Stropdas kleurt wel mooi bij z'n bakkes.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:39 schreef z80 het volgende:
zou dit stemmen? trekken met dit prachtige kapsel en fantastisch partij naam.
[ afbeelding ]
http://www.uni-muenster.d(...)ng/erwerb/index.htmlquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:40 schreef gateway het volgende:
[..]
Welkom! Toevallig een linkje??
wij willen langs een Steuerberater, om eens te laten kijken wat er nu voordeliger is, (trouwen of niet bv) en wat er verder zo allemaal moet gebeuren
Zo goed is het nu ook weer niet. Al zijn de voordelen wel sterker dan in NL.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind het om te kotsen deze rechtsongelijkheid, kinderlozen betalen tot een 40.000 euro ongeveer de helft van hun inkomsten aan belastingen en premies, met kinderen onder de streep bruto=netto
Niets tegen jou verder, neem het ervan.
Als je 2 kinderen hebt is het Elterngeld en Kindergeld ongeveer gelijk als wat je nog aan belastingen betaald (tot een inkomen van 40.000 ongeveer)quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:24 schreef XL het volgende:
[..]
Zo goed is het nu ook weer niet. Al zijn de voordelen wel sterker dan in NL.
Klopt, maar als je Elterngeld krijgt heb je je eigen inkomen niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 06:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je 2 kinderen hebt is het Elterngeld en Kindergeld ongeveer gelijk als wat je nog aan belastingen betaald (tot een inkomen van 40.000 ongeveer)
Wat is dat? Elterngeldquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 06:35 schreef XL het volgende:
[..]
Klopt, maar als je Elterngeld krijgt heb je je eigen inkomen niet.
Duitsland betaalt dan je salaris voor 70% uit als je max 14 maanden vrij wil nemen om voor je kind te zorgen.quote:
Helaas max 1800 per maand?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:54 schreef XL het volgende:
[..]
Duitsland betaalt dan je salaris voor 70% uit als je max 14 maanden vrij wil nemen om voor je kind te zorgen.
Helaas max 1800 euro netto per maand
Dank je welquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:38 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
http://de.wikipedia.org/wiki/Elterngeld
Ik neem wel wat maandjes 'sabbatical'. Van de 1800 euro kan ik makkelijk leven, maar toch heb ik sterk het gevoel dat het geld kost omdat het grof minder is dan ik netto verdien (en zelfs als je het plafond raakt is het slechts 70% wat je krijgt. 70% van je salaris moet dus al 1800 netto zijn). Echt het luxeprobleem van de 'duitse' vader.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:57 schreef nikky het volgende:
[..]
Helaas max 1800 per maand?Dat is meer dan ik verdien
![]()
Wat een fijne regeling.
tnx!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 04:31 schreef XL het volgende:
Hier is nog een iets nauwkeurigere link Gateway... je moet daar maar even rondklikken... ze leggen echt alles uit... van de nationaliteit van je kinderen tot de verschillen bij scheiding etc.
http://www.uni-muenster.d(...)efung/familienrecht/
P+Rquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:36 schreef Sloggi het volgende:
Ik ga binnenkort een dagje naar Keulen, iemand een tip om goedkoop of gratis te parkeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |