SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook maar 3 echte relaties gehad, anders.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Scheelt wanneer je je relaties op 1 hand kan tellen.
Tsssk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:26 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat +6 wel het jongste is geweest.
Nee, nooit jonger gegaan. Dus +6 is de jongste.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:27 schreef muhahaha het volgende:
Je bedoelt -6 toch? Jonger dan wat jij bent?
Of nouja, die heb ik nog. Voordat iedereen in paniek is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:28 schreef Myraela het volgende:
Oh hadden we het over relaties.Want ik heb maar één relatie gehad die ik een echte relatie durf te noemen.
Oudste bedoel je dan toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, nooit jonger gegaan. Dus +6 is de jongste.
Jongste voor mij anders is -6 denk ik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, nooit jonger gegaan. Dus +6 is de jongste.
Ach maakt het uitquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:30 schreef Macrador het volgende:
Ik zit met een eekhoorn te skypen wtf. Skype vervormt haar stem en ik weet niet hoe het te fixen.
Leuk toch, alsof je met Alvin and the Chipmunks zit te praten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:30 schreef Macrador het volgende:
Ik zit met een eekhoorn te skypen wtf. Skype vervormt haar stem en ik weet niet hoe het te fixen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Euh.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. De jongste was 6 jaar ouder.
Hoe ehm werkt dat dan? Dan was hij 13?quote:
Ik vind het altijd zo schattig als mensen zo weinig schelen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongste voor mij anders is -6 denk ik.
Oudste - 2 weken.
Nee, toen Myr 18 was ofzo, was hij 24.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh.
[..]
Hoe ehm werkt dat dan? Dan was hij 13?
Waarom zou je dat doen? Leeftijd is ook maar een getalquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo schattig als mensen zo weinig schelen.![]()
Je hebt ook veel mensen die altijd echt bewust mensen zoeken die precies even oud zijn.
Whut?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh.
[..]
Hoe ehm werkt dat dan? Dan was hij 13?
Jij bent een -1.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:33 schreef heloef het volgende:
Ik snap bijzonder weinig van al die cijfertjes.
Okee. Wat nu?quote:
Dat snap ik ook welquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:34 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik wil normaal met mijn vriendin kunnen skypen.
Meeste mensen van mijn leeftijd vind ik niet leuk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo schattig als mensen zo weinig schelen.![]()
Je hebt ook veel mensen die altijd echt bewust mensen zoeken die precies even oud zijn.
Pedofiel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meeste mensen van mijn leeftijd vind ik niet leuk.
Jonger is meestal leuker.
Robert M. all over again.quote:
Ow ik dacht dat we het over oudere of jongere partners hadden. Niet over het kleinste en het grootste verschil.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whut?![]()
Ik neem mezelf in de centrale positie. Dan heb ik een jongen gehad die 6 jaar ouder was. En dat is het kleinste verschil geweest.
En nog leraar ookquote:
Jaquote:
jonger is niet meteen onervarenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:37 schreef Macrador het volgende:
Ik heb nog nooit jonger gehad vraag me wel af hoe het is met iemand onervaren.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, wat maakt jou en twi dat wel niet.
Ik ook nietquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom kom, jezelf niet wegcijferen. [ afbeelding ]
Ik vond het wel fijn met mijn ex, die 1,5 jaar jonger was. Ik was wel iets ouder, maar zij had meer levenservaring. We waren even ver qua levensfase enzo. Dat vind ik persoonlijk toch fijner dan iemand daten die of ver op je voor loopt, of ver op je achterloopt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:39 schreef Macrador het volgende:
[..]
I know, maar naast het jongere vraag ik me wel af hoe dat is.
Dat vond ik nou oprecht grappig.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom kom, jezelf niet wegcijferen. [ afbeelding ]
Wat ga je met je gratis reizen doen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:41 schreef heloef het volgende:
Ik wou even iets melden.
Over 12 dagen kan ik weer gratis reizen.
Dan ben ik blij.
Okee dat was het.
Slaap lekkerquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vast slapen denk ik, ben gesloopt. Morgen nog een dagje en daarna een dagje vrij.
Slaaplekker boefjes.
Trustenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vast slapen denk ik, ben gesloopt. Morgen nog een dagje en daarna een dagje vrij.
Slaaplekker boefjes.
Ik moet een collega nog eens opzoeken die bij Omroep Brabant is gaan werken dus dat ga ik doen. Heel vaak crashen bij wat vrienden in Roffa. Maar een bezoekje aan casa Kaneel kan nog wel in de planning.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ga je met je gratis reizen doen?
Kom je eens langs bij casa Kaneel?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:43 schreef Myraela het volgende:
Slaaplekker boefjes.
Collega?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet een collega nog eens opzoeken die bij Omroep Brabant is gaan werken dus dat ga ik doen. Heel vaak crashen bij wat vrienden in Roffa. Maar een bezoekje aan casa Kaneel kan nog wel in de planning.
Ja nu dus ex-collega, maar ik had een hele goede band met haar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Collega? [ afbeelding ]
Nice, mate. Housewarming dit dat alles.
Mmm mja ik heb het gevoel dat ik dat dus heb met oudere meisjes dat dat beter klikt mentaal.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het wel fijn met mijn ex, die 1,5 jaar jonger was. Ik was wel iets ouder, maar zij had meer levenservaring. We waren even ver qua levensfase enzo. Dat vind ik persoonlijk toch fijner dan iemand daten die of ver op je voor loopt, of ver op je achterloopt.
Maar dat is dus een ander dan die naar Friesland ging?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja nu dus ex-collega, maar ik had een hele goede band met haar.
Dat kan natuurlijk ook. Volwassener mensen is ook prettig om mee om te gaan. Rustiger, minder drama.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:47 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mmm mja ik heb het gevoel dat ik dat dus heb met oudere meisjes dat dat beter klikt mentaal.
Werken.quote:
Oh ja, die was ik al helemaal vergeten eerlijk gezegd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dat is dus een ander dan die naar Friesland ging?
Jij hebt ook overal een ander smatje he?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja, die was ik al helemaal vergeten eerlijk gezegd.
Dan hebben we wat gemeen met elkaarquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:28 schreef Myraela het volgende:
Oh hadden we het over relaties.Want ik heb maar één relatie gehad die ik een echte relatie durf te noemen.
Twiiii heb jij een jongere versie van jezelf rondlopen? Ik was laatst op vakantie en toen dacht ik echt dat jij het was maar dan een 20-jarige versie. En hij was bezetquote:
Nee maar als je zeg maar zo vaak onbeantwoord verliefd bent geweest dan went het gewoon.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt ook overal een ander smatje he?
Het went nooitquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar als je zeg maar zo vaak onbeantwoord verliefd bent geweest dan went het gewoon.
Herkenbaar ditquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar als je zeg maar zo vaak onbeantwoord verliefd bent geweest dan went het gewoon.
Echt wel, gewoon nooit meer verliefd wordenquote:
Awwwwquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Awwwwquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar ditIk kan er niet meer echt mee zitten ook.
Het was ook meestal mijn eigen schuld. Dan kan je wel boos. Maar dan bedenk ik me gewoon weer dat ik zelf de idioot ben die niks doet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar ditIk kan er niet meer echt mee zitten ook.
Herkenbaarquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was ook meestal mijn eigen schuld. Dan kan je wel boos. Maar dan bedenk ik me gewoon weer dat ik zelf de idioot ben die niks doet.
Beter dan horen dat je lelijk bent.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was ook meestal mijn eigen schuld. Dan kan je wel boos. Maar dan bedenk ik me gewoon weer dat ik zelf de idioot ben die niks doet.
Oh dat is in mijn geval dan weer niet zoquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hoor ik gelukkig nooitquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan horen dat je lelijk bent.
Vrouwen bloeden toch? Ik snap het niet meerquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat is in mijn geval dan weer niet zoZelfs als ik actief vroeg om nog een keer wat te doen dan bloedde het dood
kut mannen
![]()
grapje grapje
Ik heb dat dus altijd vermeden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan horen dat je lelijk bent.
Ik heb hem ook niet meer gesproken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat is in mijn geval dan weer niet zoZelfs als ik actief vroeg om nog een keer wat te doen dan bloedde het dood
kut mannen
![]()
grapje grapje
Ik ga het ook maar vermijden.quote:
Kijk daar gaat onze communicatie al de fout in. Dit is dus jouw probleem tijnbreinquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen bloeden toch? Ik snap het niet meer
Dat je gelijk weet wie ik bedoel hahaquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet meer gesproken.
[..]
Ik ga het ook maar vermijden.
Maar, maar ik ben autist ik kan daar niets aan doen. Vrouwen komen van Mars, Mannen van Venus en ik van plutoquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kijk daar gaat onze communicatie al de fout in. Dit is dus jouw probleem tijnbrein![]()
Mja, kan er alleen weinig aan doen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:59 schreef Faxie het volgende:
Liever eens horen dat ik lelijk ben. Dan weet ik tenminste waar het aan ligt
Tuurlijk. My momma didn't raise no fool.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat je gelijk weet wie ik bedoel haha
Gooi het in de groepquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat je gelijk weet wie ik bedoel haha
Het kan me niet meer zoveel schelen waar het aanligt. Ik acht de kans vrij klein dat als er al een vrouw genoeg ballen zou hebben om echt iets specifiek te noemen dat ik er wat aan ga doen. Op basis van een mening van een vrouw.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:59 schreef Faxie het volgende:
Te pijnlijk. Ik heb er nog steeds een gebroken hart.quote:
Goeie mama danquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, kan er alleen weinig aan doen.
[..]
Tuurlijk. My momma didn't raise no fool.
Ach, in de meeste gevallen kun je er toch niks aan doen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan me niet meer zoveel schelen waar het aanligt. Ik acht de kans vrij klein dat als er al een vrouw genoeg ballen zou hebben om echt iets specifiek te noemen dat ik er wat aan ga doen. Op basis van een mening van een vrouw.
Awww, arm Flipsje.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Te pijnlijk. Ik heb er nog steeds een gebroken hart.
[..]
Goeie mama dan
*Lijm en plakband geef*quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aaahwquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Goeie mama dan
Nouja het zou je inzicht kunnen geven.... Maar dan moeten ze inderdaad wel durven zeggen waar het aan ligt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan me niet meer zoveel schelen waar het aanligt. Ik acht de kans vrij klein dat als er al een vrouw genoeg ballen zou hebben om echt iets specifiek te noemen dat ik er wat aan ga doen. Op basis van een mening van een vrouw.
Maar dan moet je dat wel kunnen veranderen. Als het iets aan je karakter is dan wordt het lastig omdat te veranderenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het zou je inzicht kunnen geven.... Maar dan moeten ze inderdaad wel durven zeggen waar het aan ligt.
Jij bent niet lelijk faxquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:59 schreef Faxie het volgende:
Arme fax, terwijl je feitelijk contact hebt met een leuke dame maar jij denkt meteen dat ze met je speelt.quote:
Ik weet niet wat ik d'r van moet denkenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Arme fax, terwijl je feitelijk contact hebt met een leuke dame maar jij denkt meteen dat ze met je speelt.
haha als geroepen jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:11 schreef Fascination het volgende:
Ik kom op het juiste moment binnenvallen zie ik al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |