SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Wat is een Putte? Hetzelfde als Putten?quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik woon in een rothoek jaGeen leuke Foksters in de buurt
Bij lange na niet. Zit boven Antwerpen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat is een Putte? Hetzelfde als Putten?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat is een Putte? Hetzelfde als Putten?
Ja maar ik heb een leuk huisjequote:Op zondag 4 augustus 2013 02:27 schreef Tamashii het volgende:
Dan moet je verhuizen Faxie, de leuke mensen zitten in provincie Gelderland.
Kon toch zijn dat hij uit laksheid de N niet had getypt.quote:
Ooo maar ik wil nog wel een keer naar Belgie gauw.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij lange na niet. Zit boven Antwerpen.
Ik ben niet laks!quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kon toch zijn dat hij uit laksheid de N niet had getypt..
[..]
Ooo maar ik wil nog wel een keer naar Belgie gauw..
Ja, het zit namelijk zo. Ik wil graag gaan reizen, maar Tamashii zei dat ik te hard van stapel loop en bij Belgie moet beginnen. Dus.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben niet laks!![]()
Maar ik zie mogelijkheden....
Hahahahahahahaquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, het zit namelijk zo. Ik wil graag gaan reizen, maar Tamashii zei dat ik te hard van stapel loop en bij Belgie moet beginnen. Dus.
Ik laat je het paradijs zienquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, het zit namelijk zo. Ik wil graag gaan reizen, maar Tamashii zei dat ik te hard van stapel loop en bij Belgie moet beginnen. Dus.
Bij een paradijs hoort een azuurblauwe zee, een parelwit strand en palmbomen, dat weet je?quote:
Mijn pooltafel heeft een azuurblauw laken (no joke) er ligt zand op de grond van m'n kites, en ik heb een paar plantjes binnenquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bij een paradijs hoort een azuurblauwe zee, een parelwit strand en palmbomen, dat weet je?
Hoe zit het met een hangmat? En cocktails?quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn pooltafel heeft een azuurblauw laken (no joke) er ligt zand op de grond van m'n kites, en ik heb een paar plantjes binnen
Hangmat is zo geregeld, en m'n drankvoorraad is op peilquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe zit het met een hangmat? En cocktails?
Loungemuziek heb ik maar zat, en toevallig heb ik opium wierrrookquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:40 schreef Chowi het volgende:
Nou, dat was het wat betreft mijn eisenpakket hoor. Oh nee, nog een ding.
Ik verwacht dat alles klaarstaat en dat er loungemuziek aan staat bij binnenkomst. En wierrook. Doe maar opium-geur.
Proofquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:43 schreef Chowi het volgende:
Als je opiumwierrook in huis hebt uit jezelf, dan vind ik je een baas en dan stap ik over 5 uurtjes in de trein.
Ik vind je heel aardig, maar je bent het niet waard dat mijn katten verhongeren.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind je heel aardig, maar je bent het niet waard dat mijn katten verhongeren.
De katten zijn onschuldig.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:49 schreef Chowi het volgende:
Ik kom nu vast over als een crazy cat lady..
quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verdikkeme.
Stel maar een lachende dikke man voor.
Hadden ze je opgepakt?quote:
Ga een klaagplaat maken en op je timeline zetten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:24 schreef Chowi het volgende:
Waarom gebruiken jullie geen facebook voor die statusupdates?
Ik weet gewoon nooit zo goed hoe ik moet reageren als iemand zegt: "net gedoucht" of "zo koffie drinken bij mijn moeder". Het enige dat ik kan bedenken is "okay".quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga een klaagplaat maken en op je timeline zetten.
Gewoon zeggen "Ooo ik vandaag ookquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet gewoon nooit zo goed hoe ik moet reageren als iemand zegt: "net gedoucht" of "zo koffie drinken bij mijn moeder". Het enige dat ik kan bedenken is "okay"..
Je hoeft er ook niet per se iets op te zeggenquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet gewoon nooit zo goed hoe ik moet reageren als iemand zegt: "net gedoucht" of "zo koffie drinken bij mijn moeder". Het enige dat ik kan bedenken is "okay"..
In een wereld met daarin oneindig veel onderwerpen om over te praten, zie ik dat een beetje als verspilde moeite.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon zeggen "Ooo ik vandaag ook" and go from there
Mogguh
Ach ja het universum. Het universum dijt steeds verder uit en op een gegeven moment is de materiedichtheid zo laag dat er geen nieuwe sterren meer gevormd gaan worden en wordt het universum een koude en kille plekquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
In een wereld met daarin oneindig veel onderwerpen om over te praten, zie ik dat een beetje als verspilde moeite.
Ik bedoel. HET UNIVERSUM. Hoe zit het daarmee? Daar gaat het nooit over..
Het universum is gewoon 1 grote marketingtruc om sciencefiction boeken te verkopen en om de mensen met alu hoedjes bezig te houden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
In een wereld met daarin oneindig veel onderwerpen om over te praten, zie ik dat een beetje als verspilde moeite.
Ik bedoel. HET UNIVERSUM. Hoe zit het daarmee? Daar gaat het nooit over..
Volgens mij is een alu-bivakmuts sowieso veel effectiever dan een alu-hoedjequote:Op zondag 4 augustus 2013 11:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het universum is gewoon 1 grote marketingtruc om sciencefiction boeken te verkopen en om de mensen met alu hoedjes bezig te houden.
Dance Valley was echt geweldigquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:24 schreef Chowi het volgende:
Faxiequote:Op zondag 4 augustus 2013 11:47 schreef Faxie het volgende:
M'n brownies zijn hard geworden in de koelkast![]()
Toch niet mislukt
Dat weet ik niet. Als er nou eens iemand langs zou komen...quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Faxie
En ga je ze met iemand delen?
Hard worden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:47 schreef Faxie het volgende:
M'n brownies zijn hard geworden in de koelkast![]()
Toch niet mislukt
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het universum is gewoon 1 grote marketingtruc om sciencefiction boeken te verkopen en om de mensen met alu hoedjes bezig te houden.
Niemand gaat 2 uur in de auto zitten daarvoor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Als er nou eens iemand langs zou komen...
Niet 2 uur in de auto zitten om mijn overheerlijke brownies te komen proevenquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
[..]
Niemand gaat 2 uur in de auto zitten daarvoor.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:00 schreef Faxie het volgende:
Maarja ik ga eens, pooltoernooitje schieten. Is weer lang geleden
Omdat facebook poep is. Forums zijn de echte shit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:24 schreef Chowi het volgende:
Begin je nou alweer?quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Als er nou eens iemand langs zou komen...
Op elke datingsite 1?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we voor Fax een advertentie zetten?
U vraagt, wij draaien.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:43 schreef Tamashii het volgende:
Hij krijgt in ieder geval aandacht elke keer van jullie
En in de krant. En de libelle. En teletekst.quote:
Ik zou wel wat willen draaien op aanvraag.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien. [ afbeelding ]
Owja en fobo niet vergeten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
En in de krant. En de libelle. En teletekst.
En facebook.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Owja en fobo niet vergeten. [ afbeelding ]
Er was ook zo'n facebook app waar je moest invullen met welke van je vrienden je seks zou willen hebben?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En bij de lokale supermarkt daar met een foto van zijn pooltafel. [ afbeelding ]
Ow en er is zo een flirt app, aan iedere vriendin laten weten dat hij interesse heeft.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was ook zo'n facebook app waar je moest invullen met welke van je vrienden je seks zou willen hebben?
Laten we al zijn fb vriendinnen die invullen.
En bij de lokale parenclub. [ afbeelding ]
Als hij dan niet in pussy baadt, weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow en er is zo een flirt app, aan iedere vriendin laten weten dat hij interesse heeft. [ afbeelding ]
Okee, gezellig op de zondagmiddag.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een bekokstoving om faxie gelegd te krijgen. [ afbeelding ]
Je moet wat, als Ajax niet speelt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee, gezellig op de zondagmiddag.[ afbeelding ]
Alles om ome fax stil te krijgen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet wat, als Ajax niet speelt.
Ja dat is ook waar. Mijn ogen fijn wel aardig verneukt door Cambuur-NAC en nu een zaaddodende Vitesse-Heracles.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet wat, als Ajax niet speelt.
Nouja, hij mag best geluid maken natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alles om ome fax stil te krijgen. [ afbeelding ]
Zelfs het spel van Ajax is al bagger, dus Cambuur moet wel pure oogAIDS zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat is ook waar. Mijn ogen fijn wel aardig verneukt door Cambuur-NAC en nu een zaaddodende Vitesse-Heracles.
Je hebt toch geen app nodig om te flirten?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow en er is zo een flirt app, aan iedere vriendin laten weten dat hij interesse heeft. [ afbeelding ]
Belgen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:13 schreef Macrador het volgende:
[..]
Je hebt toch geen app nodig om te flirten?
Ik ben de enige van de mensen in mijn vriendengroep die whatsappt. Terwijl ze bijna allemaal een smartphone hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Belgen.
Jullie leven nog 50 jaar terug zeker, in de kroeg mensen aanspreken.
Dit klinkt goed. Vertel me meer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:18 schreef heloef het volgende:
In Korea heb je een app die je vriendin speelt. Ze whapt je dan de hele dag door en stuurt je videoboodschappen. Is dat niet wat voor Faxie? [ afbeelding ]
Haha, ze komen hun huis uit!quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Belgen.
Jullie leven nog 50 jaar terug zeker, in de kroeg mensen aanspreken.
En daarbovenop kom je ook nog eens op het internet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:21 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik ben de enige van de mensen in mijn vriendengroep die whatsappt. Terwijl ze bijna allemaal een smartphone hebben.
Nog wel.quote:
Een beetje een creepy smiley, in dit geval.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En daarbovenop kom je ook nog eens op het internet. [ afbeelding ]
[..]
Nog wel. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een beetje een creepy smiley, in dit geval.
Die heb ik niet in mijn lijstje.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die is niet creepy.
Beetje bizar wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |