abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129658771
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_129658792
Laatste post

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:26 schreef Suikertante het volgende:
Spees en Lilalau o|O

Danic toevallig gaan wij ook een fles minder geven. Het komt voornamelijk doordat hij er niet meer om vraagt. In totaal gaat hij daardoor wel iets te weinig drinken, maar wij krijgen meer nachtrust en dat is natuurlijk veel belangrijker.
:+ Grapje, we hopen dat hij vanzelf zijn flessen leeg gaat drinken.
Hopelijk gaat het bij jou voor een ommekeer zorgen!

pessie dat is geniaal zeg :o Ik ben dus nog nooit op het idee gekomen om gewoon wat minder water in het bad te doen. :@ Krijgt ze dan niet allemaal water in haar oren? En klapt ze niet met haar hoofd steeds op de bodem van het bad? (ik stel me nogal een waterballet voor :D)
pi_129658869
Ik heb even gemist waar 'klapt ze niet met haar hoofd steeds op de bodem van het bad?' over gaat, maar ik denk dat ik het grappiger vind als ik dat niet ga opzoeken.
pi_129658906
Hier is het sinds van de week heel hip om hard te spetteren in het water O+ Ik zit meestal samen met d'r in bad, dan ondersteun ik d'r bovenlijf/hoofd met m'n bovenbeen en heb ik een hand vrij om d'r te wassen! Staand in de douche vind ik het minder makkelijk om zeep te pakken, dus dan helpt C. even mee om te zepen!
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:32:52 #5
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_129658930
Nog best een flinke post geschreven en nu weg -O- . Maar goed, was gedeeltelijk een ego post dus niet zo boeiend.

Troeta gefeliciteerd *O*

Suiker, water krijgen ze ook wel in hun oren als ze in het babybadje gaan, hoofd die op de bodem klapt? Nooit gezien, waterballet door trappelende voetjes :Y O+ maar peuter zit er ook in dus waterballet is het sowieso wel. Het gaat echt om een laagje van een cm of 5 a 7 denk ik hoor. Even aftasten. Oh, en noooooit maar dan ook echt nooooit bij weglopen.
pi_129658940
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:27 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

:D !
Ja nu zit ik te rekenen en vandaag komt hij onder de 700 cc uit, dat is wel erg weinig he?
150 cc x 6,5 kg = 975 cc.
Dat is trouwens bijna een liter, blijven ze vanaf nu heel braaf een liter per dag drinken tot zes maanden?

Het douchen gaat trouwens ook prima hoor en het bad ook wel, maar het leek me gewoon handig als ik zo nu en dan even twee handen kan gebruiken.
Ik zit altijd heel hard op te letten dat hij geen water in zijn oren krijgt, ik las er een keer iets over, weet niet eens meer wat :')
pi_129659043
Volgens mij kwam S tot aan zijn bijvoeding wel altijd tegen de liter uit op een dag. Nu haalt ie meer vocht uit zijn groente en fruit. Maar met de hete dagen zou ik wel wat extra water erbij doen. Want jij hebt ook zo'n zweterd toch? Zeker omdat het maximum van een liter niet om het water gaat, maar om de schepjes melkpoeder.

Silvijn krijgt trouwens altijd water in zijn oren, en dan van die grote klonten oorsmeer in zijn oorschelp een uur na zijn badje :Y) Heb wel geprobeerd om dat te voorkomen (toen hij ieniemienie was lukte dat ook wel) maar dat is nu echt geen doen.
pi_129659094
Hmm, hier gaan de oren gewoon onder water, ik heb zelf kleine oorgaatjes en er komt nooit water in m'n oren :D en ze heeft mijn oren, dus het zal best wel goed gaan :') Ze doet trouwens ook zelf wel d'r hoofd opzij enzo en heb d'r ook nog niet horen klagen ;) (In tegendeel, ze lacht altijd in het bad/douche!)
pi_129659098
Ja ik geef ook wel wat meer water in de hitte, anders poept ie niet :')

Klonten oorsmeer, nu weet ik dus waar het door komt! :D
pi_129659151
O is water in oren niet goed? Die memo had ik even niet gekregen. Sorry N.
pi_129659191
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:17 schreef __Isis__ het volgende:
Hoi Danic, ja jouw E is van mei '11 toch? Haar gedrag heeft zeker ook te maken met haar ontwikkeling hoor, maar dat weten helpt me toch maar matig, hahaha. Ik heb zelf ook gewoon een kort lontje helaas.

Ze is trouwens niet rood of rossig, maar 'gewoon' lichtbruin. Ze heeft exact mijn haar, en haar bruine ogen van mijn schoonvader. Maar lief dat je haar naam bij haar vindt passen! :)
Oh dan lijkt het zo op de foto. Maar ze doet haar naam eer aan O+

En ja, mijne is van begin mei 2011 inderdaad. Ik heb ook een kort lontje hoor, moet soms echt tot 10 tellen en bedenken waarom er zo gereageerd wordt en hoe ik hier het beste op in kan springen zonder dat het escaleert. Maar dat lukt niet altijd, want soms heb ik het gewoon ook gehad.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet niet wat je baby vast heeft :D een robot? Of ben ik nu aan het vloeken in de kerk?

Dit valt me echt van je tegen! Ik zeg het nog in mijn post hierboven! o|O :P

Belle, ik heb ook aan de warmte gedacht, maar voor donderdag (toen het écht heet werd) was ze ook al aan het rommelen. Dus ik ga dit even uitproberen.
Ik wilde nog een maand wachten en dan eventueel voorzichtig wat bijvoeding ertussen, zodat er niet te veel tijd tussen zat, maar dit schiet ook niet op. Eens kijken wat er gebeurd.
Op het cb kreeg ik nog de tip om het maar met een lepeltje te gaan geven. Indikken met rijstebloem en dan als papje. Maar dat wil ik nog helemaal niet. En ik reageerde al met "moet ik dan 5 flessen uit een bordje gaan geven :o 8)7 Maar dat was niet haar idee, gewoon eentje om te proberen.
Is een optie voor later vind ik.

Suiker, hoeveel flessen gaat F nu drinken dan?
En nachtrust is heul belangrijk :+

Oh ergens aan het begin van het vorige topic werd er nog gevraagd naar de relatie met je partner nadat er een kindje bijgekomen is.
Ik moet zeggen dat ik weinig puf heb voor lichamelijk contact. Puf (lees: zin) omdat ik al mijn tijd en knuffels over 2 kindjes verdeel en dan 's avonds ook wel even egoïstisch tijd voor mezelf wil hebben :@
Die verdwaalde keer seks (wattes??) was echt omdat ik vond dat het moest en deed ik voor hem zeg maar (en om het gezellig te houden :D ). Maar ik weet ook dat dat wel weer goed komt. Alleen die stomme condooms hè, bloedirritante dingen vind ik het.

Water in de oren, ik twijfel ook steeds of het goed is of niet als ik het zie gebeuren bij Rosalie. Maar voorkomen kan ik het ook niet echt.
pi_129659227

Offtopic, maar iemand deelt echt net een of ander fout plaatje op FB van een pagina die heet 'I'm not drunk, I'm just holding onto the lawn so I don't fall off the earth' :') :D :'(

pi_129659248
5 stuks fles. Best normaal dus, maar hij drinkt gemiddeld maar een cc of 120, 130 per fles.

Ik ga zo even wat extra water in zijn oor gieten trouwens, want hij heeft wat gemist lees ik. :+
pi_129659258
Danic, een fles minder betekent automatisch ook langer tussen de flessen, hopelijk werkt dat daar ook!

Hier trouwens nu ca. 6 voedingen op een dag.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:43:05 #15
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129659263
Pak ff de hogedrukspuit dan? Ben je sneller klaar.
pi_129659327
Nee, de plantenspuit. Geniet hij er langer van :6
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:45:01 #17
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129659333
Danic succes, lijkt me lastig als je zo met de voeding moet hannesen -O-
pi_129659354
Ik vind het ook wel wat vroeg om naar 4 flessen te gaan. Maar ze krijgt nu 's avonds om 23.00 ook al een fles van 180/6 en die gaat vaak aardig goed leeg. Dus dat kan ze wel.
Ik denk dat dit wel gaat werken.
En het kriebelt om hapjes te gaan geven, maar ik wil echt nog wachten. Gewoon voor haar. Op het cb zeiden ze ook dat beter was te wachten, zeker als er allergieën of eczeem oid in de familie zat.
Ja dus!
pi_129659411
Danic wat een gedoe zeg. Hoop voor je dat het snel een beetje beter gaat.

Hahaha suiker! Arme F. Hogedrukspuit is wel een idee qua oorsmeerverwijdering btw.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:47:54 #20
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129659412
Hi!

Water in oren? Hier alleen niet als ze ontstoken zijn (zoals nu! we hebben weer wat hoor, 2 ontstoken oren, krentenbaard en de vijfde ziekte... Ohja, en 3 tanden die doorkomen). Nu ze zit gebeurt het sowieso bijna niet meer.

Tandjesleed -O-, rot he ;(. Hier ook terughoudend met paracetamol maar ze is zo vaak ziek geweest dat ze er ongemerkt toch al best veel heeft gekregen!

Ik zou dan idd ook minder en grotere flessen proberen Suiker. Al klinkt het idd wel wat weinig. Elin ging pas pas met (euhmmm) een maand of 7(?) over naar 4 flessen, daarvoor had ze echt meer nodig. Gewoon proberen en dan merk je snel genoeg of het werkt!

Belle :D :') hier werd van de week een plaatje gedeeld over 'dat ze niet dik was maar dat ze gewoon zo intilligent (:') ) was dat haar hersens ruimte buiten haar hoofd gingen zoeken :')
pi_129659434
Dat badzitje wat Danic postte heb ik hier nog werkloos liggen. Ik vond het een onding toendertijd bij Lars, en verwacht niet dat ik 'm voor Femke ga gebruiken. Dus als iemand 'm wil, geef maar een gil!

Wij hebben alleen boven een traphekje tegen het 'naar beneden lazeren'. Dat Ikea klemding lijkt wel handig, maar dat ging hier niet. Dan klemt het tussen twee hekjes waarvan de een dan zelf gewoon meebuigt... En onderaan hebben we geen hekje omdat de trap schuin begint. Aangezien onze gang beneden heel smal is, zou een traphekje niet passen. We houden maar gewoon altijd de deur naar de gang dicht. Vanaf de leeftijd dat Lars zelf die deur open kon maken, kon hij ook prima zelf de trap op.
Ik bedenk me nu dat dat met Femke straks wat lastiger gaat zijn... Lars doet natuurlijk niet zo netjes altijd die deur dicht... hmm... gelukkig heb ik nog een paar maanden om hier een oplossing voor te vinden.

Prachtige foto's komen hier weer voorbij O+

Arme Silvijn met z'n tandjes...

Bijvoeding is voor ons nog even een ver van m'n bed show. En ik moet zeggen dat ik me eigenlijk vrij weinig herinner van hoe dat toen met Lars ging.

Welcome back Isis! En stoer dat je lief nog aan een opleiding gaat beginnen. Ik zou er niet meer aan moeten denken eerlijk gezegd. Korte cursusjes erbij geen probleem, maar echt een fulltime opleiding... brr! Petje af!

Twee mega-posts op 1 avond? Je moet niet gaan overdrijven danic ;)
Ik heb helaas geen tips over het eten. Lars snapte het lepeltje al heel snel omdat ik z'n vitaminedruppeltjes altijd op een zelfde lepeltje gaf (die gratis dingen uit de babydump doos)

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:40 schreef danic het volgende:
Oh ergens aan het begin van het vorige topic werd er nog gevraagd naar de relatie met je partner nadat er een kindje bijgekomen is.
Ik moet zeggen dat ik weinig puf heb voor lichamelijk contact. Puf (lees: zin) omdat ik al mijn tijd en knuffels over 2 kindjes verdeel en dan 's avonds ook wel even egoïstisch tijd voor mezelf wil hebben :@
Die verdwaalde keer seks (wattes??) was echt omdat ik vond dat het moest en deed ik voor hem zeg maar (en om het gezellig te houden :D ). Maar ik weet ook dat dat wel weer goed komt. Alleen die stomme condooms hè, bloedirritante dingen vind ik het.
+1
Hoorde ook iemand zeggen dat ze minder zin had door de cerazette. Misschien is dat ook wel mijn probleem.

Hmm... Lars zat mij vanmiddag na te spelen. Z'n knuffelsmurf moest Femke voorstellen, en hij gaf ook borstvoeding. Netjes met z'n t-shirtje omhoog, smurf vast, en met z'n vrije hand deed hij alsof hij een telefoon vast had... (ik gebruik een appje om tijdstip en links/rechts bij te houden, en heel vaak blijf ik dan met dat ding spelen, Fok bijlezen enzo) Auw.. realitycheck! Moet 'm toch weer eens wat vaker wegleggen...
pi_129659481
Suiker dat andere badzitje hangt een beetje af van de lengte, anders hangt ie er met zn hoofd overheen.
Hier drinkt L t wel n liter, eerst 6 flessen, nu 5, de schepjes van de andere fles verdeeld.

Danic lastig he? 5 papborden :') hopen dat t snel beter gaat (en ik ben blij dat jij ook nog niet zo aan knuffelen toe bent, toch altijd n geruststelling als n ander het ook zo ervaart)

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:44 schreef Suikertante het volgende:
Nee, de plantenspuit. Geniet hij er langer van :6
:Y :+

Shandaly realitycheck :D

En leuke foto's! (Silvijn! :D )
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:54:16 #23
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_129659615
Soesa wat sneu vpoor E. -O-

Shandaly oeps :D
pi_129659647
Soesa heeft ze dat allemaal tegelijk :o Arm ding :*

En Shandaly, ik overdrijf nou eenmaal graag :P
Maar nee, wat ik al eerder zei, op de pc gaat het allemaal makkelijker en sneller. Eventueel met twee tabbladen naast elkaar.

Rosalie snapt het lepeltje ook goed, want inderdaad dr vitaminedruppels, maar ook de lactulose geef ik op een lepeltje. En dan zit ze als een vogeltje klaar voor het volgende hapje :D ook daarom kriebelt het zo om met bijvoeding te beginnen.
Maar ik doe het niet, echt niet!

En die realitycheck :D herkenbaar :@

Fieder, ja inderdaad fijn als een ander tegen hetzelfde probleem loopt. Alleen ik baal er zelf wel een beetje van. Ik wordt ook kriebelig als hij steeds aan me loopt te plukken :@
pi_129659732
Soesa? Oh die had ik niet gezien :o
Ach wat zielig voor E! Ze krijgt t wel te verduren he? :{

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:55 schreef danic het volgende:
Fieder, ja inderdaad fijn als een ander tegen hetzelfde probleem loopt. Alleen ik baal er zelf wel een beetje van. Ik wordt ook kriebelig als hij steeds aan me loopt te plukken :@
Ja ik ook. Het irriteert me vaak ook. :@ Ik vind het heel erg en ik wil het ook niet maar kan die knop niet omzetten :?
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:58:35 #26
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129659747
Allemaal tegelijk ja ;( echt, dat kind moet straks een killerweerstand hebben!

Mooie megaposts trouwens _O_
pi_129659783
Oh en ik wilde nog vragen waarom jullie zo terughoudend zijn met paracetamol?
Ik ben er zelf vrij makkelijk in, maar misschien weten jullie iets wat ik niet weet? :@
pi_129659790
Ach gos, arm mupke. Hoe gaat ze er zelf mee om (is ze hangerig, plakkerig...)

Fieder, volgens mij hebben wij exact hetzelfde. We vinden hem nog wel lief toch?? Ik wel iig, maar dat moet hij maar even van me aannemen :@

Oh en die pcm, omdat het voor een lichaam ook goed is om weerstand op te bouwen en iets zelf uit te zieken.
Daarbij, als een kind echt goed koorts heeft, kun je beter een pcm spiegeltje opbouwen dan sporadisch eentje geven. Bij dat laatste kan de temp teveel gaan fluctueren en heb je meer kans op een koortsstuip.
pi_129659822
Hoe kan je nou R2D2 niet kennen? :?

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:48 schreef Shandaly het volgende:
Hoorde ook iemand zeggen dat ze minder zin had door de cerazette. Misschien is dat ook wel mijn probleem.
Hier ook. Of misschien was ik degene wel die dat zei :@

En verder heb ik net gekolfd en een wijntje voor mijn neus dus ik onthoud nu al niks meer...
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 22:02:28 #30
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129659874
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:59 schreef Fieder het volgende:
Ik ben er zelf vrij makkelijk in, maar misschien weten jullie iets wat ik niet weet? :@
Ik deels omdat ik gevoelsmatig (heb geen bron) vind dat het beter is als mijn kind verhoging heeft en verder vrolijk is en goed drinkt, dat zijn lichaam het zelf probeert op te lossen. Deels omdat een babylichaampje minder paracetamol kan verwerken dan wij (zie bijlsuiter). Maar als mijn kind echt pijn heeft of echt ziek zou zijn (nooit geweest) dan geef ik het wel gewoon hoor. Maar ik maak wel altijd een afweging.

Nou ja, altijd.. Silvijn heeft in 8 maanden 5 zetpillen gehad, waarvan 2 vandaag :')

Soesa, shit zeg! Beterschap voor E. Wat sneu.

Oh ja, de stuipen vergeten. Daar zou ik ook heel bang voor zijn. Maar gelukkig heeft S nog nooit hoge koorts gehad dus die afweging heb ik nog niet moeten maken.
pi_129659880
Ja ik vind m vooral lief als hij me helpt met L. Als ik even mag blijven liggen en hij de ochtendfles doet bijvoorbeeld O+ Het zal vast wel beter worden. Zo niet, ga je dan met zoiets naar een huisarts? :@ En wat kan die dan voor je betekenen?

Oh dat wist ik dus niet, van die stuipen! :o

Kyara fijne avond ^O^
pi_129659897
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:59 schreef Fieder het volgende:
Het zijn toch medicijnen en ik vind het niet zo nodig om dat zomaar te geven. Soms wordt er wat snel naar gegrepen terwijl een kind misschien gewoon sacherijnig is of in een sprongetje zit of zo. Ik grijp zelf ook niet meteen naar pcm maar probeer ook andere dingen.

En ben misschien ook een beetje bang voor gewenning maar dat is nergens op gebaseerd.

Ik heb de meisjes eigenlijk nog nooit pcm gegeven.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 22:03:46 #33
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129659921
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:59 schreef danic het volgende:
Ach gos, arm mupke. Hoe gaat ze er zelf mee om (is ze hangerig, plakkerig...)

Fieder, volgens mij hebben wij exact hetzelfde. We vinden hem nog wel lief toch?? Ik wel iig, maar dat moet hij maar even van me aannemen :@
Nee, ze is eigenlijk gewoon vrolijk met af en toe een een hangmomentje! Ze kreeg steeds meer uitslag over haar hele lichaampje en daarvoor hebben we de hap gebeld. Toen vroegen we ook of de arts even naar haar oortjes wilde kijken omdat die wat rood waren 8)7 . Weinig gemerkt aan d'r. Ja, ze slaapt wat onrustiger (gisteravond en vandaag overdag) maarja, we dachten dat dat van de warmte kwam...
pi_129659944
Hier precies hetzelfde, danic en fieder... en dan is het ook nog eens zo ontzettend warm... veel te warm om aan elkaar te zitten!

Ook voor voeden vind ik deze hitte heel vervelend trouwens.. Als Femke op m'n arm ligt te drinken, drijven we na 10 minuten uit elkaar van het zweten. Ik leg nu meestal eerst een doekje over m'n arm, maar echt ideaal vind ik dat ook niet. Iemand een goeie tip?
pi_129659991
Liggend voeden. Dan heb ik het minste huid-op-huid contact. Maar ja, dat kan ook alleen als er nog iemand anders in de buurt is voor M. En anders een hydrofiel er tussen inderdaad.
pi_129660255
Fijn wel hoor, die herkenning.
Fieder, ik ben nooit naar de huisarts geweest. Ik ben 3 maanden na de geboorte van Eva weer aan de pil gegaan en binnen 2 maanden weer gestopt. Ik was echt een hormonster. Zodra hij op een verkeerde manier 'goeiemorgen' zei, blafte ik al 'oh, wordt het weer zo'n dag!' :@

Toen mijn vriend hier een patroon in ging zien, adviseerde hij me te stoppen met de pil. Dat deed al een hoop goed. Maar eerlijk gezegd ben ik nooit echt een aanwinst voor de slaapkamer geweest geloof ik :')
pi_129660314
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:14 schreef danic het volgende:
Maar eerlijk gezegd ben ik nooit echt een aanwinst voor de slaapkamer geweest geloof ik
Hier moest ik een beetje om lachen :D

Ik heb qua hormonen niet zoveel last van de pil maar qua libido laat het wel te wensen over. Hoewel dat ook wel beter aan het worden is.
pi_129660364
Haha Danic :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129660371
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:16 schreef Kyara het volgende:

[..]

Hier moest ik een beetje om lachen :D

+1 :D
pi_129660536
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:18 schreef Fieder het volgende:
Haha Danic :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt niet goed. Misschien toch een keer naar de ha dan.
pi_129660544
Ja lach maar ;( Echt hoor, om mij een beetje opgestart te krijgen moeten er soms best wat kunstgrepen uitgevoerd worden (behalve als er doel is :+ ) en daar baal ik wel eens van.

SPOILER
pi_129660597
SPOILER
Denk dat vermoeidheid voor mij het grootste probleem is. Moet ook al voordat ik naar bed ga Femke nog voeden, en als die dan weer in bed ligt heb ik echt geen zin meer in iets anders dan heel erg slapen. Overigens, weekend-ochtendseks is wel een aanrader ;) Mits peuter netjes op z'n kamertje blijft spelen, en baby na een voeding lekker gaat slapen...
pi_129660622
Heb ik net een dreumes, moet ik 4 topics doorlurken :( :D :W
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 22:29:19 #44
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129660715
:W

Terug (ok, al een tijdje) van een heerlijk dagje Schier! Echt perfect weer gehad _O_

Ik heb niet teruggelezen en ga dat nu ook niet doen, misschien vannacht tijdens de voeding. Ik las alleen reacties naar Soesa en zocht even op wat er aan de hand was. Dat klinkt wel weer sneu zeg... ;(

Oh en hier zijn we allebei moe, maar dan ben ik een avondmens, en vriend een ochtendmens... ook niet handig :') Hij raakt zn kussen en slaapt, en ik val 's ochtends soms weer in slaap terwijl ik wat aan het vertellen ben :') :@
pi_129660756
Dat vriend onregelmatig werkt helpt ook niet.

En ik bijt als je me ervoor (of voor iets anders, uitgezonderd noodzaak bij de kinderen) wakker maakt }:|
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 22:31:06 #46
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_129660786
Wat Kyara en Spees zeggen inderdaad over de paracetamol. Liefst alleen bij pijn, maar niet bij verhoging of lichte koorts. Die stuipen vind ik ook altijd doodeng :{ , dat de paracetamol uitgewerkt is en dat de koorts dan ineens weer helemaal oplaait, brrrrr scary.

En over seks enzo. Ik had het na deze bevalling ook. Weinig zin en puf en vooral behoefte om even op mezelf te zijn. Maar wij misten het echt allebei, was echt maar eens per drie weken ofzo. Nu hebben we het goed besproken en voor ons werkt het om eerst bewust meer aandacht voor elkaar te hebben, waardoor je vanzelf weer intiemer wordt. Eens per week doen we samen wat leuks, hoeft niet perse buiten de deur. Maar deze week mosselavondje met lekker wijntje, vorige week heerlijk sushi en lekker lang tafelen en kletsen. Hoeft overigens niet perse in seks te eindigen, maar gebeurt vaak wel :@ :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_129660849
SPOILER
Ben allang blij dat ik niet de enige ben. O+ idd meer tijd voor elkaar maken zou al n hoop schelen. We leven een beetje langs elkaar heen heb ik het idee.

Fijn dat t leuk was LB!
pi_129660951
Zijn er hier trouwens ook mensen na een halfjaar overgestapt op gewone voeding ipv h.a? Ik zit erover te denken... CB zei dat ik het beste steeds 1 schepje gewone voeding kan toevoegen en kijken of er reactie is.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 22:37:12 #49
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129661028
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:32 schreef Fieder het volgende:
SPOILER
Ben allang blij dat ik niet de enige ben. O+ idd meer tijd voor elkaar maken zou al n hoop schelen. We leven een beetje langs elkaar heen heb ik het idee.

Fijn dat t leuk was LB!
Fieder, dat is een paar minuten ongemak, tegenover een heleboel meer plezier voor de rest van je leven misschien wel :o Afspraak maken jij!!
pi_129661054
Wat ik wel lastig vond was intimiteit van sex te scheiden. Ik wilde geen valse hoop geven door te knuffelen en zo terwijl we daar allebei wel behoefte aan hadden.

Gelukkig nooit last gehad van de komkommer in de lege gang gelukkig :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')