quote:
Op zaterdag 3 augustus 2013 21:17 schreef __Isis__ het volgende:Hoi Danic, ja jouw E is van mei '11 toch? Haar gedrag heeft zeker ook te maken met haar ontwikkeling hoor, maar dat weten helpt me toch maar matig, hahaha. Ik heb zelf ook gewoon een kort lontje helaas.
Ze is trouwens niet rood of rossig, maar 'gewoon' lichtbruin. Ze heeft exact mijn haar, en haar bruine ogen van mijn schoonvader. Maar lief dat je haar naam bij haar vindt passen!

Oh dan lijkt het zo op de foto. Maar ze doet haar naam eer aan
En ja, mijne is van begin mei 2011 inderdaad. Ik heb ook een kort lontje hoor, moet soms echt tot 10 tellen en bedenken waarom er zo gereageerd wordt en hoe ik hier het beste op in kan springen zonder dat het escaleert. Maar dat lukt niet altijd, want soms heb ik het gewoon ook gehad.
quote:
Dit valt me echt van je tegen! Ik zeg het nog in mijn post hierboven!
Belle, ik heb ook aan de warmte gedacht, maar voor donderdag (toen het écht heet werd) was ze ook al aan het rommelen. Dus ik ga dit even uitproberen.
Ik wilde nog een maand wachten en dan eventueel voorzichtig wat bijvoeding ertussen, zodat er niet te veel tijd tussen zat, maar dit schiet ook niet op. Eens kijken wat er gebeurd.
Op het cb kreeg ik nog de tip om het maar met een lepeltje te gaan geven. Indikken met rijstebloem en dan als papje. Maar dat wil ik nog helemaal niet. En ik reageerde al met "moet ik dan 5 flessen uit een bordje gaan geven

Maar dat was niet haar idee, gewoon eentje om te proberen.
Is een optie voor later vind ik.
Suiker, hoeveel flessen gaat F nu drinken dan?
En nachtrust is heul belangrijk
Oh ergens aan het begin van het vorige topic werd er nog gevraagd naar de relatie met je partner nadat er een kindje bijgekomen is.
Ik moet zeggen dat ik weinig puf heb voor lichamelijk contact. Puf (lees: zin) omdat ik al mijn tijd en knuffels over 2 kindjes verdeel en dan 's avonds ook wel even egoïstisch tijd voor mezelf wil hebben
Die verdwaalde keer seks (wattes??) was echt omdat ik vond dat het moest en deed ik voor hem zeg maar (en om het gezellig te houden

). Maar ik weet ook dat dat wel weer goed komt.
Alleen die stomme condooms hè, bloedirritante dingen vind ik het.Water in de oren, ik twijfel ook steeds of het goed is of niet als ik het zie gebeuren bij Rosalie. Maar voorkomen kan ik het ook niet echt.