abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:38:24 #101
310970 Stokfiguur
Gemaakt van streepjes.
pi_129663238
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:36 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Nederturken zijn mensen met een Nederlandse nationaliteit en Turkse roots.
Nedertukkers zijn mensen met een Nederlandse nationaliteit en Twentse roots.
Goeie troll, ik keek mijn post na op spelfouten.
pi_129663256
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:34 schreef ntm het volgende:
Ze was toch ook verkozen tot lelijkste columniste? _O-
Link? -O-
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:40:36 #103
310970 Stokfiguur
Gemaakt van streepjes.
pi_129663342
Verder is de beste columnist uiteraard Nico Dijkshoorn _O_
pi_129663349
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:37 schreef fruitsalade007 het volgende:

[..]

Lkkr inhoudelijk antwoord op z'n vraag :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:38 schreef Stokfiguur het volgende:

[..]

Goeie troll, ik keek mijn post na op spelfouten.
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:38 schreef deadprez het volgende:

[..]

Wenfer loopt gewoon te trollen, neem ik aan.
Ik probeer de discussie tot nu toe gewoon ietwat luchtig te houden. ;)
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:37 schreef deadprez het volgende:

[..]

Het is een beetje als de persoon die gestopt is met roken en vervolgens alleen maar de hele dag loopt te haten op rokers, maar dan nog een paar stapjes dommer.
Misschien kan je religie ook wel als een vorm van verslaving zien. O+
pi_129663370
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:41 schreef fruitsalade007 het volgende:
Verder is de beste columnist uiteraard Nico Dijkshoorn _O_
:r
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:43:00 #107
395200 deadprez
One more rail
pi_129663399
Ik lees dat ze goed bevriend was met Theo van Gogh, zegt ook al weer veel natuurlijk.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_129663501
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:42 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

:r
:(
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:46:12 #109
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_129663542
quote:
8s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:45 schreef fruitsalade007 het volgende:

[..]

:(
Nico Dijkshoorn vind ik een stuk leuker.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:46:14 #110
395200 deadprez
One more rail
pi_129663546
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_129663575
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:43 schreef deadprez het volgende:
Ik lees dat ze goed bevriend was met Theo van Gogh, zegt ook al weer veel natuurlijk.
En wat is er mis met Theo van Gogh?
En wat zegt dat over haar?
Vragen, vragen, vragen.......... :{
:')
pi_129663594
quote:
Waarom maak je je er zo druk over?
pi_129663613
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:46 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

pi_129663630
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:48 schreef fruitsalade007 het volgende:

[..]

Kun je dit ook in woorden uitleggen?
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:48:35 #115
395200 deadprez
One more rail
pi_129663631
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:46 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Theo van Gogh was een misselijke man die niks anders deed dan provoceren. Dat is vaker zo bij columnisten, maar in zijn geval wel heel extreem en totaal smakeloos. Het zegt over haar dat ze net zo'n provocerende aandachtshoer is die geniet van alle negatieve aandacht die ze krijgt, vandaar ook dat ze zijn column overgenomen heeft.
Stop the violence
Down with the hate
pi_129663656
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:47 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Zie jij vaak iemand met zulke ogen op straat lopen? 'k Snap dat zo iemand op tv mag komen :')
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:49:32 #117
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_129663665
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:48 schreef deadprez het volgende:

[..]

Theo van Gogh was een misselijke man die niks anders deed dan provoceren. Dat is vaker zo bij columnisten, maar in zijn geval wel heel extreem en totaal smakeloos. Het zegt over haar dat ze net zo'n provocerende aandachtshoer is die geniet van alle negatieve aandacht die ze krijgt, vandaar ook dat ze zijn column overgenomen heeft.
Provoceren...
Maar geeft je dat het recht lichamelijk actie te ondernemen? Ik vind dit een ietwat barbaarse instelling.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:50:07 #118
395200 deadprez
One more rail
pi_129663689
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:47 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik maak me er niet druk om, ik vind het gewoon walgelijk. Ik neem aan dat zelfs jij je wel kan voorstellen wat iemand walgelijk vind aan "Ebru Umar sloopt Knevel en Kutturkjes". Het "sloopt" is al enorm triest en laat weer mooi de professionaliteit zien van Geenstijl, het "kutturkjes" is gewoon ronduit om van te kotsen.
Stop the violence
Down with the hate
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:50:46 #119
395200 deadprez
One more rail
pi_129663714
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Provoceren...
Maar geeft je dat het recht lichamelijk actie te ondernemen? Ik vind dit een ietwat barbaarse instelling.
Nee natuurlijk niet, dat zeg ik ook helemaal niet. Ik geef gewoon mijn mening over die man en over Ebru Umar.
Stop the violence
Down with the hate
pi_129663729
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Provoceren...
Dat recht heb je überhaupt nooit, toch? (behalve in 't geval van zelfverdediging)
pi_129663743
quote:
quote:
Geenstijl: Hans Teeuwen zweeg :'). Monique Samuel kroop :r :') :'). Ebru Umar VLAMDE _O_ , gisterenavond in Knieval & Arend-Jan Boekestijn :7 (waar ze was uitgenodigd vanwege dit opiniestuk). Fuck je pathetische religieuze kleinzieligheid. Fuck Artikel 23. Moderniseer Artikel 1. :7 Stop met religieuze voortrekkerij. :7 Stop islamitisch separatisme op scholen, verenigingen, voetbalclubs. :7 Nee ik hou mijn mond niet. Ja ik schrijf alles op wat ik wil. _O_ Apen hebben nog meer beschaving dan mijn bedreigers en beledigd zijn is een keuze (*). Journo's, stop met het ontkennen en wegkijken van grote problemen. Politici idem en help dit land eens vooruit. Hoog snerpend volume. Mitrailleursnelheid. Bam. Bam. Bam. Bam. Bam. Godverdomme wat kan de vrijheid van meningsuiting goed smaken als iemand 'm ten volle benut. _O_ :7 Zeker tegenover een schnabbelliberaal :') _O- en een dichtgetikt gristengekkie :D _O-aan een NPO-tafel vol openvallende monden. :7 Zelfcensuur is voor moslims, mietjes en struisvogels. _O_ _O_ _O_ Go, Ebruutje, go go go.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:51:47 #122
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_129663754
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:50 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, dat zeg ik ook helemaal niet. Ik geef gewoon mijn mening over die man en over Ebru Umar.
Ik ben het met je eens hoor, ik heb nuance hoog in het vaandel staan maar ik dacht even te lezen 'maar hij was ook een vieze provocateur' dat het logisch was.
Neem mij niet kwalijk.
pi_129663819
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:50 schreef deadprez het volgende:

Ik maak me er niet druk om, ik vind het gewoon walgelijk. Ik neem aan dat zelfs jij je wel kan voorstellen wat iemand walgelijk vind aan "Ebru Umar sloopt Knevel en Kutturkjes". Het "sloopt" is al enorm triest en laat weer mooi de professionaliteit zien van Geenstijl, het "kutturkjes" is gewoon ronduit om van te kotsen.
Jij luistert de meest denigrerende muziek als het op vrouwen aankomt en dan wind je je zo op over een benaming als 'kutturkjes'? Stel je niet zo aan zeg :')

Ben je zelf soms Turks, dat zou een hoop verklaren.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:53:48 #124
395200 deadprez
One more rail
pi_129663840
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor, ik heb nuance hoog in het vaandel staan maar ik dacht even te lezen 'maar hij was ook een vieze provocateur' dat het logisch was.
Neem mij niet kwalijk.
Ik vind het enigszins logisch dat hij mensen kwaad heeft gemaakt met zijn uitlatingen, maar dat geeft uiteraard niemand het recht om geweld te gebruiken. Al is het al totaal nutteloos om je er kwaad om te maken natuurlijk, beter lees je het gewoon, denk je 'wat een debieltje is dat' en ga je verder met je leven.
Stop the violence
Down with the hate
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:54:03 #125
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_129663849
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:51 schreef fruitsalade007 het volgende:

[..]

Dat recht heb je überhaupt nooit, toch? (behalve in 't geval van zelfverdediging)
Dat heb je inderdaad nooit. Daarom is geen oorlog van allen tegen allen.
Als we elkaar zouden vermoorden om meningen en dingen die we zeggen zou het een puinhoop worden.
Ik vind het een groot goed dat je je mening mag geven maar ik vind ook dat je het onderbouwd moet doen en niet onnodig mensen voor de schenen moet schoppen, daar wordt niemand wijzer van.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:54:18 #126
395200 deadprez
One more rail
pi_129663858
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:53 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jij luistert de meest denigrerende muziek als het op vrouwen aankomt en dan wind je je zo op over een benaming als 'kutturkjes'? Stel je niet zo aan zeg :')

Ben je zelf soms Turks, dat zou een hoop verklaren.
Nee, gewoon Nederlands. Over welke muziek heb je het precies?
Stop the violence
Down with the hate
pi_129664103
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:53 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik vind het enigszins logisch dat hij mensen kwaad heeft gemaakt met zijn uitlatingen, maar dat geeft uiteraard niemand het recht om geweld te gebruiken. Al is het al totaal nutteloos om je er kwaad om te maken natuurlijk, beter lees je het gewoon, denk je 'wat een debieltje is dat' en ga je verder met je leven.
Helaas is er altijd wel een 'Islam geleerde ' te vinden die het genoodzaakt vind dergelijke personen om te leggen. En wat wilders al zei: liberale islam bestaat niet. Uiteindelijk predikt de islam ook dat alleen de meest pure vorm van islam beleving dat gene is waar je als sterveling voor moet leven en niets minder.
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:01:03 #128
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_129664108
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:53 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nou ja, ik ben wel van mening dat er soms te veel de nadruk wordt gelegd op het 'zijn maar woorden ' of het is 'maar het internet' terwijl sommige uitlatingen net zo hard aan kunnen komen, al wordt er geen fysiek geweld gepleegd. De een kan nu eenmaal beter relatieveren dan de ander, de een denkt zoals jij denkt, de ander wordt kwaad. Daarom moet je altijd nuanceren en niet overgaan tot dingen roepen imo, daar wordt niemand wijzer van, nuttiger is het om gedachten uit te wisselen op een normale manier, op neutrale toon.
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:02:36 #129
395200 deadprez
One more rail
pi_129664170
quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:01 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Helaas is er altijd wel een 'Islam geleerde ' te vinden die het genoodzaakt vind dergelijke personen om te leggen. En wat wilders al zei: liberale islam bestaat niet. Uiteindelijk predikt de islam ook dat alleen de meest pure vorm van islam beleving dat gene is waar je als sterveling voor moet leven en niets minder.
Ik denk eerlijk gezegd dat je echt geen flauw idee hebt waar je allemaal over praat. Greetje weet volgens mij wel degelijk dat hij onzin praat, maar dit soort populistisch gebrabbel slaat natuurlijk goed aan bij de onderbuikers.
Stop the violence
Down with the hate
pi_129664318
Heeft leuke teksten, en blij dat ze geen blad voor de mond neemt. Voor de rest is er over dit onderwerp al genoeg gezegd, ik blijf gewoon bij mijn mening dat Moslims gewoon met kritiek om moeten leren gaan :')

In de jaren '70 bijvoorbeeld, als je tegen de kerk aanschopte en Christen uitlachte moest het maar kunnen en vond iedereen het geweldig, vrijheid van meningsuiting etc. Nu, als je een grap over de Islam of Moslims maakt is het ooooh, racisme, discriminatie :')

Maar waarschijnlijk dat dat te maken heeft met politieke correctheid die alle buitenlanders en alles wat niet-Nederlands is doodknuffelt en natuurlijk de angst voor de reactie van Moslims. Want, let's face it, als je Christenen beledigt hoef je niet bang te zijn op gewelddadige reacties en bloedige protesten...
pi_129664371
knevel zei : 300 jaar verlichting.

Dus als je in 1760 zoiets over een christen zei: 'op de brandstapel'
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:07:33 #132
395200 deadprez
One more rail
pi_129664397
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Nou ja, ik ben wel van mening dat er soms te veel de nadruk wordt gelegd op het 'zijn maar woorden ' of het is 'maar het internet' terwijl sommige uitlatingen net zo hard aan kunnen komen, al wordt er geen fysiek geweld gepleegd. De een kan nu eenmaal beter relatieveren dan de ander, de een denkt zoals jij denkt, de ander wordt kwaad. Daarom moet je altijd nuanceren en niet overgaan tot dingen roepen imo, daar wordt niemand wijzer van, nuttiger is het om gedachten uit te wisselen op een normale manier, op neutrale toon.
Dat is waar.
Stop the violence
Down with the hate
pi_129664455
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:02 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat je echt geen flauw idee hebt waar je allemaal over praat. Greetje weet volgens mij wel degelijk dat hij onzin praat, maar dit soort populistisch gebrabbel slaat natuurlijk goed aan bij de onderbuikers.
Ach ja, misschien moeten de oude kruisvaarders herenigd worden, moet je kijken hoe de internationale gemeenschap geageerd. :') Feit blijft dan ieder die de de islam bekritiseerd zijn leven niet zeker is. Dat is bij het ggggristendom niet meer denkbaar. Zij vloeien ook enkel voort uit liefde, de islam lijkt soms wel voort te vloeien uit haat. Laten we zo denken: Allah heeft de mens geschapen en allen wat Allah heeft geschapen is perfect dus laten wij elkaar niet haten mien manG en elkaar respecteren. :*
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:09:36 #134
395200 deadprez
One more rail
pi_129664502
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:05 schreef MAHL het volgende:
Heeft leuke teksten, en blij dat ze geen blad voor de mond neemt. Voor de rest is er over dit onderwerp al genoeg gezegd, ik blijf gewoon bij mijn mening dat Moslims gewoon met kritiek om moeten leren gaan :')

In de jaren '70 bijvoorbeeld, als je tegen de kerk aanschopte en Christen uitlachte moest het maar kunnen en vond iedereen het geweldig, vrijheid van meningsuiting etc. Nu, als je een grap over de Islam of Moslims maakt is het ooooh, racisme, discriminatie :')

Maar waarschijnlijk dat dat te maken heeft met politieke correctheid die alle buitenlanders en alles wat niet-Nederlands is doodknuffelt en natuurlijk de angst voor de reactie van Moslims. Want, let's face it, als je Christenen beledigt hoef je niet bang te zijn op gewelddadige reacties en bloedige protesten...
Stop eens met die generalisaties. "De moslims", "De christenen". Beter kijk je naar het individu en niet naar een hele groep, maar dan zal ik wel weer een "gutmensch" zijn.
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:09:53 #135
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_129664511
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Deels daarover heb ik laatst 1100 woorden getypt en in een KLB-topic neergezet _O-, had geen idee of het klopte maar nu ik dit lees ben ik er blijer mee.
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:10:01 #136
395200 deadprez
One more rail
pi_129664520
quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:08 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Ach ja, misschien moeten de oude kruisvaarders herenigd worden, moet je kijken hoe de internationale gemeenschap geageerd. :') Feit blijft dan ieder die de de islam bekritiseerd zijn leven niet zeker is. Dat is bij het ggggristendom niet meer denkbaar. Zij vloeien ook enkel voort uit liefde, de islam lijkt soms wel voort te vloeien uit haat. Laten we zo denken: Allah heeft de mens geschapen en allen wat Allah heeft geschapen is perfect dus laten wij elkaar niet haten mien manG en elkaar respecteren. :*
Troll.
Stop the violence
Down with the hate
pi_129664574
waarom vind jij het normaal dat 2000 twitteraars een mevrouw een kk-hoer die dood moet noemen, omdat ze zei: 'die dooie gast'
pi_129664577
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:02 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dus jij ontkent dat er in Nederland gekken rondlopen die bereid zijn om mevrouw Ebru Umar ook daadwerkelijk om te leggen. :') Geloof me, er zijn er genoeg. :')
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:14:03 #139
395200 deadprez
One more rail
pi_129664685
quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:11 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Dus jij ontkent dat er in Nederland gekken rondlopen die bereid zijn om mevrouw Ebru Umar ook daadwerkelijk om te leggen. :') Geloof me, er zijn er genoeg. :')
Die zullen er best zijn, maar dat heeft verder niks met de rest van de moslimgemeenschap te maken. Of is heel GroenLinks verantwoordelijk voor de moord op Fortuyn?
Stop the violence
Down with the hate
pi_129664686
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:09 schreef deadprez het volgende:

[..]

Stop eens met die generalisaties. "De moslims", "De christenen". Beter kijk je naar het individu en niet naar een hele groep, maar dan zal ik wel weer een "gutmensch" zijn.
Ach houd toch op, die tijd van pappen en nathouden ('maar er zijn ook prima moslims hoorrrr!') zijn we allang voorbij. Het probleem moet bij de wortel aangepakt worden, namelijk bij die hatelijke ideologie.
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:14:20 #141
395200 deadprez
One more rail
pi_129664696
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:11 schreef arjan1212 het volgende:
waarom vind jij het normaal dat 2000 twitteraars een mevrouw een kk-hoer die dood moet noemen, omdat ze zei: 'die dooie gast'
Tegen wie heb je het?
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:14:30 #142
395200 deadprez
One more rail
pi_129664704
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:14 schreef MAHL het volgende:

[..]

Ach houd toch op, die tijd van pappen en nathouden ('maar er zijn ook prima moslims hoorrrr!') zijn we allang voorbij. Het probleem moet bij de wortel aangepakt worden, namelijk bij die hatelijke ideologie.
Stop the violence
Down with the hate
pi_129664709
Tegen jou.
pi_129664713
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:09 schreef deadprez het volgende:

[..]

Het probleem is juist van moslims dat zij zich normaliter meer loyaal opstellen naar medemoslims dan jegens de blanke Hollander. Ja dan kan je feedback verwachten lijkt me. :')
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:10 schreef deadprez het volgende:

[..]

Troll.
Love and be loved. Peace and free sex. :7 :*
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:15:05 #145
395200 deadprez
One more rail
pi_129664725
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:14 schreef arjan1212 het volgende:
Tegen jou.
Ik vind dat helemaal niet normaal. :')
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:15:39 #146
395200 deadprez
One more rail
pi_129664748
quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:14 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Het probleem is juist van moslims dat zij zich normaliter meer loyaal opstellen naar medemoslims dan jegens de blanke Hollander.
Slaat ook weer totaal nergens op dit. :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_129664751
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:14 schreef deadprez het volgende:

[..]

Goede comeback, ja.
pi_129664765
Nou breekt me klomp! Je vind het niet normaal, maar je hebt ook een hekel aan haar ofzo?
pi_129664779
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:14 schreef MAHL het volgende:

[..]

zondag 4 augustus 2013 @ 00:17:26 #150
395200 deadprez
One more rail
pi_129664822
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:15 schreef MAHL het volgende:

[..]

Goede comeback, ja.
Oh sorry, ik ging er vanuit dat je niet serieus was. Vind het sowieso altijd lastig om serieus te reageren op mensen die over "de tijd van pappen en nathouden" praten en de islam een 'hatelijke ideologie" noemen. Je diskwalificeert jezelf een beetje met dat soort termen, vind ik.
Stop the violence
Down with the hate
pi_129664907
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:15 schreef deadprez het volgende:

[..]

Slaat ook weer totaal nergens op dit. :')
Meerdere malen meegemaakt. Dit loeit de discriminerende gevoelend bij de 'Hollander' alleen maar meer op. Dit zorgt er voor dat de moslimgemeentschap meer met elkaar kliekt. Vicieuze cirkel. 8)7 Terwijl er nog best wel geefbare moslima'rondlopen.
pi_129664931
De meeste Turken hier zijn voor de MHP-partij. Een nationalistische partij.

Maar wel allemaal kankeren op Wilders dat het een racist is en dood moet etc :')

Hypocriet als de pest.
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:20:47 #153
395200 deadprez
One more rail
pi_129664962
quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:19 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Meerdere malen meegemaakt. Dit loeit de discriminerende gevoelend bij de 'Hollander' alleen maar meer op. Dit zorgt er voor dat de moslimgemeentschap meer met elkaar kliekt. Vicieuze cirkel. 8)7 Terwijl er nog best wel geefbare moslima'rondlopen.
Ik heb het nog nooit meegemaakt. Persoonlijke ervaringen zijn sowieso niet echt relevant in de discussie, lijkt me.
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:22:17 #154
395200 deadprez
One more rail
pi_129665037
Stop the violence
Down with the hate
pi_129665040
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:20 schreef deadprez het volgende:

Ik heb het nog nooit meegemaakt. Persoonlijke ervaringen zijn sowieso niet echt relevant in de discussie, lijkt me.
Natuurlijk zijn persoonlijke ervaringen wel relevant, dat zou juist de basis van je eigen mening moeten zijn.
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:24:19 #156
395200 deadprez
One more rail
pi_129665122
quote:
15s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:22 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn persoonlijke ervaringen wel relevant, dat zou juist de kern van je eigen mening moeten zijn.
Zou wat zijn als politici vanuit hun eigen ervaringen het land gaan regeren.
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:24:39 #157
395200 deadprez
One more rail
pi_129665135
Of rechters die vanuit persoonlijke ervaringen straffen gaan uitdelen.
Stop the violence
Down with the hate
pi_129665143
quote:
15s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:20 schreef Confetti het volgende:
De meeste Turken hier zijn voor de MHP-partij. Een nationalistische partij.

Maar wel allemaal kankeren op Wilders dat het een racist is en dood moet etc :')

Hypocriet als de pest.
Hoe weet je dat dan?
pi_129665175
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:20 schreef deadprez het volgende:

[..]

Over hel algemeen zoekt de allochtoon de allochtoon ook meer op in onze huidige samenleving, dat kan je niet ontkennen. Ook is het grootste deel van de moslims, allochtoon. Beter gaan moslims naast studeren ook bij een studentenvereniging (is namelijk leuk. ;) ), veel zuipen ( ook leuk ;) :7 ) en integreren in de Nederlandse samenleving zonder zich al te veel druk te maken over de huidige stand van zaken in Turkije. :')
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:25:51 #160
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_129665178
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:24 schreef deadprez het volgende:

[..]

Maar de politici regeren vanuit het volk.
quote:
En rechters vanuit de waarden en normen van de samenleving.

Dus wat je zegt is een beetje onzin, niet te vergelijken. Hun meningen doen er niet toe als zij hun baan aan het uitvoeren zijn.
pi_129665220
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:25 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

[..]

Dus wat je zegt is een beetje onzin, niet te vergelijken. Hun meningen doen er niet toe als zij hun baan aan het uitvoeren zijn.
*G*
pi_129665227
quote:

quote:
We zitten hier dan ook niet als professionals bij elkaar, maar gewoon als mensen met een eigen mening die een discussie voeren op een forum waar je anoniem bent.
pi_129665230
quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:25 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Over hel algemeen zoekt de allochtoon de allochtoon ook meer op in onze huidige samenleving, dat kan je niet ontkennen. Ook is het grootste deel van de moslims, allochtoon. Beter gaan moslims naast studeren ook bij een studentenvereniging (is namelijk leuk. ;) ), veel zuipen ( ook leuk ;) :7 ) en integreren in de Nederlandse samenleving zonder zich al te veel druk te maken over de huidige stand van zaken in Turkije. :')
de meeste allochtonen zijn moslim ?? nou volgens mij niet, Surinamers enzo niet echt
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:27:14 #164
395200 deadprez
One more rail
pi_129665240
quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:25 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Waarom zouden zij zich niet druk mogen maken over de situatie in Turkije? Ga je dat in NWS ook even tegen El_Matador zeggen?
Stop the violence
Down with the hate
pi_129665292
Eigenlijk best wel vreemd van ebru dat ze de jongeren verwijt zich te druk te maken over Turkije, terwijl ze dat zelf ook doet.
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:30:31 #166
395200 deadprez
One more rail
pi_129665375
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:25 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

[..]

Ik vind het in ieder geval geen goede ontwikkeling dat mensen die een keer door een groepje "bontkraagjes" beroofd zijn meteen hun mening klaar hebben over een enorme groep mensen in Nederland. Ik heb ook wel eens nare ervaringen met Nederlanders gehad, dat betekent niet dat ik nu een hekel heb aan Nederlanders.
Stop the violence
Down with the hate
pi_129665427
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:27 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

[..]

We zitten hier dan ook niet als professionals bij elkaar, maar gewoon als mensen met een eigen mening die een discussie voeren op een forum waar je anoniem bent.
Het viel me trouwens op dat al die turkse jongeren vanaf hun twitter profiel reageerden, zomaar hop zonder enige gram schaamte. :{ Het leek juist wel alsof ze er trots op waren om zo hard en bot te reageren. :{ Ik vind het niet normaal. Vroeger had je nog eenlingen die in brieven met uitgeknipte krantenletters hun haat aan menig adres uitte. Tegenwoordig heb je dat niet meer en ben je populair als je iemand dood wenst. :')
pi_129665431
Ja, je bent zelf een Nederlander.. mhwhaha
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:32:20 #169
395200 deadprez
One more rail
pi_129665458
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:27 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

[..]

Dan is het inderdaad wel oke om je onderbuikgevoelens de overhand te laten voeren.
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:33:02 #170
395200 deadprez
One more rail
pi_129665483
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:31 schreef arjan1212 het volgende:
Ja, je bent zelf een Nederlander.. mhwhaha
?
Stop the violence
Down with the hate
pi_129665487
Onzin.. dat zou alleen zo zijn als er geen moderatie was.
pi_129665526
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:32 schreef deadprez het volgende:

Dan is het inderdaad wel oke om je onderbuikgevoelens de overhand te laten voeren.
Niks mis mee, net zoals jij je vastbijt in jouw opvatting dat er niks mis is met de Islam en dat niemand er iets negatiefs over mag zeggen.
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:34:22 #173
395200 deadprez
One more rail
pi_129665531
Beter maken ze mij mod ik had jullie allemaal een strenge doch rechtvaardige note gegeven.
Stop the violence
Down with the hate
pi_129665558
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:32 schreef deadprez het volgende:

[..]

Umar gaf dan ook niet haar eigen mening in het krantenartikel de vrije loop. Nee, ze beschreef en formuleerde een informeel gesprek met 'een vriendin' en haar moeder. Dat ze vervolgens deze gesprekken zo open en eerlijk in de krant publiceert is gedurfd en bewonderenswaardig.
pi_129665581
quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:31 schreef wenfer2 het volgende:

Het viel me trouwens op dat al die turkse jongeren vanaf hun twitter profiel reageerden, zomaar hop zonder enige gram schaamte. :{ Het leek juist wel alsof ze er trots op waren om zo hard en bot te reageren. :{ Ik vind het niet normaal. Vroeger had je nog eenlingen die in brieven met uitgeknipte krantenletters hun haat aan menig adres uitte. Tegenwoordig heb je dat niet meer en ben je populair als je iemand dood wenst. :')
IP adres is makkelijker te achterhalen en dus beter te vervolgen, dus makkelijker voor de politie. Ik zie er dus ook wel weer een voordeel in ^O^
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:35:53 #176
395200 deadprez
One more rail
pi_129665592
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:34 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Niks mis mee, net zoals jij je vastbijt in jouw opvatting dat er niks mis is met de Islam en dat niemand er iets negatiefs over mag zeggen.
Dat is wat ik zeg inderdaad, dat mensen geen kritiek op de islam mogen hebben.
Stop the violence
Down with the hate
pi_129665607
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:34 schreef deadprez het volgende:
Beter maken ze mij mod ik had jullie allemaal een strenge doch rechtvaardige note gegeven.
Shariah4FOK! :D :D FOK! akbar!! :7
pi_129665623
quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:35 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Umar gaf dan ook niet haar eigen mening in het krantenartikel de vrije loop. Nee, ze beschreef en formuleerde een informeel gesprek met 'een vriendin' en haar moeder. Dat ze vervolgens deze gesprekken zo open en eerlijk in de krant publiceert is gedurfd en bewonderenswaardig.
Nou ik vond het moediger om met haar kop op tv te verschijnen eigenlijk, nu weet iedereen hoe ze eruit ziet.
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:37:05 #179
395200 deadprez
One more rail
pi_129665644
quote:

[..]

Jij weet helemaal niet hoe eerlijk die column was, voor hetzelfde geld heeft ze het allemaal uit haar duim gezogen.
Stop the violence
Down with the hate
pi_129665654
quote:

[..]

Wat er bewonderenswaardig aan is, ontgaat me volkomen.
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:37:25 #181
395200 deadprez
One more rail
pi_129665664
quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:36 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Shariah4FOK! :D :D FOK! akbar!! :7
jwtz a matti
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:37:31 #182
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_129665672
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:35 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

IP adres is makkelijker te achterhalen en dus beter te vervolgen, dus makkelijker voor de politie. Ik zie er dus ook wel weer een voordeel in ^O^
Nou ja...
Ik heb alweer een tijdje terug zo'n link gekregen waarmee je je IP kan tracken (zijn meerdere sites voor) en ik heb overal al gewoond in Nederland, zelfs in Duitsland volgens dat adres :'). En het is gewoon een provider, geen proxy en weet ik het allemaal.
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:39:06 #183
395200 deadprez
One more rail
pi_129665743
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Nou ja...
Ik heb alweer een tijdje terug zo'n link gekregen waarmee je je IP kan tracken (zijn meerdere sites voor) en ik heb overal al gewoond in Nederland, zelfs in Duitsland volgens dat adres :'). En het is gewoon een provider, geen proxy en weet ik het allemaal.
De politie gebruikt neem ik aan wel wat betere middelen om je adres te achterhalen dan dat soort sites.
Stop the violence
Down with the hate
pi_129665767
Ze vragen je provider gewoon om je adres.
pi_129665768
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:39 schreef deadprez het volgende:

[..]

De politie gebruikt neem ik aan wel wat betere middelen om je adres te achterhalen dan dat soort sites.
Aan zijn ondertitel te zien zit Frank_Drebin bij de politie :P
pi_129665769
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:37 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Wat er bewonderenswaardig aan is, ontgaat me volkomen.
Ik zou dat niet zo snel doen, al mij privégesprekken openbaren. :7
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:37 schreef deadprez het volgende:

[..]

Jij weet helemaal niet hoe eerlijk die column was, voor hetzelfde geld heeft ze het allemaal uit haar duim gezogen.
Makkelijk dit. :')
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:36 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

Nou ik vond het moediger om met haar kop op tv te verschijnen eigenlijk, nu weet iedereen hoe ze eruit ziet.
Lelijk is anders.
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:35 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Helaas word er toch niet zo veel aangedaan. Beter blijft dat tuig ook uit de gevaarlijke zone zodat ze als een goede turk betaamd hard werkt en belasting betaald inplaats van uitkering trekt. :7
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:40:12 #187
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_129665788
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:39 schreef deadprez het volgende:

[..]

Daar ga ik ook vanuit, wat ik wel grappig vond is dat iedere site die ik bezocht om mijn locatie te achterhalen dezelfde gegevens aangaf. En zo ver ik weet ben ik op dezelfde plaats gebleven.
pi_129665794
quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:39 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Ik zou dat niet zo snel doen, al mij privégesprekken openbaren. :7
Maar maakt dat het bewonderenswaardig?
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:40:45 #189
395200 deadprez
One more rail
pi_129665807
quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:39 schreef wenfer2 het volgende:
[..]

Makkelijk dit. :')
Ja het is toch zo. :') Ik zeg niet dat ze het allemaal verzonnen heeft, maar we kunnen allebei niet controleren of het allemaal de waarheid is.
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:40:55 #190
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_129665814
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:39 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Aan zijn ondertitel te zien zit Frank_Drebin bij de politie :P
pi_129665862
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:

Nou ja...
Politie vordert dan ook gewoon bij de providers de persoonlijke gegevens van degene aan wie dat ip-adres is afgegeven door de provider :P
pi_129665878
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:40 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ja het is toch zo. :') Ik zeg niet dat ze het allemaal verzonnen heeft, maar we kunnen allebei niet controleren of het allemaal de waarheid is.
Alsnog een simpel argument. :') En al was het niet waar, de bedreigingen worden er niet minder door mien manG.
pi_129665941
Ze doet het goed. Ze krijgt alle aandacht, zelfs een beetje medelijden. En dat terwijl ze zelf telkens maar door gaat met denigrerende opmerkingen.

Ebru Umar. ^O^ _O_
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:43:42 #194
395200 deadprez
One more rail
pi_129665942
quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:42 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Alsnog een simpel argument. :') En al was het niet waar, de bedreigingen worden er niet minder door mien manG.
De bedreigingen zijn dan ook op geen enkele manier goed te praten, maar zoals ik net al zei heb ik ook wel een beetje het idee dat ze er van geniet. Normaal had dit mens nooit ook maar enige aandacht gekregen, buiten haar debiele columns in een blaadje als de Metro en op een site vol extreemrechts volk als Geenstijl.
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:44:27 #195
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_129665979
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:41 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Politie vordert dan ook gewoon bij de providers de persoonlijke gegevens van degene aan wie dat ip-adres is afgegeven door de provider :P
Jah, dat weet ik hoor, ik kom niet (helemaal) uit een ei :D. Maar desondanks vind ik het wel altijd grappig.
pi_129666010
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:46 schreef deadprez het volgende:
Verschrikkelijk vol van zichzelf ook. :r
Heerlijk he?
pi_129666035
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:44 schreef Frank_Drebin het volgende:

Jah, dat weet ik hoor, ik kom niet (helemaal) uit een ei :D. Maar desondanks vind ik het wel altijd grappig.
Ik heb je wel door. Je probeert gewoon met een ander onderwerp de discussie een beetje lucht in te blazen :7
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:45:57 #198
395200 deadprez
One more rail
pi_129666042
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Heerlijk he?
Lachwekkend wel inderdaad, want ze heeft daar totaal geen reden toe.
Stop the violence
Down with the hate
pi_129666067
quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:45 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik heb je wel door. Je probeert gewoon met een ander onderwerp de discussie een beetje lucht in te blazen :7
Vrouwen met het beruchte dubbelpuntzevenemoticon. :')
  zondag 4 augustus 2013 @ 00:46:31 #200
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_129666068
quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:45 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik ben stiekem een gezochte, per verstek veroordeelde gezochte crimineel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')