SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook maar 3 echte relaties gehad, anders.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Scheelt wanneer je je relaties op 1 hand kan tellen.
Tsssk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:26 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat +6 wel het jongste is geweest.
Nee, nooit jonger gegaan. Dus +6 is de jongste.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:27 schreef muhahaha het volgende:
Je bedoelt -6 toch? Jonger dan wat jij bent?
Of nouja, die heb ik nog. Voordat iedereen in paniek is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:28 schreef Myraela het volgende:
Oh hadden we het over relaties.Want ik heb maar één relatie gehad die ik een echte relatie durf te noemen.
Oudste bedoel je dan toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, nooit jonger gegaan. Dus +6 is de jongste.
Jongste voor mij anders is -6 denk ik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, nooit jonger gegaan. Dus +6 is de jongste.
Ach maakt het uitquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:30 schreef Macrador het volgende:
Ik zit met een eekhoorn te skypen wtf. Skype vervormt haar stem en ik weet niet hoe het te fixen.
Leuk toch, alsof je met Alvin and the Chipmunks zit te praten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:30 schreef Macrador het volgende:
Ik zit met een eekhoorn te skypen wtf. Skype vervormt haar stem en ik weet niet hoe het te fixen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Euh.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. De jongste was 6 jaar ouder.
Hoe ehm werkt dat dan? Dan was hij 13?quote:
Ik vind het altijd zo schattig als mensen zo weinig schelen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongste voor mij anders is -6 denk ik.
Oudste - 2 weken.
Nee, toen Myr 18 was ofzo, was hij 24.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh.
[..]
Hoe ehm werkt dat dan? Dan was hij 13?
Waarom zou je dat doen? Leeftijd is ook maar een getalquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo schattig als mensen zo weinig schelen.![]()
Je hebt ook veel mensen die altijd echt bewust mensen zoeken die precies even oud zijn.
Whut?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh.
[..]
Hoe ehm werkt dat dan? Dan was hij 13?
Jij bent een -1.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:33 schreef heloef het volgende:
Ik snap bijzonder weinig van al die cijfertjes.
Okee. Wat nu?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |