Ik weet niet waarom die vrouw dit zei maar dit heeft ze fout! Hij moet via de achteringang. Dit is het reglement bij iedere Actionvestiging.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:00 schreef freddy95 het volgende:
[..]
dank u wel.
is er ook een mogelijkheid dat hij gewoon bij de normale ingang moet komen want hij zegt zich opeens te herinerren(sorry voor spelfout) dat die vrouw zei dat hij toch via de ingang moest komen.
Facilitiesingang.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
Maar moet TS dan bij de personeelsingang zijn of bij de goedereningang? Of de debiteureningang?
Ik vermoed het kattenluik of via het magazijn van de buren. Of je laten opsluiten in de Action de dag van tevoren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
Maar moet TS dan bij de personeelsingang zijn of bij de goedereningang? Of de debiteureningang?
vlak de aldi niet uitquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:23 schreef Chowi het volgende:
Nadat je broeders jarenlang gestreden hebben voor de afschaffing van de apartheid, ga jij nu als neger vrijwillig aan het werk bij de grootste slavendrijver van het moderne West-Europa. Wees trots op jezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edensnator over 'n out
Ik wist niet dat de Action de Japanse traditie in stand houdt!quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:30 schreef Ronaldsen het volgende:
De eerste werkdag zal je broertje ingezet worden bij het schoonmaken van de personeelstoiletten.
let op: het is belangrijk dat hij zelf de schoonmaakspulen mee neemt, deze mogen niet afkomstig zijn uit de winkel.
Mocht dit goed verlopen, dan mag hij als tweede klus de kantine schrobben.
Zeker niet als ze over bananen beginnen.quote:
Waar je je al wel niet druk om kan maken zeg, ze gaan echt niet huilie doen als je per ongeluk via de verkeerde ingang binnen komt de eerste keerquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:37 schreef freddy95 het volgende:
Na mijn topic voor mijn broertje over het werken bij action.
Heeft hij nog een vraag hij is inmiddels al aangenomen contract thuis gestuurd etc..
Maar tijdens het gesprek heeft de gene die het gesprek afnam niet echt duidelijk gezegd waar hij zich nou moet melden wel moet hij een kwartier voor begin aanwezig zijn maar hierbij heeft ze niet gezegd of hij naar de magazijn achter moet of gewoon via de ingang.
Dus de vraag is :
Waar moet hij zich melden? (1 ste werkdag morgen)
En hoe ziet de eerste werkdag eruit word hij begeleid ofso.
DIT ZIJN VRAGEN NAMENS HEM.
Graag serieuze antwoorden van mensen die daar echt gewerkt hebben of nu nog werken.
En geen antwoorden als ziet hij morgen wel daar kan hij niks mee.
Jawel hoor, je wordt direct ontslagen en komt nooit meer aan een baan in de detailhandel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waar je je al wel niet druk om kan maken zeg, ze gaan echt niet huilie doen als je per ongeluk via de verkeerde ingang binnen komt de eerste keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |