Geen ideequote:Op zondag 4 augustus 2013 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Als je vakantie neemt V1 wat ga je dan doen?
Niet alleen zitten en kniezen he?
Iedereen heeft tepels, sommige zijn wat groter uitgevallenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:40 schreef V1z0R het volgende:
Waarom heeft die beer in de OP trouwens uiers?!
Ik hoop het toch nietquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:44 schreef anna82 het volgende:
Ik vrees dat het een koe moet voorstellen?
Leuk Prob, naar Barca!
Dat klinkt fijnquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:05 schreef _aurum_ het volgende:
Wij hebben de lamme tak uitgehangen vandaag. Uitgeslapen, zelfgebakken croissants met nutella gehad, bananenbrood gehad. Beetje op balkonia in de schaduw gehangen.![]()
Avondeten stelt ook niks voor, te warm![]()
Wij hebben van 't weekend besloten dat we volgend jaar een rondreis door Israel willen doen. 10 dagen sight seeyen ofzo
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:31 schreef Laureline het volgende:
En V1z,wat erg van je kat, hoe kan zoiets nu ineens gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]Klinkt als noodlottige samenloop van omstandigheden.. Niet jezelf de schuld geven hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
^^quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Klinkt als noodlottige samenloop van omstandigheden.. Niet jezelf de schuld geven hoor
Toch het eerste wat je doet...quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Klinkt als noodlottige samenloop van omstandigheden.. Niet jezelf de schuld geven hoor
Leuke film! Vandaag was vicky christina barcelona opquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Toch het eerste wat je doet...
Voor wie morgen vrij is. Eternal sunshine of the spotless mind op net 5.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]We kunnen samen proberen het probleem te achterhalen. Ik mail het fokkersforum wel even over de symptomen. En dan mailen we even over haar gedrag van de afgelopen week. En geef jezelf niet de schuld. De dierenarts had haar die nacht ook moeten houden, daar kan jij niets aan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook dat is geen enkele garantie, mijn lieve nijntje is bij de dierenarts 's nachts overledenquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:25 schreef An24 het volgende:
We kunnen samen proberen het probleem te achterhalen. Ik mail het fokkersforum wel even over de symptomen. En dan mailen we even over haar gedrag van de afgelopen week. En geef jezelf niet de schuld. De dierenarts had haar die nacht ook moeten houden, daar kan jij niets aan doen
Het plaagt me wel maar als ik er op doorga denk ik dat ik mezelf er ook alleen maar meer mee heb.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:25 schreef An24 het volgende:
[..]
We kunnen samen proberen het probleem te achterhalen. Ik mail het fokkersforum wel even over de symptomen. En dan mailen we even over haar gedrag van de afgelopen week. En geef jezelf niet de schuld. De dierenarts had haar die nacht ook moeten houden, daar kan jij niets aan doen
Dit. Knuffel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ok, prima, dan laat ik het hier bijquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:18 schreef V1z0R het volgende:
Oh, die ken ik nog niet, Puff. Maar zie dat Scarlett Johansson erin speelt dus, weet niet wat dat inhoud, maar is Scarlett Johansson, uhm, vraag je vriend maar...
[..]
Het plaagt me wel maar als ik er op doorga denk ik dat ik mezelf er ook alleen maar meer mee heb.
Waardeer het wel hoor, en snap ook dat jij er mee zit. Als het voor jou uitsluitsel geeft moet je dat ook gewoon doen.quote:
Nee klopt, maarquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik hoop het toch niet
En leuk voor Bill en d'r vrijert inderdaad! Al komt Barca niet in me op met wat ze als wensenlijstje had
Is el duderino een voetballiefhebber? Zo ja, tripje Camp Nou er bij doen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee klopt, maarSpanje
En er is strandalleen misschien niet de rust die we wilden, maar Spanjaarden vind ik vaak wel gezellig. En wel lekker eten en we kunnen zelf koken!
De vlucht naar Kroatië werd erg duur, hebben gekeken naar goedkope vluchten en daar zat Barcelona tussen.. En vervolgens geen hotel gezocht maar een huis van iemand.
Was gister toevallig eten met een vakantievriend van vroeger, hij komt uit Barcalona en zei dat de locatie en het huis waar we slapen echt fantastisch zijn.!!!!
Mogen de auto van m'n ouders wel lenen maar hij heeft geen rijbewijs en ik vind een uur rijden al best lang.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is el duderino een voetballiefhebber? Zo ja, tripje Camp Nou er bij doen!
Was even vergeten dat jullie geen auto hebben, rondreis aan de Adriatische kust zou dan namelijk perfect wezen met wat je beschreef.
Oh ja, ook hele leuke buurt!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:54 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, ik heb je een berichtje gestuurd!
Ja of naar de Pyreneeën, of naar de leuke plekjes van de Costa Bravaquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:08 schreef _aurum_ het volgende:
Als je Barcelona zat bent, kan je makkelijk de trein pakken naar 1 van de kleine strandjes/stadjes in het noorden
Mjah, het liefst wil ik weten of het iets met het fokken te maken heeft. Maar zoals ik al zei is Chloe de eerste, dus misschien is het gewoon beter als ik het ook laat gaan. Het kan gewoon een verschrikkelijk ongelukje zijn. Maar als ik van andere fokjes nog iets vervelend hoor ga ik wel onderzoeken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Waardeer het wel hoor, en snap ook dat jij er mee zit. Als het voor jou uitsluitsel geeft moet je dat ook gewoon doen.
Ik ga even wandelen want die telsell reclame op de achtergrond doet me bijna kotsen, "ik voelde me al 2 jaar ongezond maar dankzij de nutriblast voel ik me beter", blijkt het een kankerpatiënte te zijn.
WTF
paar boeken en onder je kont en dan later wegsoepenquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:21 schreef An24 het volgende:
Ik doe deze maand mee aan een yogachallenge op instagram. De opdracht van vandaag:
[ afbeelding ]
Uhhh ja, I don't think so![]()
Maar ga het wel proberen en daar een foto van posten
quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
paar boeken en onder je kont en dan later wegsoepen![]()
Goede tipquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
paar boeken en onder je kont en dan later wegsoepen![]()
Volgens mij kan ik dat niet eens qua lenigheid, laat staan qua kracht!quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:21 schreef An24 het volgende:
Ik doe deze maand mee aan een yogachallenge op instagram. De opdracht van vandaag:
[ afbeelding ]
Uhhh ja, I don't think so![]()
Maar ga het wel proberen en daar een foto van posten
Kracht is hier het probleem. Al ben ik vandaag erg stijf, omdat ik het aantal sessie per week aan het opvoeren ben en nu dus met spierpijn rond loopquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik dat niet eens qua lenigheid, laat staan qua kracht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |