Je bent te goed voor deze wereldquote:Op zondag 4 augustus 2013 03:07 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
En toen gaf ik heel lief mijn fles shampoo, conditoner en een haarmasker.
Waarom ben je gay ik wil met je trouwenquote:Op zondag 4 augustus 2013 03:07 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Je vergat je komkommer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:07 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Cosmopolitan is best lekkerquote:
Ik wil hem wel dienen dan hoor, als het moetquote:Op zondag 4 augustus 2013 03:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Cosmo is wereldverbeteraar.
Er komt een dag dat wij hem dienen.
Ik zal met bananenbladeren zwaaien tot ik flauwval van uitdroging en verhongering.quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Cosmo is wereldverbeteraar.
Er komt een dag dat wij hem dienen.
Vergeet de zingende wasberen niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zal met bananenbladeren zwaaien tot ik flauwval van uitdroging en verhongering.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zal met bananenbladeren zwaaien tot ik flauwval van uitdroging en verhongering.
Hoe kon ik die nou vergetenquote:Op zondag 4 augustus 2013 03:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vergeet de zingende wasberen niet.
Cosmo houdt niet van 'moeten'. Alles is vrije wil. Echter, wanneer je het niet doet zal hij je gruwelijk hard verkrachten in je slaap en je slaan met een gemarineerde worst.quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:09 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ik wil hem wel dienen dan hoor, als het moet
Hangt een beetje vanaf hoe groot dIe van hem is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:09 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ik wil hem wel dienen dan hoor, als het moet
Nee, ik ga er voor zorgen dat jij nooit iemand hoeft te dienenquote:Op zondag 4 augustus 2013 03:10 schreef Fritter het volgende:
[..]
yes, mag ik je dienen als je heerst?
Maakt niet uitquote:Op zondag 4 augustus 2013 03:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hangt een beetje vanaf hoe groot dIe van hem is.
Ik laat mensen dienenquote:Op zondag 4 augustus 2013 03:10 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nee, ik ga er voor zorgen dat jij nooit iemand hoeft te dienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |