SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 04-08-2013 14:32:51 ]
Wat?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:25 schreef Dagoduck het volgende:
Je moet bij de links naar die plaatjes in de OP even alles achter .gif weghalen..
In de OP staan links naar teletekst in img tags, in die URL moet je even alles achter .gif weghalen want nu heeft hij een screenshot en niet de actuele pagina.quote:
Hij geeft hier gewoon de actuele pagina.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de OP staan links naar teletekst in img tags, in die URL moet je even alles achter .gif weghalen want nu heeft hij een screenshot en niet de actuele pagina.
Bij mij niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij geeft hier gewoon de actuele pagina.
Nu wel opeens.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij geeft hier gewoon de actuele pagina.
Raar, had al 4x geF5t en opeens deed hij het welquote:
Als ik .gif weghaal doet de pic het niet meer. Dus ik snap niet wat je bedoelt of het werkt niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
Maar als je alsnog die link aanpast is beter denk ik
Alles na '.gif' zei ikquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik .gif weghaal doet de pic het niet meer. Dus ik snap niet wat je bedoelt of het werkt niet.
Zwaar levenquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:31 schreef Celeritas het volgende:
Nu doen al die streams van Fox het niet meer. Wat een kanjerzooi, moet ik de tv aanzetten...
grap net al gemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |