quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:09 schreef Mushox het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om de user an sich. Meer om het feit dat hij een extreme faalbeer als het aankomt op anabolen en selfies maken en andere users ervan beschuldigen dat ze alleen voor de makkelijke vrouwtjes gaan omdat ze niet 'ripped' zijn of daar moeite voor willen doen.
Klacht is volkomen terecht.
Ik ken jullie beiden niet. Toch even wat beter jullie best doen!quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:04 schreef Susteren het volgende:
Poll: Susteren is een prima user, beter dan die Mushox ofzo
• Ja
• Hmm, twijfel, denk het niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ochja en dan anderen onzeker noemen. Geen poll voor nodig dit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:04 schreef Susteren het volgende:
Poll: Susteren is een prima user, beter dan die Mushox ofzo
• Ja
• Hmm, twijfel, denk het niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:
Het gaat me niet eens om de user an sich. Meer om het feit dat hij een extreme faalbeer als het aankomt op anabolen en selfies maken en andere users ervan beschuldigen dat ze alleen voor de makkelijke vrouwtjes gaan omdat ze niet 'ripped' zijn of daar moeite voor willen doen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:08 schreef Kingstown het volgende:
Susteren moest onlangs lachen om een pic die ik gepost heb, dus een kwaliteitsuser!
Waar heeft dit weer mee te maken?quote:
Je verheerlijkt een persoon die door anabolen zo 'ripped' is geworden. Zo beter?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
Waar heeft dit weer mee te maken?![]()
Train gewoon naturel
Jep. Tevens is "door anabolen" natuurlijk enorm kort door de bochtquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:12 schreef Mushox het volgende:
[..]
Je verheerlijkt een persoon die door anabolen zo 'ripped' is geworden. Zo beter?
Ik ben 40+ en begrijp de helft van de woorden niet die jij gebruikt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:09 schreef Mushox het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om de user an sich. Meer om het feit dat hij een extreme faalbeer als het aankomt op anabolen en selfies maken en andere users ervan beschuldigen dat ze alleen voor de makkelijke vrouwtjes gaan omdat ze niet 'ripped' zijn of daar moeite voor willen doen.
Klacht is volkomen terecht.
Lees dit topic en je kan niet tot een andere conclusie komen dat het gewoon extreem kut is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:12 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Moet zeggen dat die progress foto's die in dit topic staan best wel knullig zijn, maar heb niet voldoende info om hem per se kut te vinden
Sorry.. doe ik ook niet expres.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben 40+ en begrijp de helft van de woorden niet die jij gebruikt.
Het was ook geen verwijt....meer een trieste conclusie voor mezelf dat ik echt oud aan het worden ben. Ik ga maar eens een stuk touw en een boom opzoeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |