Neuken?quote:
Jij weetquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JNG, JONG, jong, kinderen van 12 - 18. Deze mensen aan de drugs helpen.
Jaaaaaaaaaaaa.
Tsja ik mag niet veel zeggen omdat 17, maar je weet vast wat ik bedoel en zo en ik ben het best wel met je eensquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Absoluut niet, verslavingsgevoeligheid is nogal wat op die leeftijd (NOFI), kan gevaarlijk zijn zelfs.
GMTA.quote:Oh en even Uns uitlachen
Ook datquote:
Dat groepje domme pubers is nou juist wat JNG verneuktquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het blijft een groepje domme pubers, imo.
Maar dat was het altijd al?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat groepje domme pubers is nou juist wat JNG verneukt
Nee, jij hebt duidelijk PUB nooit gekendquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar dat was het altijd al?_____!!
Misschien zijn sommige mensen eromheen gewoon ouder geworden en snappen nu hoe dom het eigenlijk is daar.
Pub SC was op een gegeven moment als dagbagger best oké hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, jij hebt duidelijk PUB nooit gekend
PUB was gewoon tof en gezellig, haten was verlaten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Pub SC was op een gegeven moment als dagbagger best oké hoor
Wel grappig om te zien hoe vannacht die cachet nachtbaggers in klb ging verneuken en promiwalrus en vriend nu andere sc's zoekenquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
PUB was gewoon tof en gezellig, haten was verlaten.
Nu is er gewoon een groepje kutkinders dat zich stoer voelt op het internet en het gewoon verneukt voor anderen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:21 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vond PUB altijd stom omdat er van die domme kinderen vragen kwamen stellen over "hoe sperma uit hemd te krijgen?" en "is het normaal dat mijn kutje nat wordt als ik naar mannen op het internet kijk?" en zo. De SC ken(de) ik verder niet.
Ik was 14 en ik dacht, tsja, waarom niet daar gaan posten, heb de goede leeftijd. Nou, NOOO WAY. Wat een topicsquote:
Dat is toch juist heerlijk om te lurkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:21 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vond PUB altijd stom omdat er van die domme kinderen vragen kwamen stellen over "hoe sperma uit hemd te krijgen?" en "is het normaal dat mijn kutje nat wordt als ik naar mannen op het internet kijk?" en zo. De SC ken(de) ik verder niet.
Ik kwam nooit in dat subforum, alleen toen nachtbagger echt strikt gesloten werd overdag gingen we (nb mensjes) op zoek naar iets andersquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was 14 en ik dacht, tsja, waarom niet daar gaan posten, heb de goede leeftijd. Nou, NOOO WAY. Wat een topics.
Geen idee waarom ik nooit in die SC gezeten heb eigenlijk.
Nu wel. Maar op mijn 14e maakte het me boos. Ik vond het letterlijk een aanslag op mijn leeftijd gewoon of zo. Zulke domme mensen, bahquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is toch juist heerlijk om te lurken
Nja ik was toen 16/17 ofzo dus vond 't dan vooral leuk om met emo.gifs te strooienquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu wel. Maar op mijn 14e maakte het me boos. Ik vond het letterlijk een aanslag op mijn leeftijd gewoon of zo. Zulke domme mensen, bah.
Mening geven kan ook niet echt op je 14equote:Op maandag 5 augustus 2013 15:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja ik was toen 16/17 ofzo dus vond 't dan vooral leuk om met emo.gifs te strooien
Dat merk ik nu ook nog gewoon als 16 jarigequote:Op maandag 5 augustus 2013 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mening geven kan ook niet echt op je 14e. Typ je een konko lange post met een goed onderbouwde mening met honderdmiljoenmiljard argumenten, een post die volwassenen ook zo zouden kunnen typen. En dan "hoe oud ben je?" "ja, 14..." "hahaha denken dat jij iets van de wereld weet omg kutpost
". Je hebt er dan instant niks te zeggen
.
Tuurlijk zal het er vaak op neerkomen dat 14-jarigen het nog niet zo goed weten, maar er zijn wel eens uitzonderingen en dan is zoiets gewoon lullig.
Je weet dan ook nog van niks snowie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat merk ik nu ook nog gewoon als 16 jarige
Ik wist gewoon dat jij zoiets zou reagerenquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je weet dan ook nog van niks snowie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |