Google is stuk?quote:Op maandag 2 september 2013 13:11 schreef portie het volgende:
In de Stentor stond dat zijn vriendin Miss Belgie was. Pics anyone?
Precies.Een handvol clubs was geïnteresseerd en het lukt PEC uiteindelijkquote:Op maandag 2 september 2013 12:27 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Volgens mij stond Labylle al langer op het lijstje. Wat dat betreft is het geen overhaaste aankoop maar nu is er plek in het budget en in de selectie.
Wat is een tijdje terug?quote:Op maandag 2 september 2013 15:27 schreef RvLaak het volgende:
Vraagje, vriend van mij heeft mijn CC aanvraag ingeleverd een tijdje terug. Hoe lang duurt het doorgaans voordat je hem binnen krijgt?
Geen idee. Maar ik denk dat je de volgende thuiswedstrijd wel redt.quote:Op maandag 2 september 2013 15:27 schreef RvLaak het volgende:
Vraagje, vriend van mij heeft mijn CC aanvraag ingeleverd een tijdje terug. Hoe lang duurt het doorgaans voordat je hem binnen krijgt?
Vorige week volgens mijquote:
Dat moet ik nog maar net willenquote:Op maandag 2 september 2013 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik denk dat je de volgende thuiswedstrijd wel redt.
Ik heb het moment niet gezien, maar ik gok van niet. De sproeiers gaan in de rust en voor de wedstrijd altijd automatisch een voor een aan. Zelfs nu er een tribune dichter bij het veld staat en die mensen allemaal zeiknat worden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:53 schreef Iwanius het volgende:
Even tussendoor als het al niet genoemd is:
Was het opzet toen die NOS verslaggever (welke?) van Studio Sport iemand van PEC Zwolle interviewde bij het veld en gezeten aan die houten tafel plotseling de sproeiers aangingen...![]()
Had de materiaalman een afkeer van de verslaggever?
Hoe groot is de kans bij jullie om kaarten voor zulke wedstrijden te halen als niet seizoenskaart houder? Ik verwacht dat GAE-PEC binnen onafzienbare tijd uitverkocht zal zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 22:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vorige week volgens mij
[..]
Dat moet ik nog maar net willen. Ik ben van plan om alleen naar die wedstrijden te gaan die ik interessant/leuk genoeg vind. Fey-PEC om een keer in de Kuip te zijn, PEC-GAE, schijn ik een keer meegemaakt te moeten hebben... En verder, zullen we zien
Zonder clubcard kun je überhaupt geen kaarten kopen. Heb je die wel, dan is het gewoon een kwestie van snel genoeg zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:16 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans bij jullie om kaarten voor zulke wedstrijden te halen als niet seizoenskaart houder? Ik verwacht dat GAE-PEC binnen onafzienbare tijd uitverkocht zal zijn.
Ik had het ook als clubcard houder moeten formuleren. Maar staan er nog wachtrijen en is het binnen een paar uur uitverkocht of is de IJsselderby van Zwolse kant niet meer zo'n populaire wedstrijd?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zonder clubcard kun je überhaupt geen kaarten kopen. Heb je die wel, dan is het gewoon een kwestie van snel genoeg zijn.
Ik heb niet zo veel ervaring met echte kaarten kopen, doe het altijd online. Maar ja, dat gaat echt heel erg snelquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:25 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Ik had het ook als clubcard houder moeten formuleren. Maar staan er nog wachtrijen en is het binnen een paar uur uitverkocht of is de IJsselderby van Zwolse kant niet meer zo'n populaire wedstrijd?
Also also also, vorig jaar in de beker 2-3 op het nippertje, in 2009 nog thuis gewonnen. Voetballend thuis doen we vaak tot vrijwel nooit onder.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel ervaring met echte kaarten kopen, doe het altijd online. Maar ja, dat gaat echt heel erg snelDe derby heeft iets aan populariteit ingeboet aangezien het al jaren niet meer spannend is (25 overwinningen voor PEC in 32 wedstrijden) maar aangezien Eagles dit jaar een ijzersterk team hebben en PEC het hartstikke goed doet verwacht ik een 'ouderwets' goede IJsselderby
Nou ja, van de afgelopen zestien derby's in Deventer wonnen de Eagles er drie. Dat vind ik vrij duidelijke cijfers.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:30 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Also also also, vorig jaar in de beker 2-3 op het nippertje, in 2009 nog thuis gewonnen. Voetballend thuis doen we vaak tot vrijwel nooit onder.
Uit is alleen wel altijd een drama.
Ik las het ja. Leuk stukje. Het is wel opmerkelijk hoe belachelijk veel méér aandacht je krijgt als je promoveert.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:53 schreef JJH het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)an-Real-Madrid.dhtml
Geen idee hoe groot die kans is. Ga ik gewoon zienquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:16 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans bij jullie om kaarten voor zulke wedstrijden te halen als niet seizoenskaart houder? Ik verwacht dat GAE-PEC binnen onafzienbare tijd uitverkocht zal zijn.
Nog even geduld hebben. Anders moet je even naar kantoor bellen en vragen wat de status is.quote:
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 17:16:19Marcel Maijer van RTL Nieuws: "Alle respect voor PEC maar dat ze bovenaan staan is natuurlijk een aanfluiting voor het Nederlandse voetbal." reageer retweet
Zeker niet binnen een paar uur (spreek uit ervaring). Vrijwel altijd dag voor de wedstrijd nog wel kaarten te krijgen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:25 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Ik had het ook als clubcard houder moeten formuleren. Maar staan er nog wachtrijen en is het binnen een paar uur uitverkocht of is de IJsselderby van Zwolse kant niet meer zo'n populaire wedstrijd?
Dat is de grootste onzin ooit. En niet eens om PEC neer te halen, maar uit deze vijf wedstrijden haalden we vorig seizoen ook 12/13 punten. Alleen waren ze toen niet als eerste vijf. Opmerkingen als dit getuigen van iemand die zich niet in voetbal verdiept maar even makkelijk wil scoren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:22 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 17:16:19Marcel Maijer van RTL Nieuws: "Alle respect voor PEC maar dat ze bovenaan staan is natuurlijk een aanfluiting voor het Nederlandse voetbal." reageer retweet
![]()
![]()
Echt? Zelfs tegen Utrecht was er zaterdagochtend bijna niets meer over.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:29 schreef inkazieren het volgende:
[..]
Zeker niet binnen een paar uur (spreek uit ervaring). Vrijwel altijd dag voor de wedstrijd nog wel kaarten te krijgen.
Ik had het er niet op gegokt. De laatste GAE thuis was 2 / 3 jaar geleden. Zwolle leeft een stuk meer tegenwoordig en een dag voor de wedstrijd kun je het shaken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt? Zelfs tegen Utrecht was er zaterdagochtend bijna niets meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |