Dank je!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Castelen kwam bij jou in actie. Goed voor 3 punten, en dus heb je geen -punten meer.
Boeie, dan nog is dit lachwekkend.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is nog niet bijgewerkt, malle.
Gelijkspel + Basisplaatsquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen -3 meer volgens rekenmeester Stijn
Ik moet morgen sowieso punten scoren, 3 spelers van PEC en 3 van Feyenoord.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, ik sta inmiddels op 24 punten en er komen nog 7 spelers in actie morgen.
Moet je maar meer de tijd nemen. Je weet toch dat Roda JC normaal gesproken kansloos is tegen Ajax.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet morgen sowieso punten scoren, 3 spelers van PEC en 3 van Feyenoord.
quote:
PEC = Boer, Klich, Fernandezquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet morgen sowieso punten scoren, 3 spelers van PEC en 3 van Feyenoord.
Die krijgt 'iequote:Op zondag 4 augustus 2013 00:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Krijgt Martina drie punten voor de nul houden als invaller of geldt dat alleen als je basisspeler bent?
Vorig seizoenquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was vorig seizoen 299e oid. Mijn verwachtingen zijn sowieso niet erg hoog...
Dank je.quote:
Wat is daarquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:05 schreef GGMM het volgende:
Vorig jaar heeft Stijn me op basis van het budget verslagen
Who the manquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig seizoen
[ afbeelding ]
Wij overrulen.
Ik heb zijn team ingezien, ik hoop dus dat de tegenstander van de club waarvoor GGMM juicht wint.quote:
Join the club...quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
En ik kan niet goed met geld omgaan
Ik heb op het eind van het seizoen kansloos gegokt op de aanval en mijn keeper achterwege gelaten. Had veel meer ingezet.quote:
Hij heeft gewoon heel Cambuur opgesteld?quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb zijn team ingezien, ik hoop dus dat de tegenstander van de club waarvoor GGMM juicht wint.
Nee joh.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon heel Cambuur opgesteld?
Daar ga ik niet op in, het team van GGMM moet immers geheim blijven imo.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon heel Cambuur opgesteld?
Zou sowieso wel mooi zijn als die gekken al meteen winnen, het hele jaar carnaval in Friesland als ze samen bovenaan zouden staan.quote:
Ik heb Kwakman van NAC.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou sowieso wel mooi zijn als die gekken al meteen winnen, het hele jaar carnaval in Friesland als ze samen bovenaan zouden staan.
Ja, sowieso heb ik wel respect voor Cambuur. Heeft veel potentie ook. Ben echt benieuwd hoe ze het gaan doen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou sowieso wel mooi zijn als die gekken al meteen winnen, het hele jaar carnaval in Friesland als ze samen bovenaan zouden staan.
Ze wachten volgens mij nog op een paar afvallers van Ajax om hun team te versterken. (of hebben ze die al gehad?)quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sowieso heb ik wel respect voor Cambuur. Heeft veel potentie ook. Ben echt benieuwd hoe ze het gaan doen.
Lukoki sowiesoquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze wachten volgens mij nog op een paar afvallers van Ajax om hun team te versterken. (of hebben ze die al gehad?)
Tja, dat zijn keuzes die je maaktquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb op het eind van het seizoen kansloos gegokt op de aanval en mijn keeper achterwege gelaten. Had veel meer ingezet.
Ach, dit jaar wordt het beter.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, dat zijn keuzes die je maakt
Dit is eigenlijk net zo iets als dat go ahead op dag één moet spelen, wint en daardoor bovenaan staat, en dan zeggen dat dat bizar is, hequote:Op zondag 4 augustus 2013 11:00 schreef VMSDKR het volgende:
Ik sta nu op de 22e plaats zonder enig inhoudelijk verstand van voetbal.
Bizar.
na de volgende.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan je nog spelers wisselen na deze speelronde? Ik heb Dijks erin staan, maar die zal wel 3 wedstrijden schorsing krijgen.
Ooh jammer. Hoe kan je meer geld verdienen eigenlijk? En wat als een speler in je team in het echt een transfer krijgt?quote:
Per punt dat je verdient krijg je een bepaald bedrag (weet niet hoe veel dit is). Daarmee kan je dus verbeteringen voor je team kopen. En als een speler een transfer naar het buitenland krijgt is hij niet meer te gebruiken, binnen de eredivisie speelt hij gewoon voor een ander team, aankoopbedrag veranderd niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jammer. Hoe kan je meer geld verdienen eigenlijk? En wat als een speler in je team in het echt een transfer krijgt?
Ooh oké, en dan krijg je dat aankoopbedrag dus terug als die speler een transfer maakt?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:52 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Per punt dat je verdient krijg je een bepaald bedrag (weet niet hoe veel dit is). Daarmee kan je dus verbeteringen voor je team kopen. En als een speler een transfer naar het buitenland krijgt is hij niet meer te gebruiken, binnen de eredivisie speelt hij gewoon voor een ander team, aankoopbedrag veranderd niet.
Je kan hem gewoon verkopen, dus dan krijg je dat bedrag terug minus de 8% transferkosten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh oké, en dan krijg je dat aankoopbedrag dus terug als die speler een transfer maakt?
Ah oké.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Je kan hem gewoon verkopen, dus dan krijg je dat bedrag terug minus de 8% transferkosten.
In totaal of tot nu toe?quote:
quote:
Dus met Mokhtar nog te gaan 39 punten... hoopte dat Vitas de 0 zou houden, maar helaasquote:Van Duinen 5
Mokhtar - speelt nu
Houtkoop 6
Chery 12
Gutiérrez 3
Overgoor 3
El Makrini 2
Kashia 2
Te Wierik 0
Rosales 6
Velthuizen 5
De refresh deed het nietquote:
oh wacht er moet nog zooi bijgewerkt worden, gelukkig heb ik half Zwolle in mijn team staanquote:
Waarom doe je niet mee bij ons dan? Je bent gewoon welkom!quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:15 schreef Bayswater het volgende:
Moet nog een subleague aanmaken om de toppers van weleer eens van katoen te geven.
Volgende week maandag pas.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Jonathan Reis, die haal ik meteen eruit, daar kun je niet van uit.
Ik met twee Feyenoord-verdedigers én 3 Vitesse spelers achterin. Dat scheelt zo even 20 punten..quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:41 schreef SnuggLe het volgende:
Mijn verdediging laat het behoorlijk liggen. Jammer, had met 2 Feyenoord-verdedigers wel op wat meer gerekend. Ach ja, gaat allemaal nog wel komen.
Als ik snel tel iets van 35 maximaal. Had beter gekund.
Heb geen p- of dm gezien, dacht dus dat ik geroyeerd was.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:39 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Waarom doe je niet mee bij ons dan? Je bent gewoon welkom!
Volgende week maandag mag dat weer, je krijgt geld van het aantal punten dat je hebt gescoord. Weet alleen niet hoeveel je per punt krijgt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil een paar spelers wisselen potjandorie. Hoe krijg ik meer geld
6500 * pquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgende week maandag mag dat weer, je krijgt geld van het aantal punten dat je hebt gescoord. Weet alleen niet hoeveel je per punt krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |