Foutmarge in de apparatuur.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:43 schreef marcodej het volgende:
Waarom mag -0,03 wel dan? Vals is toch vals?
Nou en?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:44 schreef De_Fietser het volgende:
TS heeft geen naam aan deel 10 van de reeks gegeven.
Ze is wel aardig scherp inderdaadquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:44 schreef franklop het volgende:
Onze zwemkoningin DeLuna zag het gelijk
Hij was vrij duidelijk eigenlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:44 schreef franklop het volgende:
Onze zwemkoningin DeLuna zag het gelijk
Omkijken? Hij zwemt rugcrawl, dan lig al je zo.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dit is wel nádat Grevers heeft aangetikt lijkt me.
Hier kijkt hij om.
Echt net aangetikt.....quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dit is wel nádat Grevers heeft aangetikt lijkt me.
Hier kijkt hij om.
verwijzing naar de DSQ was toch wel leuk geweest.quote:
Sorry ik bedoel niet echt omkijken, maar meer kijken wat er gebeurt en hoe snel hij heeft gezwommen zeg maar. Wat je normaal gesproken doet kort nadat je hebt aangetikt. Maar dan nog ligt de ander veel te snel in het water.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omkijken? Hij zwemt rugcrawl, dan lig al je zo.
Onze zwemkoningin heeft gewoon alles doorquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:47 schreef DeLuna het volgende:
Paltrinieri heeft inmiddels wel weer een normaal kapsel.
Slechts één honderste sneller en hij was wel goed geweest.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij was vrij duidelijk eigenlijk.
Dat is op de rug niet zo moeilijk, je laat je kont zakken en je ligt goed.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Sorry ik bedoel niet echt omkijken, maar meer kijken wat er gebeurt en hoe snel hij heeft gezwommen zeg maar. Wat je normaal gesproken doet kort nadat je hebt aangetikt. Maar dan nog ligt de ander veel te snel in het water.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Onze zwemkoningin heeft gewoon alles door
Klopt, maar het was wel wat meer honderdsten sneller dan normaal gebeurt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Slechts één honderste sneller en hij was wel goed geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |