Terwijl je zelf niet doorhebt dat je wordt gediend door Cosmo.quote:
Ik snap je logica nietquote:Op zondag 4 augustus 2013 03:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Terwijl je zelf niet doorhebt dat je wordt gediend door Cosmo.
Society at it's best.
Gewoon nee zeggen, dan gaat het wat sneller maar is 'ie eerder klaar. Dan kan je slapen met een bebloed kontje.quote:
Dat je Cosmo dient.*quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:13 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil gewoon een kamertje in zijn kasteel met uitzicht op flips en de zeeoh en een 2 persoonsbed
Ik wil 450 ballonnen op mijn kamer en een negerin die elke dag het Wilhelmus zingt in een Afrikaanse kliktaal.quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:13 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil gewoon een kamertje in zijn kasteel met uitzicht op flips en de zeeoh en een 2 persoonsbed
Vas?quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil 450 ballonnen op mijn kamer en een negerin die elke dag het Wilhelmus zingt in een Afrikaanse kliktaal.
Als we een kamer delenquote:Op zondag 4 augustus 2013 03:13 schreef Snowbells het volgende:
Met bloemenvelden erom heen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Liever een klein knus afgelegen huisje.
JAquote:
Zonder twijfelquote:Op zondag 4 augustus 2013 03:13 schreef Monopoly het volgende:
Ahmad, morgen broederWe vernederen 010 in eigen huis met een blauw witte vuist diep in hun anus.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:13 schreef Monopoly het volgende:
Ahmad, morgen broederWe vernederen 010 in eigen huis met een blauw witte vuist diep in hun anus.
Sommige dingen die in je hoofd zitten, kan je beter erin laten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:15 schreef Cosmo. het volgende:
Jullie willen wel veel, maar doen niet jullie best om het te verwezelijken.
Zo zien we het graag. Vernedering terwiijl men huilend vraagt of Wolfje de mascotte wilt stoppen met het doodsteken van mede spelers.quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zonder twijfelen na afloop plast ron jans ze nog in hun gespreide endeldarm
dm gestuurdquote:Op zondag 4 augustus 2013 03:15 schreef Cosmo. het volgende:
Jullie willen wel veel, maar doen niet jullie best om het te verwezelijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |