Sorry, ik had het er net nog staan.. per ongeluk gedeletequote:Op zondag 4 augustus 2013 20:58 schreef Faux. het volgende:
ik zou even een waarschuwing bij die link voegen. niet iedereen wil dat zien.
Nee dat klopt, zo beetje alle extremistische groepen doen zulk soort dingen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:05 schreef Nemephis het volgende:
Misschien waren het hele stoute kinderen![]()
.. tijdens oorlogen gebeuren nu eenmaal de meest smerige dingen. Heeft niet direct iets met Islam te maken.
Is inderdaad in het egyptetopic al behoorlijk doorgespitquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:06 schreef StateOfMind het volgende:
Dat is echt al weken oud. Toen was Morsi nog niet afgezet.
Die jongens op het dak waren anti-Morsi en zouden stenen naar beneden hebben gegooid naar pro-Morsi figuren. En toen reageerden deze islamisten buitenproportioneel, as usual.
ik denk vermoord en laten liggen/meeslepenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:15 schreef Ryan3 het volgende:
Lekker weer die Arabische Lente..
Zijn die 4 tieners er vanaf gegooid?
En met een knuppel bewerkt?
En wat is er daarna gebeurd?
Zijn ze vermoord of voor dood achtergelaten?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:06 schreef StateOfMind het volgende:
Die jongens op het dak waren anti-Morsi en zouden stenen naar beneden hebben gegooid naar pro-Morsi figuren. En toen reageerden deze islamisten buitenproportioneel, as usual.
Ja, maar is dat ook bekend daadwerkelijk?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:16 schreef aequus het volgende:
[..]
ik denk vermoord en laten liggen/meeslepen
Het mag amper nog nieuws heten, inderdaad. Kennelijk mag je als extremistische moslim alles doen om de macht te vergaren, ook als dat volledig indruist tegen de eigen religie.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:06 schreef StateOfMind het volgende:
Net als die pastoor die door Syrische "vrijheidsstrijders" en plein public als een rund wordt afgeslacht, bedoel je?quote:
link?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Net als die pastoor die door Syrische "vrijheidsstrijders" en plein public als een rund wordt afgeslacht, bedoel je?
Waarom zou dat niet actueel zijn?
als je de op had gelezen weet je waaromquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:05 schreef Fides het volgende:
Waarom zou iets wat een maand geleden al in het nieuws was, nu weer een topic verdienen? Open je ook zo een topic voor die Boston Bombing?
Wat betreft de nieuwscyclus is het oud, actueel blijft het nog wel een tijdje.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Net als die pastoor die door Syrische "vrijheidsstrijders" en plein public als een rund wordt afgeslacht, bedoel je?
Waarom zou dat niet actueel zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |