Lesbisch?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
Totaal niet met René eens.
Ik ben het notabene met Hans eens
Idd. Wanneer feesten de hetero's op een boot?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de gay pride sowieso flauwekul.
Natuurlijk niet. Doe niet zo simpel.quote:
Als Nederland tweede wordt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd. Wanneer feesten de hetero's op een boot?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:46 schreef Mani89 het volgende:
Viktor Fischer is een homo. Maar daar is niks mis mee.
Koninginnedagquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
RenéVoetbal is idd een mannensport.
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voetballers hebben over t algemeen mooie vrouwen, zoals t hoort
Geen hekel aan homo's btw.
quote:
ook een kul, homo's zijn nog lang niet zo geaccepteerd in Nederland. Hetero's hebben zoiets uiteraard niet nodigquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
In Giethoorn elke dag.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Stuk voor stuk kwaliteitsposts.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:49 schreef Shreyas het volgende:
Louis en Kluivert zijn eigenlijk hele relaxte gasten maar ze hebben een bepaald imago gekregen dankzij VI
En je moet niet vragen stellen die je zelf al beantwoord.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:49 schreef Shreyas het volgende:
Louis en Kluivert zijn eigenlijk hele relaxte gasten maar ze hebben een bepaald imago gekregen dankzij VI
Ik ben geen hommeltje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:48 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Ja iedereen kent er zogenaamd wel een paar.
Maar wie is er hier zelf dan?
niet dankzij VI dat hebben ze helemaal aan hun eigen te danken door hun gedrag in de mediaquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:49 schreef Shreyas het volgende:
Vraag het me af, als ik homo zou zijn, zou voetbal kijken alleen nog maar leuker zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:49 schreef Confetti het volgende:
Homo zijn betekent niet dat je je aangetrokken voelt tot mannen. Het heeft in 90% van de gevallen ook een grote invloed op je persoonlijkheid en interesses.
En homos houden niet zo van echte mannensporten zoals voetbal.
Rene is een held.
Onzin. Door dit soort onzin wakker je het alleen maar aan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ook een kul, homo's zijn nog lang niet zo geaccepteerd in Nederland. Hetero's hebben zoiets uiteraard niet nodig
Klopt maar het merendeel wilt dat niet zien.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:49 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Louis laat zijn andere kant ook zien, die vent heeft nog goede humor ook.
Goeien garp mangquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:50 schreef n00b13 het volgende:
Gay Pride is onzin. Acceptatie van homo's werkt zo niet. Laat staan dat je normale homo's hier de kast mee uit trekt.
Er zijn heus wel homo's in de voetballerij. Dat hele stadion van 010 zit er vol mee elke wedstrijd!
Bijna hilarisch.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:50 schreef n00b13 het volgende:
Gay Pride is onzin. Acceptatie van homo's werkt zo niet. Laat staan dat je normale homo's hier de kast mee uit trekt.
Er zijn heus wel homo's in de voetballerij. Dat hele stadion van 010 zit er vol mee elke wedstrijd!
Zankaquote:
Zolang er hier marokkanen wonen zijn homo's nooit veilig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ook een kul, homo's zijn nog lang niet zo geaccepteerd in Nederland. Hetero's hebben zoiets uiteraard niet nodig
Ach wat een bullshit. Ik kijk voetbal en neuk(te) met voetballers, dus waar hebben we het over. Bullshit discussie van mensen die er geen snars van snappen. Alsof een Gordon de gemiddelde homo is, get a fucking grip zegquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:49 schreef Confetti het volgende:
Homo zijn betekent niet dat je je aangetrokken voelt tot mannen. Het heeft in 90% van de gevallen ook een grote invloed op je persoonlijkheid en interesses.
En homos houden niet zo van echte mannensporten zoals voetbal.
Rene is een held.
niemand is veilig hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zolang er hier marokkanen wonen zijn homo's nooit veilig.
Ik hoorde laatst uit betrouwbare bron dat de gehele populatie bij onze Oosterburen van de verkeerde kant is.quote:
Aapjes kijken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:51 schreef Stiggie het volgende:
Met een roze string of in latex pakje op een boot staan springen laat me eerder IN de kast dan UIT de kast als ik homo zou zijn. Snap uberhaupt niet waarom zoveel mensen daar heen gaan
slappe redacteuren van VIquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
Het nieuws valt ook wat tegen de laatste tijd. Weinig scoops.
quote:
Die heeft dus niet goed geluisterd.quote:
Hij riep heel hard naar zijn tv, eng eng eng!quote:
Zorgt Wilfred expres voor, om zijn eigen ego te boostenquote:
Hommoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |