SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Wat is een Putte? Hetzelfde als Putten?quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik woon in een rothoek jaGeen leuke Foksters in de buurt
Bij lange na niet. Zit boven Antwerpen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat is een Putte? Hetzelfde als Putten?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat is een Putte? Hetzelfde als Putten?
Ja maar ik heb een leuk huisjequote:Op zondag 4 augustus 2013 02:27 schreef Tamashii het volgende:
Dan moet je verhuizen Faxie, de leuke mensen zitten in provincie Gelderland.
Kon toch zijn dat hij uit laksheid de N niet had getypt.quote:
Ooo maar ik wil nog wel een keer naar Belgie gauw.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij lange na niet. Zit boven Antwerpen.
Ik ben niet laks!quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kon toch zijn dat hij uit laksheid de N niet had getypt..
[..]
Ooo maar ik wil nog wel een keer naar Belgie gauw..
Ja, het zit namelijk zo. Ik wil graag gaan reizen, maar Tamashii zei dat ik te hard van stapel loop en bij Belgie moet beginnen. Dus.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben niet laks!![]()
Maar ik zie mogelijkheden....
Hahahahahahahaquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, het zit namelijk zo. Ik wil graag gaan reizen, maar Tamashii zei dat ik te hard van stapel loop en bij Belgie moet beginnen. Dus.
Ik laat je het paradijs zienquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, het zit namelijk zo. Ik wil graag gaan reizen, maar Tamashii zei dat ik te hard van stapel loop en bij Belgie moet beginnen. Dus.
Bij een paradijs hoort een azuurblauwe zee, een parelwit strand en palmbomen, dat weet je?quote:
Mijn pooltafel heeft een azuurblauw laken (no joke) er ligt zand op de grond van m'n kites, en ik heb een paar plantjes binnenquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bij een paradijs hoort een azuurblauwe zee, een parelwit strand en palmbomen, dat weet je?
Hoe zit het met een hangmat? En cocktails?quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn pooltafel heeft een azuurblauw laken (no joke) er ligt zand op de grond van m'n kites, en ik heb een paar plantjes binnen
Hangmat is zo geregeld, en m'n drankvoorraad is op peilquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe zit het met een hangmat? En cocktails?
Loungemuziek heb ik maar zat, en toevallig heb ik opium wierrrookquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:40 schreef Chowi het volgende:
Nou, dat was het wat betreft mijn eisenpakket hoor. Oh nee, nog een ding.
Ik verwacht dat alles klaarstaat en dat er loungemuziek aan staat bij binnenkomst. En wierrook. Doe maar opium-geur.
Proofquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:43 schreef Chowi het volgende:
Als je opiumwierrook in huis hebt uit jezelf, dan vind ik je een baas en dan stap ik over 5 uurtjes in de trein.
Ik vind je heel aardig, maar je bent het niet waard dat mijn katten verhongeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |