zoals die Ajacied422quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:41 schreef Stiggie het volgende:
Homo's zitten wel inderdaad eerder op bijvoorbeeld korfbal dan voetbal
Dat lijkt me niet geheel waar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:41 schreef Stiggie het volgende:
Homo's zitten wel inderdaad eerder op bijvoorbeeld korfbal dan voetbal
Die had je hoger ingeschat? Je kunt veel van Gijp zeggen, maar van niveau kun je hem niet betichten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik had Rene iets hoger ingeschat.
Ik had wel een homo in m'n elftal, was destijds een vriend van me.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:40 schreef Ronaldsen het volgende:
Klopt toch gewoon, ik ken best wat homo's maar die hebben zelden interesse in voetbal
Inderdaad, waar gaat dit overquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet geheel waar.
Maar er zal zo wel een ophitsende telegraafkop van geknutseld worden.quote:
Ja, dat lijkt me duidelijk toch?quote:
twitter:JaapStalenburg twitterde op maandag 05-08-2013 om 20:41:14“@Bovano: Wat afgelopen weekend door de KNVB is opgebouwd, wordt door Van der Gijp in 3 minuten VI weer afgebroken. Onwerkelijk..” reageer retweet
Ging daarna zeker bij de kapperszaak werken?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:41 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ik had wel een homo in m'n elftal, was destijds een vriend van me.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:42 schreef marcodej het volgende:
twitter:JaapStalenburg twitterde op maandag 05-08-2013 om 20:41:14“@Bovano: Wat afgelopen weekend door de KNVB is opgebouwd, wordt door Van der Gijp in 3 minuten VI weer afgebroken. Onwerkelijk..” reageer retweet
Nee, maar hij had wel een maat(ook homo) die wel kapper was.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ging daarna zeker bij de kapperszaak werken?
Ik ken er wel een paar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:43 schreef BlaBla87 het volgende:
Wie is er hier dan homo en interesse voor voetbal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |