quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:32 schreef Catch22- het volgende:
U JELLY BRAH JELLY RIPPED PAPZAK ALLE MEISJES JELLY JELLY JELLY
Abs als teken van een goed fysiek zien, en anderen homo noemenquote:
Als je een laag genoeg vetpercentage hebt hoef je niet eens veel buikspieroefeningen te doen hoorquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
Abs als teken van een goed fysiek zien, en anderen homo noemen![]()
Kijk hier eens, misschien herken je bepaalde dingen![]()
Gewoon een low bf hebben, veel buikspier oefeningen en voilla: je hebt zichtbare abs. Voor een fysiek als Zyzz is véél meer nodig dan dat
Dit bedoel ik dusquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:34 schreef Splutje het volgende:
[..]
Als je een laag genoeg vetpercentage hebt hoef je niet eens veel buikspieroefeningen te doen hoor
Zegt het infantiele Belgje dat pas zelfvertrouwen kreeg door een overleden anabolenbarbaar. Wederom verkeerde conclusies. Meneer hier heeft al 3 jaar een vrouwtje, jij moet ze nog zoeken met je 'spiertjes'. Wanneer ga je aan je innerlijk werken? Schijnt nogal belangrijk te zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
Abs als teken van een goed fysiek zien, en anderen homo noemen![]()
Kijk hier eens, misschien herken je bepaalde dingen![]()
Gewoon een low bf hebben, veel buikspier oefeningen en voilla: je hebt zichtbare abs. Voor een fysiek als Zyzz is véél meer nodig dan dat
Tevens hoef ik geen foto van je "abs" (die waarschijnlijk toch van internet wordt geplukt), zoek maar een andere jongen om mee te settelen![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:30 schreef Mushox het volgende:
Mensen fatty's noemen als ze niet lopen te geilen op ripped infantiele homosapiens.
... Hij doelt op je 'veel buikspier oefeningen'. Die doe ik namelijk helemaal niet. Hersenloos wezen.quote:
En bij dat "vrouwtje" zal het helaas ook blijvenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:37 schreef Mushox het volgende:
Meneer hier heeft al 3 jaar een vrouwtje
Dus jij eet gewoon dagelijks te weinig en wacht tot je abs zichtbaar zijn, je bent met zichtbare abs geboren, je doet compound oefeningen waar je je abs ook mee traint, tell me?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:39 schreef Mushox het volgende:
[..]
... Hij doelt op je 'veel buikspier oefeningen'. Die doe ik namelijk helemaal niet. Hersenloos wezen.
Ga maar op een ander forum zijn lichaam verafgoden. Ik reageer wanneer en vooral hoe ik wil.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:38 schreef Susteren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vertel me eens waarom Zyzz een "ripped infantiel homosapien" is? Je beseft dat je ook gewoon "mens" had kunnen zeggen in plaats van "homosapien"?
Ga maar sjiek doen met je taalgebruik in andere topics, is hier niet gewenst
dit is een anabolentopic jongen! GET MIRRIN OR GET OUT!!quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:41 schreef Mushox het volgende:
[..]
Ga maar op een ander forum zijn lichaam verafgoden. Ik reageer wanneer en vooral hoe ik wil.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:38 schreef Susteren het volgende:
Ga maar sjiek doen met je taalgebruik in andere topics, is hier niet gewenst
Mensen met zo'n instelling, belachelijk gewoonquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:41 schreef Mushox het volgende:
Ik reageer wanneer en vooral hoe ik wil.
Snelle stofwisseling en gewoon sporten. Pics van m'n chick? Nah, daar ben jij toch helemaal niet in geïnteresseerd. Daarnaast, ik val op meer op het alternatieve type en boeit uiterlijk me vrij weinig. Maar ze ziet er goed uit hoor! EN DAT ZONDER DE HULP VAN ZYZZ!!!!1!!quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:41 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dus jij eet gewoon dagelijks te weinig en wacht tot je abs zichtbaar zijn, je bent met zichtbare abs geboren, je doet compound oefeningen waar je je abs ook mee traint, tell me?
Dit wordt ongeloofwaardig
Ik roll hier sinds 2009, jij bent net om de hoek komen kijken en weet nu al dat ik "in elk topic wordt uitgekotst"? Je hebt wel veel werk gehad, m'n hele post history doorzoeken om dat te controlerenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
De enige die hier in elk topic weer wordt uitgekotst ben jij, dus als er iets niet gewenst is ben je het zelf wel....
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:45 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik roll hier sinds 2009, jij bent net om de hoek komen kijken en weet nu al dat ik "in elk topic wordt uitgekotst"? Je hebt wel veel werk gehad, m'n hele post history doorzoeken om dat te controleren
Ik ga me niet eens meer uitleggen. Je schijnt nogal slecht tegen kritiek te kunnen. Ik bespaar je de pijn, jij bent tenslotte de 'onzekere' zoals je al zei. Zyzz moest je helpen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:44 schreef Susteren het volgende:
[..]
Mensen met zo'n instelling, belachelijk gewoon![]()
Kort samengevat:
Je bent te onzeker om te zeggen dat andere mannen een mooi fysiek hebben, omdat je bang bent dat mensen je homo noemen?
Je hebt 3 jaar een "vrouwtje"
Je hebt abs zonder ze te trainen, en wil ze aan me laten zien
Vooral dat laatste, misschien moet je jezelf toch maar eens afvragen of je niet stiekem om mannen valt
Met je houding kan ik me niets anders voorstellen. Mensen moeten je niet, begrijp dat dan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:45 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik roll hier sinds 2009, jij bent net om de hoek komen kijken en weet nu al dat ik "in elk topic wordt uitgekotst"? Je hebt wel veel werk gehad, m'n hele post history doorzoeken om dat te controleren
En dit was het moment waarop de aap uit de mouw komtquote:
Weer zo een die niet snapt wat alternatief is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:50 schreef Susteren het volgende:
[..]
En dit was het moment waarop de aap uit de mouw komt![]()
Je valt op "alternatieve types"![]()
Oftewel vrouwen met een kort kapsel, meestal zwart geverfd, piercings etc. etc.
Lekker makkelijk ook zo'n vrouwen, hoef je helemaal geen moeite voor te doen joh![]()
Nu begrijp ik waarom je niet snapt dat ik moeite doe voor m'n fysiek, jij hebt dat helemaal nooit nodig gehad omdat je op makkelijke vrouwen valt![]()
Nouja, ik val op de wat meer "hard to get" typetjes, vandaar dat ik niet m'n uiterlijk laat verloederen. Niets homofiel aan.
Leg me het eens uitquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:50 schreef Mushox het volgende:
[..]
Weer zo een die niet snapt wat alternatief is.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |