Ajax wint met 4-1, jong Twente-Oss, geen flauw idee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Bumperdebump. Straks de afsluiting van speelronde 1.
Jong Ajax - Telstar --> Live FOX Sports 1
Jong Twente - Oss
Om 20:00.
Helft van de selectie ook jonger dan 24quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:49 schreef tompsv18 het volgende:
Net even in de seizoensgids de selectie van Telstar bekeken. Ken eigenlijk helemaal niemand, op die doelman (Varkevisser) na dan.
Gaat wel 4/5-0 voor Ajax worden denk ik.
Eindhoven heeft nog best een aardige selectie dit jaar. Ik denk dat Telstar dit seizoen laatste gaat worden als je een beetje naar de selecties kijkt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:57 schreef debeterebob het volgende:
Clubs als FC Eindhoven hebben ook veel meer talenten afgeleverd
Ben er ook bang voor. Een club als FC Emmen heeft veel meer spelers met ervaring die net wat te licht voor de eredivisie zijn gebleken. Ik moet ook nog zien wat een jong FC Twente kan hoor. Weet niet hoe goed Oss nu is, maar ik zie op papier niet vergelijkbaar zwakke teams als Telstar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eindhoven heeft nog best een aardige selectie dit jaar. Ik denk dat Telstar dit seizoen laatste gaat worden als je een beetje naar de selecties kijkt.
Met dat team kan je makkelijk bovenin de Jl meedraaien denk ik. Wel benieuwd naar die Andersen. Vond ik tegen AZ uitstekend invallen en een betere indruk maken dan Bojan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen, Ligeon, Veltman, Denswil, Tete, Bazoer, De Sa, Serero, Hoesen, Klaassen, Andersen
En die kunnen zich niet meer ontwikkelen in de Jupiler League?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:11 schreef Cavaliers het volgende:
Rare opstelling, vijf/zes spelers kunnen zo mee in de eredivisie. Dacht dat de ontwikkeling centraal zou staan, in plaats van wedstrijdritme opdoen...
Ajax heeft ook wel een veel bredere selectie natuurlijk. Neem ook aan dat dit elftal niet iedere week zal spelen, want dat zou wel raar zijn ja. Vooral van Hoesen en Cillessen. Die blokkeren dan volledig de jeugd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:11 schreef Cavaliers het volgende:
Rare opstelling, vijf/zes spelers kunnen zo mee in de eredivisie. Dacht dat de ontwikkeling centraal zou staan, in plaats van wedstrijdritme opdoen...
Zoveel leer je als individu niet van Telstar oprollen met een nulletje of vijf.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En die kunnen zich niet meer ontwikkelen in de Jupiler League?
Mag toch hopen dat het tegen De Graafschap, Sparta, VVV, Volendam en Willem II andere koek is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:14 schreef Cavaliers het volgende:
Zoveel leer je als individu niet van Telstar oprollen met een nulletje of vijf.
Geen Djessy?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:30 schreef tompsv18 het volgende:
Opstelling Jong FC Twente: Plattel, Breukers, Bijen, Roseler, Bouma, Pelupessy, Mannes, Holscher, Peters, Zschusschen en Born.
Ik ken er geen 1quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:30 schreef tompsv18 het volgende:
Opstelling Jong FC Twente: Plattel, Breukers, Bijen, Roseler, Bouma, Pelupessy, Mannes, Holscher, Peters, Zschusschen en Born.
Roseler en Holscher niet?quote:
Ik ken Joey Pelupessy, Tim Breukers, Feliciano Zschussen, Mirco Born, Cas Peters, Jurjan Mannes, Tim Hölscherquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |