Is dit bij elke action zo want , op een ander forum lees ik dat je via ingang moet en dat daar de teamleider klaar staat en open doet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:38 schreef LasTeR het volgende:
Melden bij het magazijn aan de achterkant. Wij zorgen ervoor dat iemand hem het eerste uur alles duidelijk uitlegt.
En waars de personeelsingang? Achter??quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:41 schreef jitzzzze het volgende:
Als de winkel al open is; gewoon via de hoofdingang. Is de winkel nog dicht; aanbellen bij de personeelsingang. En natuurlijk word je begeleid, wat dacht je dan
Dat verschilt per gebouw natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:44 schreef freddy95 het volgende:
[..]
En waars de personeelsingang? Achter??
Hoe moeten wij dit in vredesnaam weten?quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:44 schreef freddy95 het volgende:
[..]
Is dit bij elke action zo want , op een ander forum lees ik dat je via ingang moet en dat daar de teamleider klaar staat en open doet.
dank u wel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hallo beste Freddy,
Ik ben teamleider bij de Action en zal het even uitleggen voor je. Je broer moet direct naar de achteringang lopen, de voordeur is voor klanten en klanten alleen! Bij de achterdeur mag hij niet aanbellen, dit is onbeschoft en wordt niet gewaardeerd. Hij dient daar te wachten tot hij wordt opgehaald door de teamleider ter plekke. Niet alvast met een werknemer naar binnen lopen, dat is verboden!
Daarnaast is het gebruikelijk om op je eerste werkdag een tros bananen mee te nemen voor de collega's, dat is traditie en vinden we erg lekker. Dit zal je eerste indruk ten goede doen.
Hopelijk is het zo duidelijk.
Groet
quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:00 schreef freddy95 het volgende:
[..]
dank u wel.
is er ook een mogelijkheid dat hij gewoon bij de normale ingang moet komen want hij zegt zich opeens te herinerren(sorry voor spelfout) dat die vrouw zei dat hij toch via de ingang moest komen.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:00 schreef freddy95 het volgende:
[..]
dank u wel.
is er ook een mogelijkheid dat hij gewoon bij de normale ingang moet komen want hij zegt zich opeens te herinerren(sorry voor spelfout) dat die vrouw zei dat hij toch via de ingang moest komen.
Vrouwen moet je nooit gelovenquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:00 schreef freddy95 het volgende:
[..]
dank u wel.
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:45 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Hoe moeten wij dit in vredesnaam weten?
Hey Freddy, dat is normaal dat ze dat zeggen van de ingang voren binnenkomen maar dat is een grapje.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:00 schreef freddy95 het volgende:
[..]
dank u wel.
Bedankt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hey Freddy, dat is normaal dat ze dat zeggen van de ingang voren binnenkomen maar dat is een grapje.
Want iedere nieuwe werknemer houden ze voor de gek snap je, mijn zus heeft daar namelijk ook gewerkt en die vertelde mij dat
Succes voor je broertje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |