SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
quote:
Meer meisjes dan dat jij vriendinnen hebtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
Net mooi. Wie wil d'r nou zo'n jankzak als TS daten?
Wehehe.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
quote:
Omdat ik anders terug naar susteren zou moeten, daar de fiets pakken en naar sittard rijden, dr ophalen en dan naar geleen. Had sws rijles maandag, maar had t wat later gepland omdat ze naar solar ging en dus niet 's morgens kon.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:00 schreef Scuidward het volgende:
Leuk zeg, echt leuk, iemand ophalen in een lesauto om te gaan sporten. Waarom geen fiets?
Jaman, mn rijinstructeur is echt n chille gast, whappte m gewoon of t kon, geen probleem. Ook altijd chille muziek tijdens rijdenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tijdens je rijles iemand ophalen
Altijd flexibel blijven inderdaad. Zeer handig, ook in de toekomst.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
Omdat ik anders terug naar susteren zou moeten, daar de fiets pakken en naar sittard rijden, dr ophalen en dan naar geleen. Had sws rijles maandag, maar had t wat later gepland omdat ze naar solar ging en dus niet 's morgens kon.
Neem me niet in de zeik, draak.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:05 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Neem me niet in de zeik, draak.
Investeren noemen ze dat in het begin Susteren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:56 schreef Susteren het volgende:
Had gvd extra mn rijles gepland zodat k d'r kon ophalen
quote:Ja ik zou je om half 3 kunnen ophalen vertelde ik, maar pas om 4u is de rijles voorbij, eer dat k in de gym ben is t al tegen half 5 aan, als je dan wel kan?12 minuten geleden
quote:Nee denk dat k dat ook niet red.. k blijf daar eten en s avonds moet ik op de kindjes passen Kun je ook nog een andere keer ?Dinsdag bijvoorbeeld 10 minuten geleden · Verzonden via Messenger
...quote:Hmm de 6e? Als je zeker weet dat je dan kunt maken we de afspraak dinsdag, want had al 't een en ander verplaatst om maandagmiddag te kunnen namelijk.3 minuten geleden
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:57 schreef Nikonlover het volgende:
TS is lelijkNikonlover is homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Is niet de 1e date hoor, kan best dusquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:19 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nikonlover is homoHeb je nog samen met hem vandaag op zo'n boot staan dansen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Nee, hij is nog niet uit de kastquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je nog samen met hem vandaag op zo'n boot staan dansen?
En ook nog opgehaald worden in een lesauto!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
Over een half jaar rijd ik in een leuke bak, beter opgehaald worden in een lesauto dan op de fietsquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En ook nog opgehaald worden in een lesauto!
We vragen het aan de dames hier.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:53 schreef Susteren het volgende:
[..]
Over een half jaar rijd ik in een leuke bak, beter opgehaald worden in een lesauto dan op de fiets
Is het toch de Bmw geworden?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:53 schreef Susteren het volgende:
[..]
Over een half jaar rijd ik in een leuke bak, beter opgehaald worden in een lesauto dan op de fiets
Ghehe hoe weet je dat nogquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:01 schreef Dehelerambam het volgende:
Was dit het meisje met die witte vans en dik huis?
quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:57 schreef Nikonlover het volgende:
TS is lelijkHet is niet grappig als je grapje zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel, vond t gewoon echt apart dat je dat nog wistquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:08 schreef Susteren het volgende:
Jawel, vond t gewoon echt apart dat je dat nog wist
bmw?!?!?!?! En show je gains aan haar he. Lekker squatten!quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:08 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jawel, vond t gewoon echt apart dat je dat nog wist
Wordt een 1 serie of Fiat Bravo.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:09 schreef Atemno het volgende:
[..]
bmw?!?!?!?! En show je gains aan haar he. Lekker squatten!
Zie nu pas dat je een vrouwlijke user bent, vond t al awkwardquote:
Ik zou niet daten met volk uit de incest stad. Ben maar blij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
Omdat ik anders terug naar susteren zou moeten, daar de fiets pakken en naar sittard rijden, dr ophalen en dan naar geleen. Had sws rijles maandag, maar had t wat later gepland omdat ze naar solar ging en dus niet 's morgens kon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |