SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Onehitwonder.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Pel is weer terug op zijn oude niveau.
Zag je aankomenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Pel is weer terug op zijn oude niveau.
1 minuut is al teveel?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Gaan ze hier ook al lang over Feyenoord praten?
Klopt.quote:
Heel lang zelfs.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Gaan ze hier ook al lang over Feyenoord praten?
Ik twijfelde inderdaad of ik hem in mijn selectie voor profcoach moest opnemen, maar toch gedaan. Hopelijk vind feyenoord de vorm van vorig seizoen nog weer terug.quote:
iddquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Beetje dom gelul van Rene.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gijpwas zelf helemaal down . en dan praat je zo
quote:
Werkelijk? Dit heeft hij zelfs al eerder gezegd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik had Rene iets hoger ingeschat.
nee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:40 schreef Monolith het volgende:
Nou goed, hier heeft Gijp wel een punt.
Hij gooit alles op een hoop, grote onzin.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:40 schreef Ronaldsen het volgende:
Klopt toch gewoon, ik ken best wat homo's maar die hebben zelden interesse in voetbal
zoals die Ajacied422quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:41 schreef Stiggie het volgende:
Homo's zitten wel inderdaad eerder op bijvoorbeeld korfbal dan voetbal
Dat lijkt me niet geheel waar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:41 schreef Stiggie het volgende:
Homo's zitten wel inderdaad eerder op bijvoorbeeld korfbal dan voetbal
Die had je hoger ingeschat? Je kunt veel van Gijp zeggen, maar van niveau kun je hem niet betichten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik had Rene iets hoger ingeschat.
Ik had wel een homo in m'n elftal, was destijds een vriend van me.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:40 schreef Ronaldsen het volgende:
Klopt toch gewoon, ik ken best wat homo's maar die hebben zelden interesse in voetbal
Inderdaad, waar gaat dit overquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet geheel waar.
Maar er zal zo wel een ophitsende telegraafkop van geknutseld worden.quote:
Ja, dat lijkt me duidelijk toch?quote:
twitter:JaapStalenburg twitterde op maandag 05-08-2013 om 20:41:14“@Bovano: Wat afgelopen weekend door de KNVB is opgebouwd, wordt door Van der Gijp in 3 minuten VI weer afgebroken. Onwerkelijk..” reageer retweet
Ging daarna zeker bij de kapperszaak werken?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:41 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ik had wel een homo in m'n elftal, was destijds een vriend van me.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:42 schreef marcodej het volgende:
twitter:JaapStalenburg twitterde op maandag 05-08-2013 om 20:41:14“@Bovano: Wat afgelopen weekend door de KNVB is opgebouwd, wordt door Van der Gijp in 3 minuten VI weer afgebroken. Onwerkelijk..” reageer retweet
Nee, maar hij had wel een maat(ook homo) die wel kapper was.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ging daarna zeker bij de kapperszaak werken?
Ik ken er wel een paar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:43 schreef BlaBla87 het volgende:
Wie is er hier dan homo en interesse voor voetbal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |