abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:17:31 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129687481
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 2% gewijzigd door uniekhoorn op 04-08-2013 19:23:09 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:28:38 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129687887
Je bent een geweldige lieve vent V1, dat wilde ik nog even zeggen
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129688132
:D O+
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Als je vakantie neemt V1 wat ga je dan doen?
Niet alleen zitten en kniezen he?
Geen idee :@

Maar gisteren en vandaag al de mensen opgezocht. Even met de buuf onder me gekletst, buuf op dezelfde etage bij op de koffie geweest, vanmiddag op 't dorp geweest en even achter de bar gestaan zodat pa kon uitslapen. Daarna nog even met biljartmaatje en goede kameraad aan de bar gezeten en PEC - Fey gekeken, soepje van een vriendin gehad...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129688228
Ook veel appjes met Maria en Coco uitgewisseld, die van jou was ook lief! O+

Heb wel weer gerookt :@ /dom ik weet, mja...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129688301
Waarom heeft die beer in de OP trouwens uiers?!
pi_129688448
Ik vrees dat het een koe moet voorstellen?

Leuk Prob, naar Barca!
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:47:59 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129688582
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:40 schreef V1z0R het volgende:
Waarom heeft die beer in de OP trouwens uiers?!
Iedereen heeft tepels, sommige zijn wat groter uitgevallen
M.a.w. : kweet niet :P

Het is geen lopend buffet geworden... broccoli enzo wel... Ook lekker :')
pi_129688866
Frambozen met slagroom aan mijn lijstje gevoegd :9
pi_129689135
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:44 schreef anna82 het volgende:
Ik vrees dat het een koe moet voorstellen?

Leuk Prob, naar Barca!
Ik hoop het toch niet :P

En leuk voor Bill en d'r vrijert inderdaad! Al komt Barca niet in me op met wat ze als wensenlijstje had ;)
pi_129689351
Wij hebben de lamme tak uitgehangen vandaag. Uitgeslapen, zelfgebakken croissants met nutella gehad, bananenbrood gehad. Beetje op balkonia in de schaduw gehangen. O+

Avondeten stelt ook niks voor, te warm :+

Wij hebben van 't weekend besloten dat we volgend jaar een rondreis door Israel willen doen. 10 dagen sight seeyen ofzo :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 4 augustus 2013 @ 20:10:20 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129689559
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:05 schreef _aurum_ het volgende:
Wij hebben de lamme tak uitgehangen vandaag. Uitgeslapen, zelfgebakken croissants met nutella gehad, bananenbrood gehad. Beetje op balkonia in de schaduw gehangen. O+

Avondeten stelt ook niks voor, te warm :+

Wij hebben van 't weekend besloten dat we volgend jaar een rondreis door Israel willen doen. 10 dagen sight seeyen ofzo :)
Dat klinkt fijn :Y

Vakantieplannen O+
Maart = La Palma, hierzo *O*

Te warm voor warm eten... ? echt , heb honger als een paard, heb soms 2 ovens aan + grlilpan en koken erbij . :')
pi_129690179
Ik hou van dit weer O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_129690273
Lijstje gisteren:
O: aardbeien met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: stuk tortilla, salade met tomaat en avocado
T; 2 boterhammen kaas, paar plakjes rookvlees
D: gazpacho en albondigas
T: halve zak nootjes, popcorn

Vandaag:
O: banaan met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: 2 boterhammen kaas en pindakaas
T: stuk oude kaas, rookvlees, gazpacho
D: scholfilets, courgette
T: nog wel iets

Je ziet dan mijn meneer helemaal geinspireerd is door de Madrileense heerlijkheden!
pi_129690361
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:25 schreef Skoap het volgende:
Ik hou van dit weer O+
^^ :Y
pi_129690441
En V1z,wat erg van je kat, hoe kan zoiets nu ineens gebeuren?
pi_129690929
Wij gaan volgend jaar misschien sparen en niet op vakantie, maar wel met de kat 4 of 5 weken (afh. Van hoe de baan die J. Dan hopelijk heeft te bereizen is vanaf daar) op het huis en de redelijk grote tuin van mijn ouders passen.

Vind het wel fijn om een poos uit de stad weg te zijn in de zomer. En we kunnen altijd zo terugrijden als we een avond uit willen ofzo. En dan wel af en toe een dagje weg... *mijmert*

sparen voor kleine kwaks of een ander huis O+ dan hoef ik niet naar het buitenland hoor...
Kwak
pi_129690961
V1z :*

Lijstje:

T: kleine banaan met beetje pindakaas
S: uur bootcamp
O: kwark met halve mango en watermeloen, chiazaadjes
L/D: rauwkostsalade vooraf, daarna paella, met wat stukjes stokbrood met alioli :9 2 wijntjes
T: ijsje; bosbessen en yoghurt

Vol :D
Be someone that makes you happy
pi_129692527
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:31 schreef Laureline het volgende:
En V1z,wat erg van je kat, hoe kan zoiets nu ineens gebeuren?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129693089
He v1z, knuffel beetle maar extra goed.

Daglijstje
O dubbele boterham pindakaas
T stukje suikerbrood
T soep
T nog een stukje suikerbrood :@
D kipcurry met naan
T dropijsje
T roomyoghurt citroen
T glas groene ijsthee
pi_129693763
lijstje :9
O: halve boterham pindakaas
S: bootcamp, oei oei oei
L: veul kwark, banaan, bosbessen, chiazaadjes, havermout
T: boterham appelstroop
T: tucjes en een corona bij The Kik
D: quinoa salade met rauwe courgette, wortel, paprika, lente-uitjes en een beetje feta
pi_129693931
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als noodlottige samenloop van omstandigheden.. Niet jezelf de schuld geven hoor :*
pi_129694921
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:50 schreef anna82 het volgende:

[..]

Klinkt als noodlottige samenloop van omstandigheden.. Niet jezelf de schuld geven hoor :*
^^

Lekker lijstje ook Anna :)
pi_129696386
quote:

[..]

Toch het eerste wat je doet...

Voor wie morgen vrij is. Eternal sunshine of the spotless mind op net 5.
pi_129698260
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:35 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Toch het eerste wat je doet...

Voor wie morgen vrij is. Eternal sunshine of the spotless mind op net 5.
Leuke film! Vandaag was vicky christina barcelona op :)

Zo eens maar naar bed.
pi_129701338
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

SPOILER
We kunnen samen proberen het probleem te achterhalen. Ik mail het fokkersforum wel even over de symptomen. En dan mailen we even over haar gedrag van de afgelopen week. En geef jezelf niet de schuld. De dierenarts had haar die nacht ook moeten houden, daar kan jij niets aan doen :*
  Vis een optie? maandag 5 augustus 2013 @ 06:39:44 #26
70532 loveli
N
pi_129705001
Dikke verkoudheid te pakken. Meh :')
/lief dagboek

[ Bericht 63% gewijzigd door loveli op 05-08-2013 08:11:50 ]
crap in = crap out
pi_129705640
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:25 schreef An24 het volgende:
We kunnen samen proberen het probleem te achterhalen. Ik mail het fokkersforum wel even over de symptomen. En dan mailen we even over haar gedrag van de afgelopen week. En geef jezelf niet de schuld. De dierenarts had haar die nacht ook moeten houden, daar kan jij niets aan doen :*
Ook dat is geen enkele garantie, mijn lieve nijntje is bij de dierenarts 's nachts overleden -O- Ik voelde me toen juist heel machteloos omdat ik er niet bij was. Dierenarts had haar meegenomen en aan een infuus gelegd etc. Maar dat mocht niet meer baten.

Viz, dikke knuffel :* En natuurlijk trek je het je aan, een diertje leeft, geeft liefde en wil je ook oud zien worden en nog heel veel klungelige, vermakelijke en dappere dingen zien meemaken ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129706257
Oh, die ken ik nog niet, Puff. Maar zie dat Scarlett Johansson erin speelt dus, weet niet wat dat inhoud, maar is Scarlett Johansson, uhm, vraag je vriend maar... :')
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:25 schreef An24 het volgende:

[..]

Het plaagt me wel maar als ik er op doorga denk ik dat ik mezelf er ook alleen maar meer mee heb.
pi_129706525
quote:

[..]

Dit. Knuffel. :*.

We hebben direct onze poezenoppas een berichtje gestuurd dat ie onze poes even extra moet knuffelen. :@.

De nieuwe auto is trouwens een Ford Fiesta geworden. Had alles erop en eraan en een lage kilometerstand, voor een zeer acceptabele prijs. We kunnen 'm de dag na onze vakantie ophalen.

Sparen voor kleine kwakjes. O+. Het dilemma hier is dat we hetzelfde doel hebben, maar ook een aantal reizen juist nog graag eerst met z'n tweeën willen maken. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_129706606
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:18 schreef V1z0R het volgende:
Oh, die ken ik nog niet, Puff. Maar zie dat Scarlett Johansson erin speelt dus, weet niet wat dat inhoud, maar is Scarlett Johansson, uhm, vraag je vriend maar... :')

[..]

Het plaagt me wel maar als ik er op doorga denk ik dat ik mezelf er ook alleen maar meer mee heb.
Ok, prima, dan laat ik het hier bij :Y
pi_129706883
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:37 schreef An24 het volgende:

[..]

Ok, prima, dan laat ik het hier bij :Y
Waardeer het wel hoor, en snap ook dat jij er mee zit. Als het voor jou uitsluitsel geeft moet je dat ook gewoon doen.

Ik ga even wandelen want die telsell reclame op de achtergrond doet me bijna kotsen, "ik voelde me al 2 jaar ongezond maar dankzij de nutriblast voel ik me beter", blijkt het een kankerpatiënte te zijn.
WTF :?
pi_129707405
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik hoop het toch niet :P

En leuk voor Bill en d'r vrijert inderdaad! Al komt Barca niet in me op met wat ze als wensenlijstje had ;)
Nee klopt, maar O+ Spanje O+
En er is strand :s) alleen misschien niet de rust die we wilden, maar Spanjaarden vind ik vaak wel gezellig. En wel lekker eten en we kunnen zelf koken!

De vlucht naar Kroatië werd erg duur, hebben gekeken naar goedkope vluchten en daar zat Barcelona tussen.. En vervolgens geen hotel gezocht maar een huis van iemand.

Was gister toevallig eten met een vakantievriend van vroeger, hij komt uit Barcalona en zei dat de locatie en het huis waar we slapen echt fantastisch zijn.

O+ !!!!
Worry is a misuse of imagination
pi_129707709
Barceloneta?! :)
pi_129708311
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:31 schreef Nallie het volgende:
Barceloneta?! :)
Nee volgens mij niet, ik heb je een berichtje gestuurd!
pi_129708338
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:17 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee klopt, maar O+ Spanje O+
En er is strand :s) alleen misschien niet de rust die we wilden, maar Spanjaarden vind ik vaak wel gezellig. En wel lekker eten en we kunnen zelf koken!

De vlucht naar Kroatië werd erg duur, hebben gekeken naar goedkope vluchten en daar zat Barcelona tussen.. En vervolgens geen hotel gezocht maar een huis van iemand.

Was gister toevallig eten met een vakantievriend van vroeger, hij komt uit Barcalona en zei dat de locatie en het huis waar we slapen echt fantastisch zijn.

O+ !!!!
Is el duderino een voetballiefhebber? Zo ja, tripje Camp Nou er bij doen!

Was even vergeten dat jullie geen auto hebben, rondreis aan de Adriatische kust zou dan namelijk perfect wezen met wat je beschreef.
pi_129708532
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Is el duderino een voetballiefhebber? Zo ja, tripje Camp Nou er bij doen!

Was even vergeten dat jullie geen auto hebben, rondreis aan de Adriatische kust zou dan namelijk perfect wezen met wat je beschreef.
Mogen de auto van m'n ouders wel lenen maar hij heeft geen rijbewijs en ik vind een uur rijden al best lang.

Nee gelukkig houdt hij niet van voetbal.
pi_129708613
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:54 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee volgens mij niet, ik heb je een berichtje gestuurd!
Oh ja, ook hele leuke buurt!
Barcelona O+
pi_129708685
Als je Barcelona zat bent, kan je makkelijk de trein pakken naar 1 van de kleine strandjes/stadjes in het noorden :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129708871
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:08 schreef _aurum_ het volgende:
Als je Barcelona zat bent, kan je makkelijk de trein pakken naar 1 van de kleine strandjes/stadjes in het noorden :Y
Ja of naar de Pyreneeën, of naar de leuke plekjes van de Costa Brava :s)
pi_129708956
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Waardeer het wel hoor, en snap ook dat jij er mee zit. Als het voor jou uitsluitsel geeft moet je dat ook gewoon doen.

Ik ga even wandelen want die telsell reclame op de achtergrond doet me bijna kotsen, "ik voelde me al 2 jaar ongezond maar dankzij de nutriblast voel ik me beter", blijkt het een kankerpatiënte te zijn.
WTF :?
Mjah, het liefst wil ik weten of het iets met het fokken te maken heeft. Maar zoals ik al zei is Chloe de eerste, dus misschien is het gewoon beter als ik het ook laat gaan. Het kan gewoon een verschrikkelijk ongelukje zijn. Maar als ik van andere fokjes nog iets vervelend hoor ga ik wel onderzoeken.
pi_129709077
:') Ik doe deze maand mee aan een yogachallenge op instagram. De opdracht van vandaag:

Uhhh ja, I don't think so _O-

Maar ga het wel proberen en daar een foto van posten *O*
pi_129709573
is het al weekend :D
pi_129709624
quote:
12s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:37 schreef Skoap het volgende:
is het al weekend :D
Hier is hij nog niet voorbij ;)
pi_129709640
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:39 schreef An24 het volgende:

[..]

Hier is hij nog niet voorbij ;)
_O_ heerlijk!
pi_129709692
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:21 schreef An24 het volgende:
:') Ik doe deze maand mee aan een yogachallenge op instagram. De opdracht van vandaag:

[ afbeelding ]

paar boeken en onder je kont en dan later wegsoepen :D :P
  maandag 5 augustus 2013 @ 11:45:20 #46
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129709734
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:43 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:D

Aurum, de bon is binnen *O*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129709788
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:43 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Goede tip ^O^
pi_129711848
Ben vorige week door enkel gegaan, Nike clinic vanavond zit er niet in, stom! En dit was mijn "100% week" Boohoo.

Wordt na werken/drinken/combi van werken en drinken de volgende dag/nacht wakker van kramp/pijn in kuiten. Dus probeer ook veeeeel te drinken. En neem af en toe ORS als het heeel warm was op werk (is daar warmer dan buiten)

Voel mij ook puffy (door de pil? door het weer? dropjes gegeten?)
Dus heb nu thee gezet van citroen en gemberwortel. Hopelijk is het vocht afdrijvend, het smaakt wel gezond :P

Ga misschien wel het circuitje doen op de sportschool..

Ik voel mij the blerch ;(
pi_129711866
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:21 schreef An24 het volgende:

[ afbeelding ]

Volgens mij kan ik dat niet eens qua lenigheid, laat staan qua kracht!
pi_129712450
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:00 schreef Probability het volgende:

[..]

Volgens mij kan ik dat niet eens qua lenigheid, laat staan qua kracht!
Kracht is hier het probleem. Al ben ik vandaag erg stijf, omdat ik het aantal sessie per week aan het opvoeren ben en nu dus met spierpijn rond loop :X
pi_129712496
Billy hoe is het eigenlijk met die medicatie, doe je dat nog? werkt het een beetje?

Nog 6 weken tot mijn vakantie :D

Planning vandaag:
O: croissantje en plakje kaas, capuccino
T: 200 ml biogarde met rode bessen en perzik
L: salade met gekookt ei, bruin broodje ham
T: 2 blokjes pure choco, appel
D: varkensfilet, boontjes, gebakken aardappeltjes

B alleen 40 minuten fietsen
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:30:29 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129712833
Samen aftellen Perr?

Bleeeh voelen is vervelend Prob. Stukje wandelen of zwemmen?
pi_129712894
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Samen aftellen Perr?

:D Hoe lang moet jij nog wachten?
pi_129713119
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:21 schreef Perruche het volgende:
Billy hoe is het eigenlijk met die medicatie, doe je dat nog? werkt het een beetje?

Nog 6 weken tot mijn vakantie :D

Planning vandaag:
O: croissantje en plakje kaas, capuccino
T: 200 ml biogarde met rode bessen en perzik
L: salade met gekookt ei, bruin broodje ham
T: 2 blokjes pure choco, appel
D: varkensfilet, boontjes, gebakken aardappeltjes

B alleen 40 minuten fietsen
Nee want op andere medicatie reageerde ik een beetje raar en wilde ik even pauze. Nu heb ik morgen een afspraak voor nieuwe medicatie en gelijk coaching.
pi_129713141
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Samen aftellen Perr?

Zwemmen doet juist pijn door de golven/druk op m'n banden.
pi_129713302
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Aurum, de bon is binnen *O*
mooi! Laat je nog even weten wat je gehaald hebt? :P
pi_129715255
Meldt :) met een knuffel voor viz en an voor poes ; ( en een fijne vakantie voor hen die het toekomt. Ik heb wel semi vakantie maar voor echte vakantie moet ik ook nog even afwachten... drukke week gehad, veel ingepakt en afgelopen zaterdag afscheidsfeest gehad! Heel veel mooie cadeau's gehad en het gevoel dat we worden omringd met lieve vrienden O+ En ik zag er goed uit, al zeg ik het zelf :P. Had mijn rode jurkje aan die goed staat bij mijn witte huid en mijn buikje werd goed verborgen :+. En weegdag: 69.3 niet ontevreden, bewust dagelijks 150 a 200 kcl meer gegeten omdat het vorige 2 weken wel erg snel ging en nogsteeds erg veel gezellige wijn avondjes gehad en toch 0.3 eraf :'). Beweging bestond uit wandelen en 6 kratten bier 3 verdiepingen omhoog( vol) / beneden(leeg) tillen. Morgen weer lijstjes :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129715500
Oja, iemand bekend met myfitness pall app? Had m gedownload ivm nog steeds geen laptop, maar ik mag geen onverzadigde vetzuren eten en na 3 halve paprika's een tomaat en een hele komkommer had ik nogsteeds geen vitamine C binnen :') en een eiwit is 15 kcal? Tevens ga ik over mijn aanbevolen hoeveelheid suiker met beetje fruit, maar 2 volle glazen fris tikt bijna niets aan qua suiker :'). Volgens mij moet ik gewoon alleen naar kcal kijken :')
pi_129715535
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:39 schreef Californium het volgende:
Oja, iemand bekend met myfitness pall app? Had m gedownload ivm nog steeds geen laptop, maar ik mag geen onverzadigde vetzuren eten en na 3 halve paprika's een tomaat en een hele komkommer had ik nogsteeds geen vitamine C binnen :') en een eiwit is 15 kcal? Tevens ga ik over mijn aanbevolen hoeveelheid suiker met beetje fruit, maar 2 volle glazen fris tikt bijna niets aan qua suiker :'). Volgens mij moet ik gewoon alleen naar kcal kijken :')
Dat programma werkt vooral met door gebruikers toegevoegde voedingswaarden en die blijven meestal steken op het toevoegen van kcal, eiwit, koolhydraten en vetten. En soms zelfs dat niet :X (mensen die alleen kcal toevoegen)

De 'bron' dus even goed controleren! En desnoods je eigen bevindingen toevoegen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129715631
Ja zp staat mijn favo yoghurt, biocumulus blauw van zuiver zuivel erin voor 187 kcal/100 gr terwijl het er 67 zijn :'). Ik gebruik hem alleen voor kcals en probeer zoveel mogelijk te controleren of de scanner te gebruiken die erin zit.

[ Bericht 16% gewijzigd door Perruche op 05-08-2013 15:32:20 ]
pi_129715676
Ah vandaar :) thx! Goed idee om het even na te lezen dan, die scanner is trouwens wel handig :)
!
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:50:51 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129717602
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:31 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D Hoe lang moet jij nog wachten?
Achttien sept.

Ben vanavond alleen en ik heb in de winkel: wokkels, poffertjes, witte chocolade, tompouce, roomijs, slagroom, hamburgers en donerbrood in handen gehad en weer terug gelegd...

Eet nu bloemkool, kerriesaus, ovenpatat, kipfilet en zoetzure komkommersalade.
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:19:27 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129718722
The Blerch O+

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129723291
Aardappeltjes met rozemarijn en knoflook uit de oven en witlof met kaas :9. Dadelijk nog een halve komkommer ipv kwark want als lunch een hele bak ah roomyoghurt naar binnen gewerkt ivm gebrek aan beter. En had ook nog een pakje wicky want we hadden ook wat klein bezoek op ons feestje en dit was nog over.
/ suiker.

Wel vanmiddag nog een halve paprika gehad dus mijn groentes haal ik wel :)
pi_129723440
Aftellen ^O^ Heb nog maar twee doordeweekse dagdiensten. Kan steeds wel iets verzinnen wat ik 'voor het laatst' ga doen :P
  Vis een optie? maandag 5 augustus 2013 @ 18:43:56 #66
70532 loveli
N
pi_129724086
Is er iemand met een iphone die kan uitleggen hoe je bestanden naar een windowscomputer kopieert? Kapotte iphone (touchscreen werkt niet) moet naar reparateur en voor die tijd wil de eigenaar de belangrijkste bestanden backuppen. Phone is te benaderen via compu.
/help
crap in = crap out
pi_129724392
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:43 schreef loveli het volgende:
Is er iemand met een iphone die kan uitleggen hoe je bestanden naar een windowscomputer kopieert? Kapotte iphone (touchscreen werkt niet) moet naar reparateur en voor die tijd wil de eigenaar de belangrijkste bestanden backuppen. Phone is te benaderen via compu.
/help
Als je gaat syncen, maakt/vraagt hij toch om een back up te maken van alles?
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  Vis een optie? maandag 5 augustus 2013 @ 19:00:27 #68
70532 loveli
N
pi_129724595
Die backup is niet te vinden :')

Usererror enzo. Oude trage computer, stress, slechte combo. Mensen die alles van Linux snappen en zich nu met Windows en Apple vermoeien.

Als toeschouwer is het wel vermakelijk :@
crap in = crap out
pi_129726039
Ik hou me ook altijd wijselijk ver verwijderd van Apple producten. /geen hulp sorry
Gezien de variatie in intern geheugen zou je bijna denken dat het een SD (mini/micro) kaart is wat erin zit. Eerste google hit geeft ook aan dat bij het aansluiten het gewoon te benaderen moet zijn...
pi_129726270
Apple O+

Lijstje:

T: stuk watermeloen
S: 25 km hometrainer in 1 uur en 15 min
O: havermout met banaan en cacao/kokos
L: salade van tomaat, komkommer, kikkererwten en een blikje tonijn aangemaakt met kwark en een beetje mayo
D: spetbh geitenkaas, spelbh gekookt ei en een grote bak rauwkostsalade met dressing van tahin
T: kwark met wat druiven denk ik
pi_129726352
pi_129726377
iTunes :r

Lijstje!

O - Griekse yoghurt, blauwe bessen, lijnzaad, drupje ahornsiroop
T - drie stukken galiameloen met rauwe ham
L - 2 speltbth met geitenkaas, honing en amandelschaafsel, 1 mini bth met roomboter en rosbief
T - eetlepel pindakaas
S - 30 min kracht/circuit
D - guacamole van 1 avocado, 200 gram cherrytomaten, 2 stronken witlof
T - stuk pure chocola
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_129726963
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 19:47 schreef Nallie het volgende:
[ afbeelding ]
Maar jij hebt heul geen overgewicht...
pi_129727142
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:04 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Maar jij hebt heul geen overgewicht...
Dat was ook niet mn boodschap :P vond t grappig plaatje :)
pi_129727241
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:10 schreef Nallie het volgende:

[..]

[..]

Dat was ook niet mn boodschap :P vond t grappig plaatje :)
Dus je geeft toe dat je de wereld plaagt met je aantrekkelijk, intelligent, grappig en dun zijn!? }:|

Leuk, heel leuk... }:|
pi_129727255
}:|
pi_129727257
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat je de wereld plaagt met je aantrekkelijk, intelligent, grappig en dun zijn!? }:|

Mijn grap wat doe je :')

:'(
pi_129727342
Als ik jou was had ik maar snel slagroomtaart gaan lopen eten... }:|
  maandag 5 augustus 2013 @ 20:16:16 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129727345
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 19:47 schreef Nallie het volgende:
[ afbeelding ]

Dus dat is het, gewoon mijn inherente Goedheid Voor De Maatschappij :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 5 augustus 2013 @ 20:17:00 #80
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129727374
Nallie, hoeveel is dat? Lijkt mij heel weinig maar weet natuurlijk niet de hoeveelheden.

Het is buiten nog 28 graden *O*

Trusten
pi_129727379
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:16 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dus dat is het, gewoon mijn inherente Goedheid Voor De Maatschappij :7
Kijk dit was de reactie waar ik op hoopte V1 :P

Ik hou niet zo van slagroomtaart... neem wel een stuk chocola ;)
  maandag 5 augustus 2013 @ 20:17:47 #82
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129727410
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Vreselijk he, zo'n wijf :{w
pi_129727420
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Nallie, hoeveel is dat? Lijkt mij heel weinig maar weet natuurlijk niet de hoeveelheden.

Het is buiten nog 28 graden *O*

Trusten
Het was niet heul weinig, maar wel aan de weinige kant inderdaad. Neem zo nog flinke bak kwark!
pi_129727516
_O-

Ik heb het geprobeerd:

SPOILER
Dussss :+
pi_129727572
Tja :@ +je voor de poging _O_
quote:
12s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Vreselijk he, zo'n wijf :{w
Billenkoek moet ze krijgen! }:|

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:17 schreef Nallie het volgende:

[..]

Kijk dit was de reactie waar ik op hoopte V1 :P

Ik hou niet zo van slagroomtaart... neem wel een stuk chocola ;)
Heb m'n hele leven nog nooit aan een verwachting voldaan, zodra ik daarmee begin krijg ik daar dan vast weer commentaar op :P
  maandag 5 augustus 2013 @ 20:21:45 #86
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129727574
Bij de Lidl trouwens de nepmona bitterkoekjes luchtige pudding gehaald voor mijn lief, lust zelf geen bitterkoekjes dus dat is wel makkelijk.
Maar ze hadden ook de smaak; aardbeienkwarktaart... en nu moet ik daar steeds aan denken :')
  maandag 5 augustus 2013 @ 20:23:17 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129727644
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:20 schreef An24 het volgende:
_O-

Ik heb het geprobeerd:

SPOILER
_O_
Ik zou je doen :D
pi_129727855
Maak daar een dikke + van _O_

/Tijd voor de slimste mens
  Vis een optie? maandag 5 augustus 2013 @ 20:29:37 #89
70532 loveli
N
pi_129727905
Boeken An, niet je Kindle.
crap in = crap out
pi_129728130
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:20 schreef An24 het volgende:
_O-

Ik heb het geprobeerd:

SPOILER
ik doe je dit volgens mij al niet na :D
pi_129729437
Mijn D. was een tomatensoep, herstel, bouillon, herstel, warm water met een smaakje, voor 7 euro 50 - zonder broodje overigens. Noes!

'Heeft het gesmaakt?'
'Ja hoor, prima'

Goed bezig!
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:01:32 #92
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129729565
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:58 schreef anna82 het volgende:
Mijn D. was een tomatensoep, herstel, bouillon, herstel, warm water met een smaakje, voor 7 euro 50 - zonder broodje overigens. Noes!

'Heeft het gesmaakt?'
'Ja hoor, prima'

Goed bezig!
Oeh bah...
Bij mij komen ze er niet zo makkelijk bij weg trouwens, kom aan mijn geld en kom aan goed eten.. die combinatie is fataal!!

Wij hadden bospaddosoep op het werk, zo dik dat het bijna pudding leek, heb er in totaal nog 300 ml kokend water bij gedaan O+ Just the way i like it voor maar 75 cent :D

Oja, slapen
pi_129729623
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

_O_
Ik zou je doen :D
:')
pi_129729714
quote:

'Heeft het gesmaakt?'
'Ja hoor, prima'

Goed bezig!
Gadver :X
pi_129729797
Met zout en peper wordt alles beter en ik hoefde niet zelf te betalen. Ik vind het vooral sneu voor de mensen die in zo'n ongeïnspireerde toko moeten werken. Nul liefde voor eten :'(
pi_129729873
En ik heb natuurlijk een D van 10 kcal gehad, dus dat is perfect voor m'n afvalplan!
pi_129730259
quote:

'Heeft het gesmaakt?'
'Ja hoor, prima'

Goed bezig!
Raar zijn die automatische antwoorden, he?!

Ober: "Eet smakelijk"
Ik: "Merci, jij ook!"

pi_129730295
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:06 schreef anna82 het volgende:
Met zout en peper wordt alles beter en ik hoefde niet zelf te betalen. Ik vind het vooral sneu voor de mensen die in zo'n ongeïnspireerde toko moeten werken. Nul liefde voor eten :'(
Waarom heb je niets gezegd dan? Als niemand iets zegt....
pi_129730321
Ik heb een nieuwe verslaving. Pokemon op de DS...

Nerdmodus +100 :7
pi_129730384
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:15 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Raar zijn die automatische antwoorden, he?!

Ober: "Eet smakelijk"
Ik: "Merci, jij ook!"

Die heb ik wel eens gehad toen ik bij iemand weg ging: "wel thuis" "jij ook!"

/schaamtelijk afdruipt

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')