SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook maar 3 echte relaties gehad, anders.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Scheelt wanneer je je relaties op 1 hand kan tellen.
Tsssk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:26 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat +6 wel het jongste is geweest.
Nee, nooit jonger gegaan. Dus +6 is de jongste.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:27 schreef muhahaha het volgende:
Je bedoelt -6 toch? Jonger dan wat jij bent?
Of nouja, die heb ik nog. Voordat iedereen in paniek is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:28 schreef Myraela het volgende:
Oh hadden we het over relaties.Want ik heb maar één relatie gehad die ik een echte relatie durf te noemen.
Oudste bedoel je dan toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, nooit jonger gegaan. Dus +6 is de jongste.
Jongste voor mij anders is -6 denk ik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, nooit jonger gegaan. Dus +6 is de jongste.
Ach maakt het uitquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:30 schreef Macrador het volgende:
Ik zit met een eekhoorn te skypen wtf. Skype vervormt haar stem en ik weet niet hoe het te fixen.
Leuk toch, alsof je met Alvin and the Chipmunks zit te praten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:30 schreef Macrador het volgende:
Ik zit met een eekhoorn te skypen wtf. Skype vervormt haar stem en ik weet niet hoe het te fixen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Euh.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. De jongste was 6 jaar ouder.
Hoe ehm werkt dat dan? Dan was hij 13?quote:
Ik vind het altijd zo schattig als mensen zo weinig schelen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongste voor mij anders is -6 denk ik.
Oudste - 2 weken.
Nee, toen Myr 18 was ofzo, was hij 24.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh.
[..]
Hoe ehm werkt dat dan? Dan was hij 13?
Waarom zou je dat doen? Leeftijd is ook maar een getalquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo schattig als mensen zo weinig schelen.![]()
Je hebt ook veel mensen die altijd echt bewust mensen zoeken die precies even oud zijn.
Whut?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh.
[..]
Hoe ehm werkt dat dan? Dan was hij 13?
Jij bent een -1.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:33 schreef heloef het volgende:
Ik snap bijzonder weinig van al die cijfertjes.
Okee. Wat nu?quote:
Dat snap ik ook welquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:34 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik wil normaal met mijn vriendin kunnen skypen.
Meeste mensen van mijn leeftijd vind ik niet leuk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo schattig als mensen zo weinig schelen.![]()
Je hebt ook veel mensen die altijd echt bewust mensen zoeken die precies even oud zijn.
Pedofiel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meeste mensen van mijn leeftijd vind ik niet leuk.
Jonger is meestal leuker.
Robert M. all over again.quote:
Ow ik dacht dat we het over oudere of jongere partners hadden. Niet over het kleinste en het grootste verschil.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whut?![]()
Ik neem mezelf in de centrale positie. Dan heb ik een jongen gehad die 6 jaar ouder was. En dat is het kleinste verschil geweest.
En nog leraar ookquote:
Jaquote:
jonger is niet meteen onervarenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:37 schreef Macrador het volgende:
Ik heb nog nooit jonger gehad vraag me wel af hoe het is met iemand onervaren.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, wat maakt jou en twi dat wel niet.
Ik ook nietquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom kom, jezelf niet wegcijferen. [ afbeelding ]
Ik vond het wel fijn met mijn ex, die 1,5 jaar jonger was. Ik was wel iets ouder, maar zij had meer levenservaring. We waren even ver qua levensfase enzo. Dat vind ik persoonlijk toch fijner dan iemand daten die of ver op je voor loopt, of ver op je achterloopt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:39 schreef Macrador het volgende:
[..]
I know, maar naast het jongere vraag ik me wel af hoe dat is.
Dat vond ik nou oprecht grappig.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom kom, jezelf niet wegcijferen. [ afbeelding ]
Wat ga je met je gratis reizen doen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:41 schreef heloef het volgende:
Ik wou even iets melden.
Over 12 dagen kan ik weer gratis reizen.
Dan ben ik blij.
Okee dat was het.
Slaap lekkerquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vast slapen denk ik, ben gesloopt. Morgen nog een dagje en daarna een dagje vrij.
Slaaplekker boefjes.
Trustenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vast slapen denk ik, ben gesloopt. Morgen nog een dagje en daarna een dagje vrij.
Slaaplekker boefjes.
Ik moet een collega nog eens opzoeken die bij Omroep Brabant is gaan werken dus dat ga ik doen. Heel vaak crashen bij wat vrienden in Roffa. Maar een bezoekje aan casa Kaneel kan nog wel in de planning.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ga je met je gratis reizen doen?
Kom je eens langs bij casa Kaneel?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:43 schreef Myraela het volgende:
Slaaplekker boefjes.
Collega?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet een collega nog eens opzoeken die bij Omroep Brabant is gaan werken dus dat ga ik doen. Heel vaak crashen bij wat vrienden in Roffa. Maar een bezoekje aan casa Kaneel kan nog wel in de planning.
Ja nu dus ex-collega, maar ik had een hele goede band met haar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Collega? [ afbeelding ]
Nice, mate. Housewarming dit dat alles.
Mmm mja ik heb het gevoel dat ik dat dus heb met oudere meisjes dat dat beter klikt mentaal.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het wel fijn met mijn ex, die 1,5 jaar jonger was. Ik was wel iets ouder, maar zij had meer levenservaring. We waren even ver qua levensfase enzo. Dat vind ik persoonlijk toch fijner dan iemand daten die of ver op je voor loopt, of ver op je achterloopt.
Maar dat is dus een ander dan die naar Friesland ging?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja nu dus ex-collega, maar ik had een hele goede band met haar.
Dat kan natuurlijk ook. Volwassener mensen is ook prettig om mee om te gaan. Rustiger, minder drama.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:47 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mmm mja ik heb het gevoel dat ik dat dus heb met oudere meisjes dat dat beter klikt mentaal.
Werken.quote:
Oh ja, die was ik al helemaal vergeten eerlijk gezegd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dat is dus een ander dan die naar Friesland ging?
Jij hebt ook overal een ander smatje he?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja, die was ik al helemaal vergeten eerlijk gezegd.
Dan hebben we wat gemeen met elkaarquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:28 schreef Myraela het volgende:
Oh hadden we het over relaties.Want ik heb maar één relatie gehad die ik een echte relatie durf te noemen.
Twiiii heb jij een jongere versie van jezelf rondlopen? Ik was laatst op vakantie en toen dacht ik echt dat jij het was maar dan een 20-jarige versie. En hij was bezetquote:
Nee maar als je zeg maar zo vaak onbeantwoord verliefd bent geweest dan went het gewoon.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt ook overal een ander smatje he?
Het went nooitquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar als je zeg maar zo vaak onbeantwoord verliefd bent geweest dan went het gewoon.
Herkenbaar ditquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar als je zeg maar zo vaak onbeantwoord verliefd bent geweest dan went het gewoon.
Echt wel, gewoon nooit meer verliefd wordenquote:
Awwwwquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Awwwwquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar ditIk kan er niet meer echt mee zitten ook.
Het was ook meestal mijn eigen schuld. Dan kan je wel boos. Maar dan bedenk ik me gewoon weer dat ik zelf de idioot ben die niks doet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar ditIk kan er niet meer echt mee zitten ook.
Herkenbaarquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was ook meestal mijn eigen schuld. Dan kan je wel boos. Maar dan bedenk ik me gewoon weer dat ik zelf de idioot ben die niks doet.
Beter dan horen dat je lelijk bent.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was ook meestal mijn eigen schuld. Dan kan je wel boos. Maar dan bedenk ik me gewoon weer dat ik zelf de idioot ben die niks doet.
Oh dat is in mijn geval dan weer niet zoquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hoor ik gelukkig nooitquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan horen dat je lelijk bent.
Vrouwen bloeden toch? Ik snap het niet meerquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat is in mijn geval dan weer niet zoZelfs als ik actief vroeg om nog een keer wat te doen dan bloedde het dood
kut mannen
![]()
grapje grapje
Ik heb dat dus altijd vermeden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan horen dat je lelijk bent.
Ik heb hem ook niet meer gesproken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat is in mijn geval dan weer niet zoZelfs als ik actief vroeg om nog een keer wat te doen dan bloedde het dood
kut mannen
![]()
grapje grapje
Ik ga het ook maar vermijden.quote:
Kijk daar gaat onze communicatie al de fout in. Dit is dus jouw probleem tijnbreinquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen bloeden toch? Ik snap het niet meer
Dat je gelijk weet wie ik bedoel hahaquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet meer gesproken.
[..]
Ik ga het ook maar vermijden.
Maar, maar ik ben autist ik kan daar niets aan doen. Vrouwen komen van Mars, Mannen van Venus en ik van plutoquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kijk daar gaat onze communicatie al de fout in. Dit is dus jouw probleem tijnbrein![]()
Mja, kan er alleen weinig aan doen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:59 schreef Faxie het volgende:
Liever eens horen dat ik lelijk ben. Dan weet ik tenminste waar het aan ligt
Tuurlijk. My momma didn't raise no fool.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat je gelijk weet wie ik bedoel haha
Gooi het in de groepquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat je gelijk weet wie ik bedoel haha
Het kan me niet meer zoveel schelen waar het aanligt. Ik acht de kans vrij klein dat als er al een vrouw genoeg ballen zou hebben om echt iets specifiek te noemen dat ik er wat aan ga doen. Op basis van een mening van een vrouw.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:59 schreef Faxie het volgende:
Te pijnlijk. Ik heb er nog steeds een gebroken hart.quote:
Goeie mama danquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, kan er alleen weinig aan doen.
[..]
Tuurlijk. My momma didn't raise no fool.
Ach, in de meeste gevallen kun je er toch niks aan doen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan me niet meer zoveel schelen waar het aanligt. Ik acht de kans vrij klein dat als er al een vrouw genoeg ballen zou hebben om echt iets specifiek te noemen dat ik er wat aan ga doen. Op basis van een mening van een vrouw.
Awww, arm Flipsje.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Te pijnlijk. Ik heb er nog steeds een gebroken hart.
[..]
Goeie mama dan
*Lijm en plakband geef*quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aaahwquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Goeie mama dan
Nouja het zou je inzicht kunnen geven.... Maar dan moeten ze inderdaad wel durven zeggen waar het aan ligt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan me niet meer zoveel schelen waar het aanligt. Ik acht de kans vrij klein dat als er al een vrouw genoeg ballen zou hebben om echt iets specifiek te noemen dat ik er wat aan ga doen. Op basis van een mening van een vrouw.
Maar dan moet je dat wel kunnen veranderen. Als het iets aan je karakter is dan wordt het lastig omdat te veranderenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het zou je inzicht kunnen geven.... Maar dan moeten ze inderdaad wel durven zeggen waar het aan ligt.
Jij bent niet lelijk faxquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:59 schreef Faxie het volgende:
Arme fax, terwijl je feitelijk contact hebt met een leuke dame maar jij denkt meteen dat ze met je speelt.quote:
Ik weet niet wat ik d'r van moet denkenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Arme fax, terwijl je feitelijk contact hebt met een leuke dame maar jij denkt meteen dat ze met je speelt.
haha als geroepen jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:11 schreef Fascination het volgende:
Ik kom op het juiste moment binnenvallen zie ik al.
Je radar ging af?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:11 schreef Fascination het volgende:
Ik kom op het juiste moment binnenvallen zie ik al.
Niks, dat is nou juist het punt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik d'r van moet denken
Fax heeft afgelopen half jaar wel met 2 dames de horizontale tango gedanst. 2 dames die zeker niet lelijk zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Arme fax, terwijl je feitelijk contact hebt met een leuke dame maar jij denkt meteen dat ze met je speelt.
Afgelopen half jaar maar 1 hoorquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax heeft afgelopen half jaar wel met 2 dames de horizontale tango gedanst. 2 dames die zeker niet lelijk zijn.
Zo arm is hij niet hoor.
Ja.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax heeft afgelopen half jaar wel met 2 dames de horizontale tango gedanst. 2 dames die zeker niet lelijk zijn.
Zo arm is hij niet hoor.
Pics van haar in m'n dm, gaarne.quote:
Zou je wel willen hequote:Op zondag 4 augustus 2013 22:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pics van haar in m'n dm, gaarne.
Zoveel lullige opmerkingen hieroverquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pics van haar in m'n dm, gaarne.
Arme tijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]van dit soort dingen word ik alleen nog gefrustreerder
Hoezo?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]van dit soort dingen word ik alleen nog gefrustreerder
Moet ik dit echt uitleggen?quote:
Ja, hoor, wakker m'n nieuwsgierigheid maar aan. Maakt allemaal niets uit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoveel lullige opmerkingen hierover
Maar ik hou mijn mond, want faxie is tof.
't Valt allemaal wel mee hoorquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hoor, wakker m'n nieuwsgierigheid maar aan. Maakt allemaal niets uit.!
Laten we het erop houden dat de foto's zijn verwijderd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hoor, wakker m'n nieuwsgierigheid maar aan. Maakt allemaal niets uit.!
quote:
Even een serieuze vraag. Heb jij ooit echt een relatie gehad en mis je hoe dat voelde of heb je nooit echt iets gehad en heb je het dusdanig geïdealiseerd dat je het daardoor mist?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een scharrel lost het gemis van een relatie niet op hoor
Die foto's staan gewoon ter vrije beschikking in KPD.quote:
Fax zijn foto's staan gewoon in het topic. Dus hij zal vast ergens in een huisgemaakte .rar staan.quote:
Om wat faxie voor elkaar heeft gekregen gaat het niet, het gaat erom dat mij dit soort dingen gewoon nooit lukken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom frustreert het nog meer dat faxie 2 dames heeft gehosseld in het afgelopen jaar????
Dat snap ik ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een scharrel lost het gemis van een relatie niet op hoor
Hm ik bedoelde dan van zijn veroveringen he, niet van hem.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:20 schreef Fascination het volgende:
Die foto's staan gewoon ter vrije beschikking in KPD.
Nahquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax zijn foto's staan gewoon in het topic. Dus hij zal vast ergens in een huisgemaakte .rar staan.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
Om wat faxie voor elkaar heeft gekregen gaat het niet, het gaat erom dat mij dit soort dingen gewoon nooit lukken.
De ene haar foto's zijn verwijderd. De ander heeft zelf haar foto's verwijderd. Dus sja...quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik bedoelde dan van zijn veroveringen he, niet van hem.
[..]
Nah
[..]
Meer dat tweedequote:Op zondag 4 augustus 2013 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag. Heb jij ooit echt een relatie gehad en mis je hoe dat voelde of heb je nooit echt iets gehad en heb je het dusdanig geïdealiseerd dat je het daardoor mist?
Ah ja, nouja ik kom daar niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De ene haar foto's zijn verwijderd. De ander heeft zelf haar foto's verwijderd. Dus sja...
Je had het net nog over een scharrel/date van 12 jaar ouderquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Om wat faxie voor elkaar heeft gekregen gaat het niet, het gaat erom dat mij dit soort dingen gewoon nooit lukken.
[..]
Dat snap ik ja.
Waarvan verwijderd?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De ene haar foto's zijn verwijderd. De ander heeft zelf haar foto's verwijderd. Dus sja...
Een van de twee weet ik, de ander niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was 4 jaar geledenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je had het net nog over een scharrel/date van 12 jaar ouder
Aha. Dan heb ik een idee zeg maar.quote:
Wacht maar tot de seven year itch.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:25 schreef Macrador het volgende:
Ik zit pas in mijn eerste relatie en ik vind het fijn
mooi tochquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:25 schreef Macrador het volgende:
Ik zit pas in mijn eerste relatie en ik vind het fijn
Ervaring mee?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wacht maar tot de seven year itch.
Misschien wel. Jammer voor je, dan gaat hij echt ontzettend leuk worden de komende 11 jaar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Twiiii heb jij een jongere versie van jezelf rondlopen? Ik was laatst op vakantie en toen dacht ik echt dat jij het was maar dan een 20-jarige versie. En hij was bezet
7 Jaar jeukquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien wel. Jammer voor je, dan gaat hij echt ontzettend leuk worden de komende 11 jaar.
7 jaar maarquote:
Is dat zo berucht ja?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja zolang het duurtquote:
En ik was al jaloers op zijn vriendin en nu nog meerquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien wel. Jammer voor je, dan gaat hij echt ontzettend leuk worden de komende 11 jaar.
Dat hoeft toch niet het einden te betekenen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:28 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ja zolang het duurtwant ze gaat volgend jaar vanaf februari een half jaar op stage ergens in het buitenland. Misschien België of Duitsland, maar misschien ook Tsjechië.
Jij hebt dibs op twi voor als het uitgaan met Myra?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En ik was al jaloers op zijn vriendin en nu nog meer
Ik hoop van niet nee, maar ik weet niet hoe zoiets gaat lopen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet het einden te betekenen?
Nee dan heb ik te veel dibs op mensen en moet ik straks nog een keuze maken. Dat is niet hendigquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt dibs op twi voor als het uitgaan met Myra?
Dat weet je nooit in de liefdequote:Op zondag 4 augustus 2013 22:33 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik hoop van niet nee, maar ik weet niet hoe zoiets gaat lopen.
Kies mijquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dan heb ik te veel dibs op mensen en moet ik straks nog een keuze maken. Dat is niet hendig
Dat is waar. Je moet dan toch een keuze maken en dan kun je die beter nu maken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dan heb ik te veel dibs op mensen en moet ik straks nog een keuze maken. Dat is niet hendig
Internet ging kutten. Ik ben er nog welquote:
Ik dacht dat jij op het lijstje stond, daarom was ik blij dat ik er niet op stond.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:36 schreef twi het volgende:
Alsof die keuze een moeilijke in als ik op dat lijstje sta.
Ik was al bang dat ik je weggejaagd hadquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Internet ging kutten. Ik ben er nog wel![]()
Hai!
Failquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik je weggejaagd had![]()
M'n brownies zijn toch min of meer gelukt heIk had me daarnet al misselijk gegeten
Dat is waar. We waren in het begin toch een beetje terughoudend want de afstand is er toch en dan dat ze zo weggaat in een tijd. Nu na 2 weken bij elkaar zijn en ik heb haar vader ontmoet etc. Hadden we allebei iets van fuck moeilijk doen we gaan er gewoon schijt aan hebben en het nu leuk hebben.quote:
Dat snap ik ja, maar dat je er te veel van eet een misselijk wordtquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Helemaal niet fail, ze waren heerlijk ja
Leuk nieuws, ik voel me gevleid. Maarja, te laat he?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op het lijstje stond, daarom was ik blij dat ik er niet op stond.
Ja, haar gemis natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Leuk nieuws, ik voel me gevleid. Maarja, te laat he?
Hoezo zou je me weggejaagd hebben?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik je weggejaagd had![]()
M'n brownies zijn toch min of meer gelukt heIk had me daarnet al misselijk gegeten
Mja ik weet nietquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo zou je me weggejaagd hebben?
Beter. Maar ze zijn lekkerder als ze warm en vers uit de oven komen. En ze dan dus al eetbaar zijn
De ijscoman kwam langs, ijsje gehaald.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:41 schreef Macrador het volgende:
Oh ja ik ging heel veel ijs halen met veel chocoladesaus. *naar beneden rent*
Op dit uur?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De ijscoman kwam langs, ijsje gehaald.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga btw het zusje van mn katertje waarschijnlijk ook nemenBen opzich wel 'veel' weg. Is zielig dat 'ie dan zoveel alleen is. En alleen het ene zusje is nog niet weg.
27e ga ik 'm ophalen. Misschien dus allebei
Jij doet altijd raar. Maar dat is je vergeven. Je bent nu eenmaal een belg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik weet nietMisschien deed ik raar ofzo
![]()
Er kwam chocopasta uit de oven
Maar hoe is het met jou verder? Leuke dag gehad?
Hier hoor ik 'm niet veel meer de laatste tijd... beetje vreemdquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klein uurtje geleden ja, komt wel vaker langs.
Helaba niks tegen Belgen hè.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij doet altijd raar. Maar dat is je vergeven. Je bent nu eenmaal een belg.
Dat is wel gul van je.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Daarom zou ik haar mijn jongere broertje ook zo gunnen.
Ik ben je favoriete Belg toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij doet altijd raar. Maar dat is je vergeven. Je bent nu eenmaal een belg.
Ja, gaat aardig. Mijn dag bestond uit werken en na werk weer wat klusjes doen in mn huisje.
Zelfde vragen voor jou
Ben jij dr ook één? Oh god.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Hebben jullie daar wel ijs.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier hoor ik 'm niet veel meer de laatste tijd... beetje vreemd
Geen idee. Ik ken er verder geenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben je favoriete Belg toch?![]()
Hm ik ben naar een pooltoernooitje geweest, 12 man toegezegd, kwamen 6 opdagen uiteindelijkNa 3 wedstrijden had ik geen zin meer, maar had al teveel punten binnengehaald dus moest nog halve finale spelen, en die heb ik een beetje weggegeven zodat ik op tijd naar huis kon
En thuis gelijk achter de computer gedoken om te Fokken
Nah was niet zo'n spannende dag
Ja hoorquote:
Dat geeft niet, dan ben ik sowieso je favo Belgquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken er verder geen
Klinkt als een chille dag.
Ik moest lachen bij de MI van een knalrood kaal hoofd op een spierwit lichaamquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat geeft niet, dan ben ik sowieso je favo Belg
Mja het was wel rustig vandaagGister het water op geweest, dat was wel leuker
![]()
Wel een rode kop nu, want had me niet ingesmeerd
Hee ik heb wel bruine armen en bruine voeten hoorquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moest lachen bij de MI van een knalrood kaal hoofd op een spierwit lichaam
DOEN! Twee is leuk voor jou en voor hun ook als jij weg bentquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga btw het zusje van mn katertje waarschijnlijk ook nemenBen opzich wel 'veel' weg. Is zielig dat 'ie dan zoveel alleen is. En alleen het ene zusje is nog niet weg.
27e ga ik 'm ophalen. Misschien dus allebei
Zal nooit veranderen. Ik word rood, lichtbruin en weer wit in 2 dagen. Ik ben en blijf dus in principe altijd witquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hee ik heb wel bruine armen en bruine voeten hoor![]()
Maarja de rest is wel aardig wit in verhouding...
Hoe is jouw kleurtje?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben jij dr ook één? Oh god.Ja zekerrrr eentje vanuit Vlaams-Brabant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm niks mis met een roomwit huidje hoorquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zal nooit veranderen. Ik word rood, lichtbruin en weer wit in 2 dagen. Ik ben en blijf dus in principe altijd wit![]()
Engelse huid he.
Ja, het enige nadeel is dat het dan ook dubbel zoveel kost. Opzich geen probleem, maar dan wordt het allemaal wat krapper, financieel gezien .quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
DOEN! Twee is leuk voor jou en voor hun ook als jij weg bent.
Avond.
Ow jij bent een echtequote:Op zondag 4 augustus 2013 23:00 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ja zekerrrr eentje vanuit Vlaams-Brabant.
Doe jij ook tosti's in je vriezer?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:00 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ja zekerrrr eentje vanuit Vlaams-Brabant.
Toch zijn een paar tintjes bruiner heel erg welkomquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm niks mis met een roomwit huidje hoorAls blondine kan je dat heel goed hebben
Jij moet echt eens langskomen om mijn overheerlijke tosti's te komen proeven hoorquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe jij ook tosti's in je vriezer?
Nee ik doe mijn croque monsieurs niet in de vriezer! Gewoon altijd vers maken natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe jij ook tosti's in je vriezer?
Lichte badkleding dragenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toch zijn een paar tintjes bruiner heel erg welkom![]()
Ik voel me altijd zo wit op het zwembad of bij het meer
Ik hou het wel bij mijn overheerlijke vers gemaakte tosti's.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij moet echt eens langskomen om mijn overheerlijke tosti's te komen proeven hoor![]()
Ja da's handig voor de trek in de late uurtjes en je hebt geen ham in huisquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:04 schreef Macrador het volgende:
[..]
Nee ik doe mijn croque monsieurs niet in de vriezer! Gewoon altijd vers maken natuurlijk.
Als ik smeer blijf ik gegarandeerd wit. Ongeacht de factor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lichte badkleding dragen
Maar smeren helpt niet? Ik heb ook niet zo'n makkelijke huid, maar na een dag op het water zitten ben ik toch aardig bruin moet ik zeggen. Mits ik smeer.
Dit bedoel ik. Jij bent een goede belg!quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:04 schreef Macrador het volgende:
[..]
Nee ik doe mijn croque monsieurs niet in de vriezer! Gewoon altijd vers maken natuurlijk.
Ik heb ze niet zo graag in de late uurtjes denk ikquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja da's handig voor de trek in de late uurtjes en je hebt geen ham in huis
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij mijn overheerlijke vers gemaakte tosti's.
Zo duur zijn ze opzich niet, beetje voer en wat kattenbak korrels. Ik houd nooit bij wat ik uitgeef, maar denk dat die twee van mij me nog geen 50 euro per maand kosten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, het enige nadeel is dat het dan ook dubbel zoveel kost. Opzich geen probleem, maar dan wordt het allemaal wat krapper, financieel gezien .
GMTAquote:
Ik smeer niet. De eerste dag een beetje rood en daarna word het vanzelf bruinquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lichte badkleding dragen
Maar smeren helpt niet? Ik heb ook niet zo'n makkelijke huid, maar na een dag op het water zitten ben ik toch aardig bruin moet ik zeggen. Mits ik smeer.
Kaas en dat gehakt wat ook in vlammetjes zitquote:
Ook ham ja ? Nooit gewetenquote:
Ik weet niet wat vlammetjes zijnquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kaas en dat gehakt wat ook in vlammetjes zit.
In die kant en klare zit het inderdaad niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook ham ja ? Nooit geweten. In die die ik weleens heb volgens mij niet hoor
.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Jij bent een goede belg!
Die van mij zijn niet in de vriezer te stoppen. Het is gewoon zonde van zijn versheid. Het is hoe dan ook zonde van zijn versheid.quote:
Croque monsieur is een kutwoordquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:12 schreef Macrador het volgende:
Onlangs had ik fetakaas in mijn tosti dat was lekker en ik begin ook tosti te zeggen dankzijn mijn vriendin
Ik kan me de laatste keer dat ik een verse op heb niet meer herinnerenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die van mij zijn niet in de vriezer te stoppen. Het is gewoon zonde van zijn versheid. Het is hoe dan ook zonde van zijn versheid.
Dan zeg je toch gewoon croque!quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Croque monsieur is een kutwoordDat bekt niet lekker
Ahh vandaarquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In die kant en klare zit het inderdaad niet.
Oke. Dat kan opzich wel. Maar ik doe het waarschijnlijk toch wel. Alleen al in het belang van mijn katertje. En iedereen raad het ook aan. Dus jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo duur zijn ze opzich niet, beetje voer en wat kattenbak korrels. Ik houd nooit bij wat ik uitgeef, maar denk dat die twee van mij me nog geen 50 euro per maand kosten.
Is echt wel leuker voor het beestje om een extra speelkameraadje te hebben als jij d'r niet bentquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Dat kan opzich wel. Maar ik doe het waarschijnlijk toch wel. Alleen al in het belang van mijn katertje. En iedereen raad het ook aan. Dus ja
Je weet niet wat je mist.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer dat ik een verse op heb niet meer herinneren
Daaromquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is echt wel leuker voor het beestje om een extra speelkameraadje te hebben als jij d'r niet bent
Als ik ooit aan de poezen ga komen d'r ook 2![]()
Ik heb er ook twee genomen omdat ik veel weg ben. Ik zie ze ook weleens "vechten" , maar meteen daarna (of ervoor) zitten ze elkaar schoon te likken. Ow en ze zijn altijd jaloers als ik de andere meer aandacht geefquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Dat kan opzich wel. Maar ik doe het waarschijnlijk toch wel. Alleen al in het belang van mijn katertje. En iedereen raad het ook aan. Dus ja
In een ver verleden heb ik wel verse op hoorquote:
Haha. Ik zie het wel zitten. Zazu heet mijn katertje. Zal ik dan Zuzu voor zn zusje doen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er ook twee genomen omdat ik veel weg ben. Ik zie ze ook weleens "vechten" , maar meteen daarna (of ervoor) zitten ze elkaar schoon te likken. Ow en ze zijn altijd jaloers als ik de andere meer aandacht geef.
Ik zeg doenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha. Ik zie het wel zitten. Zazu heet mijn katertje. Zal ik dan Zuzu voor zn zusje doen?
In the Lion King is Zuzu de moeder van Zazu. Vandaar.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
In een ver verleden heb ik wel verse op hoor![]()
Merk niet veel verschil![]()
Maar ik wil jouw tosti's wel eens proberen hoor, kijken of ze echt zo lekker zijnVolgende meet gaan we tosti's maken oke
Is dat niet verwarrend voor die beestjes?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha. Ik zie het wel zitten. Zazu heet mijn katertje. Zal ik dan Zuzu voor zn zusje doen?
Waarschijnlijk reageren ze toch allebei als ik er eentje roep. Dus dat zal niet veel uitmaken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is dat niet verwarrend voor die beestjes?
Daar heb je een puntquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk reageren ze toch allebei als ik er eentje roep. Dus dat zal niet veel uitmaken.
Katten luisteren toch niet echt naar een naam.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
De mijne heten Mac en Toshquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verder zijn er weinig vrouwlijke characters in the Lion King die geen leeuw zijn.quote:
Denk ik welquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klopt, ze reageren beide, maar ik merk wel dat ze hun eigen naam wel herkennen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk reageren ze toch allebei als ik er eentje roep. Dus dat zal niet veel uitmaken.
I know. Het gaat er meer om dat de naam in the Lion King gerelateerd is aan de naan van mijn katertje. Aangezien ik die bewust naar de vogel Zazu heb vernoemd. En voor het zusje wil ik wel een naam van een vrouwlijk character die geen leeuw is..quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
De mijne heten Mac en Tosh.
Maar het is het zusje en niet de moeder, hoe heet hun moeder in the lion king ?
De hyena?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I know. Het gaat er meer om dat de naam in the Lion King gerelateerd is aan de naan van mijn katertje. Aangezien ik die bewust naar de vogel Zazu heb vernoemd. En voor het zusje wil ik wel een naam van een vrouwlijk character die geen leeuw is..
Owja de Whoopi Goldberg hyenaquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verder zijn er weinig vrouwlijke characters in the Lion King die geen leeuw zijn.
Vond ik geen mooie naam. Shenzi. Ik hou van korte krachtige namen.quote:
Tadaaquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vond ik geen mooie naam. Shenzi. Ik hou van korte krachtige namen.
Dat hoort zo hoorquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:31 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje raar, maar niet slecht.
Smaakt toch anders dan kriek hoor. Veel lekkerderquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:33 schreef Macrador het volgende:
[..]
Dat is toch iets nieuws. Kriek met ijs?
Ik vind zure kriek toch beter dan zoete.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Smaakt toch anders dan kriek hoor. Veel lekkerder
Ah op die manierquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I know. Het gaat er meer om dat de naam in the Lion King gerelateerd is aan de naan van mijn katertje. Aangezien ik die bewust naar de vogel Zazu heb vernoemd. En voor het zusje wil ik wel een naam van een vrouwlijk character die geen leeuw is..
Hoe bedoel je?
Bierquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:34 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik vind zure kriek toch beter dan zoete.
Maar nog veel liever een goed donker of amber speciaalbiertje. Cuvée van de keizer Blauw omg![]()
![]()
I know. Allang op gekekenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tadaa
http://lionking.wikia.com/wiki/Category:Female_Characters
Nopequote:Op zondag 4 augustus 2013 23:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Ik bedoelde dat je het zusje de naam van de moeder wil geven, maar ik las het verkeerd, bedoelde te zeggen heeft die geen zusje waar je haar naar kan vernoemen.
Zaza en zuzu dan ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I know. Allang op gekeken![]()
Het is mooi dat er een vrouwlijk familielid van Zazu in the Lion King. Laten we het verschil in soort familielid achterwege. En Zuzu klinkt wel leuk. Uitspraak; Zaazoe en Zoezoe.
Ik vind het in ieder geval wel anders klinken. Het gaat ze toch alleen om de klanken. En die verschillen.
Mja aaa en oee is voor de poezen wellicht duidelijk genoeg. Ik weet niet hoe dat werkt bij kattenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I know. Allang op gekeken![]()
Het is mooi dat er een vrouwlijk familielid van Zazu in the Lion King. Laten we het verschil in soort familielid achterwege. En Zuzu klinkt wel leuk. Uitspraak; Zaazoe en Zoezoe.
Ik vind het in ieder geval wel anders klinken. Het gaat ze toch alleen om de klanken. En die verschillen.
Ik noem mezelf geen Belgquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:36 schreef Macrador het volgende:
[..]
En jij durft je een Belg te noemen?
OH. Pils is een dikke meh, maar speciaalbier is super lekker.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik noem mezelf geen BelgDat doet buurmeisje
Neh. Ik ga Zazu's naam niet veranderen. Hij is al gewend aan zn naam.quote:
Nope, en ook niet van planquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:38 schreef Macrador het volgende:
[..]
OH. Pils is een dikke meh, maar speciaalbier is super lekker.
Heb je al eens een Rochefort 10 geprobeerd ofzo?
Haha. Dat is serieus een goed idee. Maar ik doe het nietquote:
Ja maar maar speciaalbier is helemaal anders dan pils.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope, en ook niet van planIk ben gewoon niet zo'n bierfan.
Ik betwijfel hetquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:40 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ja maar maar speciaalbier is helemaal anders dan pils.
Zazu en Zuzaquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha. Dat is serieus een goed idee. Maar ik doe het niet
Kriekquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:40 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ja maar maar speciaalbier is helemaal anders dan pils.Probeer eens een zure kriek om te beginnen.
Is best mogelijk jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kriek
Ik zie nu; jij bent echt een goede belg. Want Dexter.
Ik herinner me dat ik zoiets eerder tegen je heb gezegd.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan kan Zazu en Zuzu ook gewoon..
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:42 schreef DaMook het volgende:
Ik zou het einde van de naam iig niet hetzelfde laten klinken, of als je wilt afkorten het begin.
Dus ik ben je favoriete Belg niet meer?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kriek
Ik zie nu; jij bent echt een goede belg. Want Dexter.
Ik herinner me dat ik zoiets eerder tegen je heb gezegd.
Nouja ik ben meer van de zoete troepquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:43 schreef Macrador het volgende:
[..]
Nu wil ik je echt een beetje doen proeven ofzo
Dat kan ik wel doen. Op papier Zazu en Zuzu. En dan Za en Zu als roepnamen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..].
Als je ze dan als roepnaam Za en Zu noemt kan dat wel.
Je bent niet meer de enige belg die ik ken. Nouja, ken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus ik ben je favoriete Belg niet meer?
Hoor je dat gedonder in de verte? Dat is mijn hart die zojuist brak
Ik gok dat je vooral niet van het bitter bent? Want genoeg speciaalbier dat niet zo bitter is.quote:
Ik zeg doenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan ik wel doen. Op papier Zazu en Zuzu. En dan Za en Zu als roepnamen.
Want het is serieus een goed idee. Alleen, mijn katertje is nu al gewend aan Zazu. Maar dat komt vast goed.
Jij moet zoete kriek proberen. Dat lust je gegarandeerd.quote:
Kan niet wachten. 27equote:Op zondag 4 augustus 2013 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Ik weet niet eens hoe mijn kater heette tot ik hem ophaalde, maar hij weet nu dondersgoed dat ik hem bedoel
, al kijkt ie vaak wel heel onschuldig "bedoel je mij"
. Zelfde voor mijn poes
.
Hij zit al aan de liefmansquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij moet zoete kriek proberen. Dat lust je gegarandeerd.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent niet meer de enige belg die ik ken. Nouja, ken.
Ik heb zelf nooit iets gezegd over favo's.
You broke your own heart.
Bitterkoekjes vind ik wel lekkerquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:47 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik gok dat je vooral niet van het bitter bent? Want genoeg speciaalbier dat niet zo bitter is.
Dat doen alle poezen wel vermoed ikquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Ik weet niet eens hoe mijn kater heette tot ik hem ophaalde, maar hij weet nu dondersgoed dat ik hem bedoel
, al kijkt ie vaak wel heel onschuldig "bedoel je mij"
. Zelfde voor mijn poes
.
Hm ik ken alleen de Bellevue kriek volgens mij. Te drinken, maar vind het niet veel aan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij moet zoete kriek proberen. Dat lust je gegarandeerd.
Sterkte na de 27equote:
Denk ik ookquote:
Bellevue is volgens mij al wat zuurder. Ik weet zo niet welke ze bij ons op het terras schenken, maar die is in ieder geval megazoet. Kaaktrekkend zoetquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm ik ken alleen de Bellevue kriek volgens mij. Te drinken, maar vind het niet veel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |