Enfin, zoals in DM besproken is dat dus ver weggezakt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:42 schreef Unsub het volgende:
Ik dacht dat er al een TU/e-topic was?
Enfin, komend jaar tweedejaars Technische Wiskunde, gooi me maar in de OP
Weet jij een beetje of er een boekenlijst is voor het eerste jaar, of is gewoon alles in PDF vorm op het wijde internet te vinden? Ik heb Calculus variant C, als dat iets uitmaakt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:42 schreef Unsub het volgende:
Ik dacht dat er al een TU/e-topic was?
Enfin, komend jaar tweedejaars Technische Wiskunde, gooi me maar in de OP
Er is zover ik weet geen boekenlijst.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 04:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Weet jij een beetje of er een boekenlijst is voor het eerste jaar, of is gewoon alles in PDF vorm op het wijde internet te vinden? Ik heb Calculus variant C, als dat iets uitmaakt.
Nee. DM me liever even, want ik heb geen flauw idee wie jij bent.quote:
Dat gaat via jouw studievereniging.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 04:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Weet jij een beetje of er een boekenlijst is voor het eerste jaar, of is gewoon alles in PDF vorm op het wijde internet te vinden? Ik heb Calculus variant C, als dat iets uitmaakt.
Ik weet in ieder geval op welke foto's hij niet staatquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:04 schreef Dale. het volgende:
Er was al een TU/e topic maar om de een of andere reden is dat nu gesloten...
En Amoeba, wie ben jij? http://gewis.nl/fotos/index.php?Jaar=2013%2F2014&Gal=760
Oh oh? Wie dan? Ik ben ook in 't blauwquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:00 schreef Unsub het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval op welke foto's hij niet staat
Het was weer een toffe intro, vond ik. Je hebt neem ik aan wel intro gedaan, Amoeba?
EDIT: ik sta dus ook op een van de foto's, maar in een blauw shirt.
Dat houd ik liever nog even voor mequote:Op zondag 25 augustus 2013 17:41 schreef Dale. het volgende:
[..]
Oh oh? Wie dan? Ik ben ook in 't blauw
Dat moet je toch weten als je weet op welke foto ik wel sta. Jazeker heb ik meegedaan. Het was ons idee om die dubbele molenwiek uit te laten voeren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:00 schreef Unsub het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval op welke foto's hij niet staat
Het was weer een toffe intro, vond ik. Je hebt neem ik aan wel intro gedaan, Amoeba?
EDIT: ik sta dus ook op een van de foto's, maar in een blauw shirt.
Ik was onderdeel van The Pink Panthers. Succes met zoeken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:04 schreef Dale. het volgende:
Er was al een TU/e topic maar om de een of andere reden is dat nu gesloten...
En Amoeba, wie ben jij? http://gewis.nl/fotos/index.php?Jaar=2013%2F2014&Gal=760
Het leuke is dat ik Hossein wel ken. Althans, als je met Hossein een eerstejaars student Technische wis- en natuurkunde bedoelt. Sterker nog, Hossein heeft zelfs de hele intro bij mij geslapen m.u.v. de geslaagde donderdagavond. Hossein heeft ook niet in dit topic gepost, maar ik weet wel wie hij is. Natuurlijk weet Hossein ook wie ik ben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:30 schreef Cianosandro het volgende:
Oh dan vergis ik me. Volgens mij kennen we elkaar niet.
Ik heb even moeten zoeken maar weet nu wie je bentquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:31 schreef Amoeba het volgende:
De dubbele molenwiek.
Wel een matige uitvoering. Die moet over met de FLUP.![]()
Je zult mij niet op de video zien om de eenvoudige reden dat ik aan het filmen was en dit dus vanaf mijn positie is opgenomen.![]()
[ afbeelding ]
We hebben een kutjeroen .. !![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Dale. op 26-08-2013 18:51:56 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |