerkomen dat 14-jarigen het nog niet zo goed weten, maar er zijn wel eens uitzonderingen en dan is zoiets gewoon lullig.
We voelen elkaar (aan).quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij zoiets zou reageren
Ligt ook aan je manier van posten. Ik werd eigenlijk altijd ouder geschat on the internetz toen ik nog een jaartje of 15 was.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh had ik ook hoor. En nu als 17-jarige nog steeds wel.
Maar op onze leeftijden heb je nog ooit geluk, 14 is instant emogif.
Ik merkte het vooral in SC's eigenlijk. Vanaf mijn 15e/16e gingen mensen echt anders op me reageren.
Ik ben altijd al ouder geschat op internet (qua posten dus), maar zo gauw ik mijn leeftijd zei gingen mensen kinderachtig doen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ligt ook aan je manier van posten. Ik werd eigenlijk altijd ouder geschat on the internetz toen ik nog een jaartje of 15 was.
Nooit last van gehad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben altijd al ouder geschat op internet (qua posten dus), maar zo gauw ik mijn leeftijd zei gingen mensen kinderachtig doen.
Ja en ditquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben altijd al ouder geschat op internet (qua posten dus), maar zo gauw ik mijn leeftijd zei gingen mensen kinderachtig doen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:32 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga even m'n hoofd en benen bruinen
damn jij zont snel :$$quote:
Je avondagenda zegt weer: TC TC TC?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:53 schreef Unscrewed het volgende:
Krat bier gekocht, gisteren wiet gekocht, veel energy ingeslagen, vanavond word leuk
Als mensen komen welquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je avondagenda zegt weer: TC TC TC?
Ik weet nog niet of ik op TC kom. Heb waarschijnlijk niks te doen, maar weet niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als mensen komen wel
Of ik ga de hele nacht chillings zetten met een maat als die hier komt pitten.
Het moetquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik op TC kom. Heb waarschijnlijk niks te doen, maar weet niet.
Kom. Ik ga ook dan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik op TC kom. Heb waarschijnlijk niks te doen, maar weet niet.
Goedzo, overtuig iedereenquote:
Sowieso omgevingen waar mensen samen komen zonder bier.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:01 schreef Unscrewed het volgende:
Op de volgende meet moet trouwens sowieso bier komen. En wiet. Stronken zijn
Eensch.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso omgevingen waar mensen samen komen zonder bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |