Gelukkig zijn weer.nl en buienradar een stuk positiever, met veul minder mm's aan regen. Maar geen idee wie van de weersites er het vaakst gelijk heeftquote:Op zondag 4 augustus 2013 09:22 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Het onweer kennelijk toch niet. Wel lekker fris weer
www.PietsWeer.nl natuurlijk!quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:29 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Gelukkig zijn weer.nl en buienradar een stuk positiever, met veul minder mm's aan regen. Maar geen idee wie van de weersites er het vaakst gelijk heeft
het wisselt extreem met de voorspellingen. Dag of drie vantevoren kan je er pas iets over zeggenquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:29 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Gelukkig zijn weer.nl en buienradar een stuk positiever, met veul minder mm's aan regen. Maar geen idee wie van de weersites er het vaakst gelijk heeft
Vrees het ook op dit moment. Laatste weken zie je idd zelfs van een dag erna nog ineens wijzigingen van een paar graden, en onweer valt al helemaal moeilijk te voorspellen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het wisselt extreem met de voorspellingen. Dag of drie vantevoren kan je er pas iets over zeggen
2006quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:05 schreef willemwaus het volgende:
In m'n hele lowlands carrière nog geen slecht weer gehad.. Hopen op een goede voortgang van deze traditie!
Alleen overdag, tegen de avond was het droog en dat bleef het wel zo'n beetje.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:07 schreef ohnikua het volgende:
Editie 2002 volgens mij een volle dag regen gehad, verder inderdaad amper, alleen soms een flinke bui op donderdag of zondagavond. Houden zo
Precieeess, beetje nattigheid is niet erg, glij je makkelijker je tent inquote:
Huh, tha fuck. Er staat nu 22c en vrijdag 3 mm regen en zaterdag 5 mm. :S Heb liever dat jouw post kloptquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:46 schreef TWP het volgende:
Nu wordt het opeens weer zomer.
[ afbeelding ]
Was 'm net aan het uploadenquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:30 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Huh, tha fuck. Er staat nu 22c en vrijdag 3 mm regen en zaterdag 5 mm. :S Heb liever dat jouw post klopt
Ach, over een paar uur is het weercijfer vast weer een 10. Volgens mij hebben die gasten er gewoon een random number generator onder zittenquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hmm, ik denk dat ik woensdag a.s. maar binnen blijf..
Wow, holy fuck. Idd jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hmm, ik denk dat ik woensdag a.s. maar binnen blijf..
Haha idd. alhoewel weer.nl ook 20 mm regen zegt. Buienradar houdt t echter op 6quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ach, over een paar uur is het weercijfer vast weer een 10. Volgens mij hebben die gasten er gewoon een random number generator onder zitten
quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:46 schreef TWP het volgende:
Nu wordt het opeens weer zomer.
[ afbeelding ]
Ik heb op zondag echt twee uur half liggen ijlen op een luchtbed onder de partytent. Was helemaal kapot. Volgens mij was het een beetje een zonnesteek.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:41 schreef friekin_ het volgende:
Ik zou dolblij zijn met gematigd weer. Ik had al besloten als het weer zo heet zou worden als vorig jaar dat ik dan niet zou gaan. Want ik ben gespasticapt met dat weer. Ik kan dan niets behalve liggen aan een waterinfuus.
Perfect toch. Net als die harde regenbui op de donderdag in 2011, toen wij net onze partytent hadden staanquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:31 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ik denk dat we een aantal dingen kunnen concluderen alvast:
- Het wordt niet zo warm als volgend jaar
- Het gaat in ieder geval regenen
- We lopen niet drie dagen in de volle zon
Als nou de regen tactisch valtt kunnen we het wel overleven. En laten we hopen dat het geen hoosbuien zijn op vrijdag of zaterdag want dan wordt een lang, lang weekend;)
Dat ja. Super ideaalquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:38 schreef Vido het volgende:
Voorspellingen voor een termijn van 10-14 dagen zijn totaal onbetrouwbaar. Is puur een tendens die ze voorspellen. Dus inderdaad: koester geen hoop op temperaturen van 30 graden, maar het kan nog totaal niet gezegd worden wat er gebeurt qua neerslag.
Verder sluit ik me aan bij bulbjes, doe mij maar 24-25 graden, droog en zonnig met af en toe een klein wolkje voor de zon. 's Nachts een graad of 15-17. Ideaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |