Dat vind ik nou een lief iets om te lezen, kort maar goed en respectvol naar anderenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:01 schreef Catnip het volgende:
Wees vriendelijk voor elkaar.
Ik vind het leuk om jullie outfits te bekijken..
In z'n broekzak zitten.. niet als een rinkelende accessoire aan z'n jeans hangen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:54 schreef Atta-boy het volgende:
Niet echt. Wat is er zo afzichtelijk aan sleutels? Iedereen heeft die dingen toch.
Ging je paardrijden (bij die eerste foto) ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:09 schreef TheMajor het volgende:
Yesterday:
[ afbeelding ]
Today:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:25 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ben ook fan van booties, maar dan bedoel ik het denk ik op een andere manier
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:25 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ben ook fan van booties, maar dan bedoel ik het denk ik op een andere manier
quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:36 schreef xSanjay het volgende:
Atta en vault <3
Back foto's we in this!
[ afbeelding ]
Yes!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:11 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Regen
[ afbeelding ]
Mooi!quote:
Wait, what. Een vent met laarzen tot z'n knieën? Broek er in?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:09 schreef TheMajor het volgende:
Yesterday:
[ afbeelding ]
Today:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat het ergste was, tot ik het overhemd zag... Just wow.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:29 schreef leppeh het volgende:
[..]
Wait, what. Een vent met laarzen tot z'n knieën? Broek er in?
Beetje ergquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:24 schreef Atta-boy het volgende:
Beetje wazig maar![]()
Wel leuk voor zover ik kan zien
Heatquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:29 schreef Atta-boy het volgende:
hehe thanks
[ afbeelding ]
met:
[ afbeelding ]
Die drollenvangers zijn best hip hè tegenwoordig. Zie het veel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:46 schreef Maantje96 het volgende:
Nieuw jasje gekocht (kaartje er nog aan
) en jumpsuit. Foto is een beetje wazig.
[ afbeelding ]
tofste broek in NL man, deze gaat (is die al) echt zo sick vet worden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:29 schreef Atta-boy het volgende:
hehe thanks
[ afbeelding ]
met:
[ afbeelding ]
Jumpsuitsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:46 schreef Maantje96 het volgende:
Nieuw jasje gekocht (kaartje er nog aan
) en jumpsuit. Foto is een beetje wazig.
[ afbeelding ]
Mensen kan iemand me deze even uitleggen. Ik ben in de war...quote:
Playsuits zijn leukerquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:46 schreef doo. het volgende:
Mensen weten niet, jumpsuits zijn damn hawt mits een goed figuur ze aan heeft.
Ik mis de matching katquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:29 schreef Atta-boy het volgende:
hehe thanks
[ afbeelding ]
met:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:36 schreef Atta-boy het volgende:
WOW, je zou echt niet zeggen dat je 30 bent zeg!Haha grapjas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij nemen dit topic overquote:[img]http://i.fokzi:P.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 30 augustus 2013 13:15 schreef Atta-boy het volgende:
Nu RRH weg is post niemand meer
[ afbeelding ]
Wat zeg jij nou?quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:32 schreef doo. het volgende:
[..]
tofste broek in NL man, deze gaat (is die al) echt zo sick vet worden.
Leuk rokjequote:
Druk met verhuizen en allesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:15 schreef Atta-boy het volgende:
Nu RRH weg is post niemand meer
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké beetje onduidelijk maarja![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik doe ook weer is keertje mee:
[ afbeelding ]
Dichterbij:CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké beetje onduidelijk maarja
We fear that which we cannot see
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je swag doet me denken aan Handige Harrie van Bassie & Adriaan.
[ afbeelding ]
Gvd nu je het zegtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
gvd wat een flaterquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:55 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Hundreds X Grateful Dead
Tellason
Red Wings
ik zou bij zo'n druk t-shirt (wel een tof t-shirt trouwens) niet nog zo'n drukke cap erbij doen tbhquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]misschien die red wing maar eens verzolen binnen afzienbare tijd? ik had vandaag m'n iron rangers weer aan.
Ze zien er inderdaad uit alsof ze wel een resole kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:22 schreef Atta-boy het volgende:
Vault en michhas![]()
A-J
Je hebt die red wings toch nog helemaal niet zo lang michhas? wat heb je er mee gedaan dat die zolen al bijna op zijn?
Je zou eens bij een schoenmaker kunnen informeren of die daar iets voor kan bedenken. Anders slijt dat zo snel. Ik heb idd de muleskinners 8113.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Ze zien er inderdaad uit alsof ze wel een resole kunnen gebruikenTotdat je de zool aan de binnenkant van de schoen ziet, die zien er nog maagdelijk en onaangeraakt uit
Loop heel erg op de zijkant van mijn voeten, en dat zie je bij deze schoenen heel goed
En daarnaast veel gelopen Atta, minimaal een uur per dag op gelopen
Je IR's blijven vet DonMuleskinners toch?
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik doe ook weer is keertje mee:
[ afbeelding ]
Dichterbij:Super cute! Ik hou van deze stijlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké beetje onduidelijk maarja![]()
Thanksquote:Op zondag 1 september 2013 18:34 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Super cute! Ik hou van deze stijl
Het gaat erom dat het de outfits zijn van fokkers zelf, dat maakt het leuk. Dus nee, alleen foto maken van kleding werkt niet.quote:Op zondag 1 september 2013 20:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed foto's van alleen de kleding plaatsen in het topic. Het valt mij in deze foto op dus vandaar mijn vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |