Hoe vaak heb jij hem zien spelen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klaassen is echt niet zo bijzonder hoor.
Niet goed genoeg voor Ajax 1, maar zou niet misstaan bij Cambuur of Sparta.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klaassen is echt niet zo bijzonder hoor.
Zijn minuten in Ajax 1 en paar potjes van Jong Ajax.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij hem zien spelen?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:09 schreef Cavaliers het volgende:
Jong Twente al met 2-0 voor na zeven minuten.
Klaassen dan niet, maar die andere twee wel jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cilessen, Hoesen, Klaassen horen ook blind bij de beste spelers uit de juup.
Maar ja, die hebben ook al vaker minuten in Ajax 1 gemaakt.
Niet haten op Oebele. Kan het echt wel die gozerquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klaassen dan niet, maar die andere twee wel jaVergelijk ook eens met de uitblinker van Cambuur: Oebele Schokker
Die komt net koud van de amateurs van Harkema
Als ze met 10-0 winnen worden ze na 1 wedstrijd uitgeslotenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:09 schreef Cavaliers het volgende:
Daarom was hij ook uitblinkerquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet haten op Oebele. Kan het echt wel die gozer.
Oebele Schokker van Harkemase Boys, een naam uit een jongensboek.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klaassen dan niet, maar die andere twee wel jaVergelijk ook eens met de uitblinker van Cambuur: Oebele Schokker
Die komt net koud van de amateurs van Harkema
Hoe is dat nou mogelijk. Twente 1 is al behoorlijk matig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:09 schreef Cavaliers het volgende:
Als Twente 1 degradeert, mag Jong Twente dan promoveren?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe is dat nou mogelijk. Twente 1 is al behoorlijk matig.
Wel uit een kuthoek geschoten.quote:
ja. Erg volwassenquote:
Dat is ook niet moeilijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
nu al meer goede combinaties van gezien dan sightorsson tegen roda
Die mag van mij wel vervangen worden, ik vind hem gewoon niet goed genoeg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
nu al meer goede combinaties van gezien dan sightorsson tegen roda
gewoon siemeke weer in de spits zetten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die mag van mij wel vervangen worden, ik vind hem gewoon niet goed genoeg.
Uh, nee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon siemeke weer in de spits zetten.
jij hebt liever Messi?quote:
Hij is daar in ieder geval beter dan Sightorsson.quote:
Marcelo & Zanka > Hepie & Hepiequote:Op maandag 5 augustus 2013 20:22 schreef Kopsterk het volgende:
Denswil & Veltman > De Vrij & Martins Indi
Toen je dit typte nog niet, maar ik vond het zo'n goed idee dat dat nu inderdaad het geval is.quote:
Ja en dat kan dus nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:19 schreef debeterebob het volgende:
Zou trouwens wel lachen als Ajax, Twente of PSV straks degradeertKunnen ze tegen hun tweede team
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:09 schreef Cavaliers het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |