quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:26 schreef Suikertante het volgende:
Spees en Lilalau![]()
Danic toevallig gaan wij ook een fles minder geven. Het komt voornamelijk doordat hij er niet meer om vraagt. In totaal gaat hij daardoor wel iets te weinig drinken, maar wij krijgen meer nachtrust en dat is natuurlijk veel belangrijker.
Grapje, we hopen dat hij vanzelf zijn flessen leeg gaat drinken.
Hopelijk gaat het bij jou voor een ommekeer zorgen!
pessie dat is geniaal zegIk ben dus nog nooit op het idee gekomen om gewoon wat minder water in het bad te doen.
Krijgt ze dan niet allemaal water in haar oren? En klapt ze niet met haar hoofd steeds op de bodem van het bad? (ik stel me nogal een waterballet voor
)
Ja nu zit ik te rekenen en vandaag komt hij onder de 700 cc uit, dat is wel erg weinig he?quote:
Oh dan lijkt het zo op de foto. Maar ze doet haar naam eer aanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:17 schreef __Isis__ het volgende:
Hoi Danic, ja jouw E is van mei '11 toch? Haar gedrag heeft zeker ook te maken met haar ontwikkeling hoor, maar dat weten helpt me toch maar matig, hahaha. Ik heb zelf ook gewoon een kort lontje helaas.
Ze is trouwens niet rood of rossig, maar 'gewoon' lichtbruin. Ze heeft exact mijn haar, en haar bruine ogen van mijn schoonvader. Maar lief dat je haar naam bij haar vindt passen!
Dit valt me echt van je tegen! Ik zeg het nog in mijn post hierboven!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet niet wat je baby vast heefteen robot? Of ben ik nu aan het vloeken in de kerk?
+1quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:40 schreef danic het volgende:
Oh ergens aan het begin van het vorige topic werd er nog gevraagd naar de relatie met je partner nadat er een kindje bijgekomen is.
Ik moet zeggen dat ik weinig puf heb voor lichamelijk contact. Puf (lees: zin) omdat ik al mijn tijd en knuffels over 2 kindjes verdeel en dan 's avonds ook wel even egoïstisch tijd voor mezelf wil hebben![]()
Die verdwaalde keer seks (wattes??) was echt omdat ik vond dat het moest en deed ik voor hem zeg maar (en om het gezellig te houden). Maar ik weet ook dat dat wel weer goed komt. Alleen die stomme condooms hè, bloedirritante dingen vind ik het.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:44 schreef Suikertante het volgende:
Nee, de plantenspuit. Geniet hij er langer van
Ja ik ook. Het irriteert me vaak ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:55 schreef danic het volgende:
Fieder, ja inderdaad fijn als een ander tegen hetzelfde probleem loopt. Alleen ik baal er zelf wel een beetje van. Ik wordt ook kriebelig als hij steeds aan me loopt te plukken
Hier ook. Of misschien was ik degene wel die dat zeiquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:48 schreef Shandaly het volgende:
Hoorde ook iemand zeggen dat ze minder zin had door de cerazette. Misschien is dat ook wel mijn probleem.
Ik deels omdat ik gevoelsmatig (heb geen bron) vind dat het beter is als mijn kind verhoging heeft en verder vrolijk is en goed drinkt, dat zijn lichaam het zelf probeert op te lossen. Deels omdat een babylichaampje minder paracetamol kan verwerken dan wij (zie bijlsuiter). Maar als mijn kind echt pijn heeft of echt ziek zou zijn (nooit geweest) dan geef ik het wel gewoon hoor. Maar ik maak wel altijd een afweging.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:59 schreef Fieder het volgende:
Oh en ik wilde nog vragen waarom jullie zo terughoudend zijn met paracetamol?
Ik ben er zelf vrij makkelijk in, maar misschien weten jullie iets wat ik niet weet?
Het zijn toch medicijnen en ik vind het niet zo nodig om dat zomaar te geven. Soms wordt er wat snel naar gegrepen terwijl een kind misschien gewoon sacherijnig is of in een sprongetje zit of zo. Ik grijp zelf ook niet meteen naar pcm maar probeer ook andere dingen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:59 schreef Fieder het volgende:
Oh en ik wilde nog vragen waarom jullie zo terughoudend zijn met paracetamol?
Ik ben er zelf vrij makkelijk in, maar misschien weten jullie iets wat ik niet weet?
Nee, ze is eigenlijk gewoon vrolijk met af en toe een een hangmomentje! Ze kreeg steeds meer uitslag over haar hele lichaampje en daarvoor hebben we de hap gebeld. Toen vroegen we ook of de arts even naar haar oortjes wilde kijken omdat die wat rood warenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:59 schreef danic het volgende:
Ach gos, arm mupke. Hoe gaat ze er zelf mee om (is ze hangerig, plakkerig...)
Fieder, volgens mij hebben wij exact hetzelfde. We vinden hem nog wel lief toch?? Ik wel iig, maar dat moet hij maar even van me aannemen
Hier moest ik een beetje om lachenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:14 schreef danic het volgende:
Maar eerlijk gezegd ben ik nooit echt een aanwinst voor de slaapkamer geweest geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:18 schreef Fieder het volgende:
Haha Danic
Dat klinkt niet goed. Misschien toch een keer naar de ha dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat vermoeidheid voor mij het grootste probleem is. Moet ook al voordat ik naar bed ga Femke nog voeden, en als die dan weer in bed ligt heb ik echt geen zin meer in iets anders dan heel erg slapen. Overigens, weekend-ochtendseks is wel een aanraderMits peuter netjes op z'n kamertje blijft spelen, en baby na een voeding lekker gaat slapen...
Mama van Lars & Femke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben allang blij dat ik niet de enige ben.idd meer tijd voor elkaar maken zou al n hoop schelen. We leven een beetje langs elkaar heen heb ik het idee.
Fijn dat t leuk was LB!
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:32 schreef Fieder het volgende:
Fieder, dat is een paar minuten ongemak, tegenover een heleboel meer plezier voor de rest van je leven misschien welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben allang blij dat ik niet de enige ben.idd meer tijd voor elkaar maken zou al n hoop schelen. We leven een beetje langs elkaar heen heb ik het idee.
Fijn dat t leuk was LB!Afspraak maken jij!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |