Ik zit vol goede ideeënquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen je dit typte nog niet, maar ik vond het zo'n goed idee dat dat nu inderdaad het geval is.
Eredivisie met 19 teamsquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dat kan dus nietNet zoals dat zij ook niet kunnen promoveren met hun 2e elftal
Ja of het kan gewoon nietquote:
Als er geen back overheen komt dan moet hij wel ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:25 schreef Kopsterk het volgende:
Groenendijk wil dat Andersen het veld breed houdt
Ik had ook wel een 'DENK JE DAT JE ALLEEN OP HET VELD STAAT? HET GAAT GEWOON OM ZO'N KLOTESIMPELE PASS! WEES GEWOON SCHERP' verwacht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
Die Alfons is wel erg vriendelijk voor een coach.
Om dat soort perikelen te voorkomen heeft Feyenoord voor de zekerheid de samenwerking met Excelsior alvast opgezegdquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dat kan dus nietNet zoals dat zij ook niet kunnen promoveren met hun 2e elftal
Ja, Frankie had harder geschreeuwd, dat hoort ook wel een beetje bij een voetbalcoach.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik had ook wel een 'DENK JE DAT JE ALLEEN OP HET VELD STAAT? HET GAAT GEWOON OM ZO'N KLOTESIMPELE PASS! WEES GEWOON SCHERP' verwacht.
nee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:29 schreef Kopsterk het volgende:
Als Veltman fysiek nog wat sterker wordt, hebben we een topper in huis.
Niveau Daley Blind is het maximale wat hij kan halenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:29 schreef Kopsterk het volgende:
Als Veltman fysiek nog wat sterker wordt, hebben we een topper in huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer. Subtop Europa.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niveau Daley Blind is het maximale wat hij kan halen
quote:
veltman vind ik ook erg goed spelenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:34 schreef Ferdii het volgende:
Hoesen en bazoer hebben imo toch de grootste mogelijkheid om top te halen
Twijfel bij hem toch vaak of hij wel stabiel genoeg isquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
veltman vind ik ook erg goed spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |