Mijn keeper ging er geblesseerd af van Zwollequote:Op zondag 4 augustus 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso 416.000 aan budget extra na volgende speelronde.
Jep dan ga ik wat veranderingen doorvoeren. Zoals die Kevin Spanjaard van GAE die niet eens in de selectie zat. Kan toch nietquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgende week maandag mag dat weer, je krijgt geld van het aantal punten dat je hebt gescoord. Weet alleen niet hoeveel je per punt krijgt.
Weten we dat ook weer 14.gifquote:
Die had ook een pijntje las ik ergensquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jep dan ga ik wat veranderingen doorvoeren. Zoals die Kevin Spanjaard van GAE die niet eens in de selectie zat. Kan toch niet
Ik hoop maar dat hij basisspeler is dan. Dan laat ik hem erin.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:02 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die had ook een pijntje las ik ergens
Mag ik ook meedoen? Gesjeesde Sjakies van vorig jaar. Pas op het laatst ging het mis..quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:39 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Waarom doe je niet mee bij ons dan? Je bent gewoon welkom!
tegengoal.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:38 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Bram van Polen heeft 5 punten gekregen, dit moeten er 6 zijn.
4 voor de winst en 2 voor de basisplaats
teamgeschiedenis kan je het zien. AK is nog niet bijgewerkt. Heb precies 1 punt minder dan jij.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
65 punten. Niet gek geloof ik voor de allereerste keer.
Manager geeft nog 41 aan, maar wordt later vast bijgewerkt.
Fixed.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:48 schreef Ali_Ilegali het volgende:
J. Rijsdijk van Go ahead eagles heeft 0 punten maar dat moeten er 2 zijn
Invalbeurt en gelijkspel
Op zich goede basis hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:51 schreef jaaapiooo het volgende:
[..]
Ik met twee Feyenoord-verdedigers én 3 Vitesse spelers achterin. Dat scheelt zo even 20 punten..
Het AK wordt tegenwoordig uurlijks bijgewerktquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
teamgeschiedenis kan je het zien. AK is nog niet bijgewerkt. Heb precies 1 punt minder dan jij.
Zal morgen ofzo even een bericht sturen. Als ik het vergeet: dm me even (zit nu op mobile).quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:12 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Heb geen p- of dm gezien, dacht dus dat ik geroyeerd was.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Het AK wordt tegenwoordig uurlijks bijgewerkt
Uurlijks zegt niet dat het op het hele uur gebeurtquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Al merk ik er nu niets van?
[ afbeelding ]
Klopt, heb hem een basisplek toegekend.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:11 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit klopt niet toch? Nordfeldt speelde toch?
Die vraag heb ik achteren neergelegd aangezien ik inhoudelijk niet over de voetbalmanager gaquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:24 schreef Bayswater het volgende:
17 e plek.
Heb overigens nog steeds geen antwoord op de vraag waarom een keeper 3 punten krijgt als een penalty wordt overgeschoten. Staat ook duidelijk bij de puntentelling dat hij gestopt moet worden, anders lijkt het mij wel erg makkelijk verdiend.
Om het "simpel" te houden....quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:24 schreef Bayswater het volgende:
17 e plek.
Heb overigens nog steeds geen antwoord op de vraag waarom een keeper 3 punten krijgt als een penalty wordt overgeschoten. Staat ook duidelijk bij de puntentelling dat hij gestopt moet worden, anders lijkt het mij wel erg makkelijk verdiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |