Ok dankjequote:Op maandag 12 augustus 2013 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
succes met je team van 5 cent.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen spelers die niet spelen en verdedigers, totdat je gelooft dat je een defensie hebt die lang kan blijven staan.
Ook deze managerronde lijkt het dat ze veel punten kunnen pakken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:35 schreef SnuggLe het volgende:
[..]![]()
Vorig jaar was dat wat makkelijker, met wat 'goedkope' teams die ook veel punten pakte. Nu is het even afwachten of dat dit jaar bv Zwolle zal zijn.
Ik heb Feyenoord helaas opgegeven voor het gehele seizoen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:38 schreef SnuggLe het volgende:
Oke, dan als afsluiting 1 voorbeeld om mijn punt te maken:
http://managers.fok.nl/voetbal/2013-2014/geschiedenis/277765
3x Feyenoord direct wisselen. Ja, ze pakken wellicht niets tegen Ajax. Maar toch.
Juist het ligt ook aan de wedstrijden per fok speelrondequote:Op maandag 12 augustus 2013 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar het ligt er ook weer aan hoeveel punten je er mee binnenhaalt, wie weet hoe je je team weer beter kunt maken zonder overdreven aankopen.
PEC moet nu uit bij NEC (die al sinds februari niet meer hebben gewonnenquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:46 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Juist het ligt ook aan de wedstrijden per fok speelrondeBijvoorbeeld een Psv heeft een aantal makkelijke wedstrijden op papier dan bijvoorbeeld Ajax
Pas als Psv-Ajax is dan krijgt Ajax een aantal makkelijkere wedstrijden op papier.
Jep bijvoorbeeld als dat idd en Roda weet dat er wat te halen valt tegen Vitesse en daarna Adoquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC moet nu uit bij NEC (die al sinds februari niet meer hebben gewonnen____!) en thuis tegen Cambuur. Naar dat soort dingen kijk ik meestal. Heerenveen zie ik met gemak winnen van Heracles en een stuntje tegen Ajax lijkt niet onmogelijk.
Een speler moet een punt meer pakken per ¤81250,- die de speler meer waard is, inflatie niet meegerekend (die maakt dat een meer punten scorend onderdeel meer waard wordt, dus moet je ongeveer 80000 nemen)quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar het ligt er ook weer aan hoeveel punten je er mee binnenhaalt, wie weet hoe je je team weer beter kunt maken zonder overdreven aankopen.
Vrees voor Vitesse dus ik heb Patrick van Aanholt eruit gehaald die aan alle kanten voorbij gerend werd door oldtimer Castelen. Vitesse moet dan ook uit bij Roda (win je niet zomaar) en thuis tegen FC Twente.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:51 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jep bijvoorbeeld als dat idd en Roda weet dat er wat te halen valt tegen Vitesse en daarna Ado
Dat kan dus ook gebeuren
Mee eens. Ik heb een keeper en verdediger die niet spelen. Tikje dom. Die kan ik beter wisselen. Verder wacht ik tot ik meer geld heb zodat je direct topspelers kan neerzetten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:34 schreef SnuggLe het volgende:
Dat bedoel ik dus: 8, 9 wisselingen per ronde.
Kijk, dat kan aardig zijn voor de korte termijn. Maar het kost ook veel transferkosten. Op de langere termijn zakken dat soort teams. Want je geld blijft niet in je team, en dan kunnen andere teams (die niet veel wisselen) allemaal goede/dure spelers kopen.
Vandaar dat ik inderdaad nu weinig wissel; eerst de gehele verdediging opbouwen, daarna pas de rest. Tenzij het niet anders kan (lange blessures/schorsingen).
Neem nou Velthuizen: 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Wie zegt dat Vitesse de volgende 2 potten niet dik gaat winnen? NIet van dat paniekvoetbal dus. Maar iedereen zijn eigen strategie
Tuurlijk. Enige realiteitszin is wel nodig ja. Maar over het algemeen weet je dat PSV/Ajax/Feyenoord meer punten op zal leveren dan Cambuur/Roda/Zwolle.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |