Goeie troll, ik keek mijn post na op spelfouten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:36 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nederturken zijn mensen met een Nederlandse nationaliteit en Turkse roots.
Nedertukkers zijn mensen met een Nederlandse nationaliteit en Twentse roots.
Link?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:34 schreef ntm het volgende:
Ze was toch ook verkozen tot lelijkste columniste?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:37 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Lkkr inhoudelijk antwoord op z'n vraag
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:38 schreef Stokfiguur het volgende:
[..]
Goeie troll, ik keek mijn post na op spelfouten.
Ik probeer de discussie tot nu toe gewoon ietwat luchtig te houden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wenfer loopt gewoon te trollen, neem ik aan.
Misschien kan je religie ook wel als een vorm van verslaving zien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is een beetje als de persoon die gestopt is met roken en vervolgens alleen maar de hele dag loopt te haten op rokers, maar dan nog een paar stapjes dommer.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:41 schreef fruitsalade007 het volgende:
Verder is de beste columnist uiteraard Nico Dijkshoorn
En wat is er mis met Theo van Gogh?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:43 schreef deadprez het volgende:
Ik lees dat ze goed bevriend was met Theo van Gogh, zegt ook al weer veel natuurlijk.
Waarom maak je je er zo druk over?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:46 schreef deadprez het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/3582771_pda.html
Mooie kop ook weer.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:46 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
En wat is er mis met Theo van Gogh?
En wat zegt dat over haar?
Vragen, vragen, vragen..........
Theo van Gogh was een misselijke man die niks anders deed dan provoceren. Dat is vaker zo bij columnisten, maar in zijn geval wel heel extreem en totaal smakeloos. Het zegt over haar dat ze net zo'n provocerende aandachtshoer is die geniet van alle negatieve aandacht die ze krijgt, vandaar ook dat ze zijn column overgenomen heeft.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:46 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
En wat is er mis met Theo van Gogh?
En wat zegt dat over haar?
Vragen, vragen, vragen..........
Zie jij vaak iemand met zulke ogen op straat lopen? 'k Snap dat zo iemand op tv mag komenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom maak je je er zo druk over?
Provoceren...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Theo van Gogh was een misselijke man die niks anders deed dan provoceren. Dat is vaker zo bij columnisten, maar in zijn geval wel heel extreem en totaal smakeloos. Het zegt over haar dat ze net zo'n provocerende aandachtshoer is die geniet van alle negatieve aandacht die ze krijgt, vandaar ook dat ze zijn column overgenomen heeft.
Ik maak me er niet druk om, ik vind het gewoon walgelijk. Ik neem aan dat zelfs jij je wel kan voorstellen wat iemand walgelijk vind aan "Ebru Umar sloopt Knevel en Kutturkjes". Het "sloopt" is al enorm triest en laat weer mooi de professionaliteit zien van Geenstijl, het "kutturkjes" is gewoon ronduit om van te kotsen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom maak je je er zo druk over?
Nee natuurlijk niet, dat zeg ik ook helemaal niet. Ik geef gewoon mijn mening over die man en over Ebru Umar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Provoceren...
Maar geeft je dat het recht lichamelijk actie te ondernemen? Ik vind dit een ietwat barbaarse instelling.
Dat recht heb je überhaupt nooit, toch? (behalve in 't geval van zelfverdediging)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Provoceren...
Maar geeft je dat het recht lichamelijk actie te ondernemen? Ik vind dit een ietwat barbaarse instelling.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:46 schreef deadprez het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/3582771_pda.html
Mooie kop ook weer.
quote:Geenstijl: Hans Teeuwen zweeg. Monique Samuel kroop
![]()
![]()
. Ebru Umar VLAMDE
, gisterenavond in Knieval & Arend-Jan Boekestijn
(waar ze was uitgenodigd vanwege dit opiniestuk). Fuck je pathetische religieuze kleinzieligheid. Fuck Artikel 23. Moderniseer Artikel 1.
Stop met religieuze voortrekkerij.
Stop islamitisch separatisme op scholen, verenigingen, voetbalclubs.
Nee ik hou mijn mond niet. Ja ik schrijf alles op wat ik wil.
Apen hebben nog meer beschaving dan mijn bedreigers en beledigd zijn is een keuze (*). Journo's, stop met het ontkennen en wegkijken van grote problemen. Politici idem en help dit land eens vooruit. Hoog snerpend volume. Mitrailleursnelheid. Bam. Bam. Bam. Bam. Bam. Godverdomme wat kan de vrijheid van meningsuiting goed smaken als iemand 'm ten volle benut.
![]()
Zeker tegenover een schnabbelliberaal
![]()
en een dichtgetikt gristengekkie
![]()
aan een NPO-tafel vol openvallende monden.
Zelfcensuur is voor moslims, mietjes en struisvogels.
![]()
![]()
Go, Ebruutje, go go go.
Ik ben het met je eens hoor, ik heb nuance hoog in het vaandel staan maar ik dacht even te lezen 'maar hij was ook een vieze provocateur' dat het logisch was.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dat zeg ik ook helemaal niet. Ik geef gewoon mijn mening over die man en over Ebru Umar.
Jij luistert de meest denigrerende muziek als het op vrouwen aankomt en dan wind je je zo op over een benaming als 'kutturkjes'? Stel je niet zo aan zegquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:50 schreef deadprez het volgende:
Ik maak me er niet druk om, ik vind het gewoon walgelijk. Ik neem aan dat zelfs jij je wel kan voorstellen wat iemand walgelijk vind aan "Ebru Umar sloopt Knevel en Kutturkjes". Het "sloopt" is al enorm triest en laat weer mooi de professionaliteit zien van Geenstijl, het "kutturkjes" is gewoon ronduit om van te kotsen.
Ik vind het enigszins logisch dat hij mensen kwaad heeft gemaakt met zijn uitlatingen, maar dat geeft uiteraard niemand het recht om geweld te gebruiken. Al is het al totaal nutteloos om je er kwaad om te maken natuurlijk, beter lees je het gewoon, denk je 'wat een debieltje is dat' en ga je verder met je leven.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, ik heb nuance hoog in het vaandel staan maar ik dacht even te lezen 'maar hij was ook een vieze provocateur' dat het logisch was.
Neem mij niet kwalijk.
Dat heb je inderdaad nooit. Daarom is geen oorlog van allen tegen allen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:51 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Dat recht heb je überhaupt nooit, toch? (behalve in 't geval van zelfverdediging)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |