dat ik er lekker uit zie tochquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
oeh oeh! nu ik! wat moet ik zeggen?

Tinychatquote:

ik moet toegeven....quote:

Dit zou kunnen gebeuren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:56 schreef Beach het volgende:
tinychat is nu leuk hooidraad trekt zich af unscrewed smeert zijn tepels in met pindakaas en snowbells laat haar hond in beeld

honden zijn leukquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:56 schreef Beach het volgende:
tinychat is nu leuk hooidraad trekt zich af unscrewed smeert zijn tepels in met pindakaas en snowbells laat haar hond in beeld

quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:56 schreef Beach het volgende:

quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]ik hou van pindakaas... honden likken pindakaas toch altijd af? ...
oohh snowwwieee??

quote:

quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sgatje war is er werom lach je met traanktjes?????
bben btje verdrietig maar door jullie moet ik weer lachen dus ik lach door mn tranen heenquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sgatje war is er werom lach je met traanktjes?????

Ow lievird ik d8 al t ligt aan my maar gelikig mak ik je ook nog blu hihihiquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:58 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
bben btje verdrietig maar door jullie moet ik weer lachen dus ik lach door mn tranen heen

ik moest even nadenken wat er stondquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ow lievird ik d8 al t ligt aan my maar gelikig mak ik je ook nog blu hihihi

Jha dr hb je soms he dat je nie wee wat er stat ja dn mort je t f opnew lesen want ja dan kan je t welleseb ja tog g ja tg,????quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |