Ik zit vol goede ideeënquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen je dit typte nog niet, maar ik vond het zo'n goed idee dat dat nu inderdaad het geval is.
Eredivisie met 19 teamsquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dat kan dus nietNet zoals dat zij ook niet kunnen promoveren met hun 2e elftal
Ja of het kan gewoon nietquote:
Als er geen back overheen komt dan moet hij wel ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:25 schreef Kopsterk het volgende:
Groenendijk wil dat Andersen het veld breed houdt
Ik had ook wel een 'DENK JE DAT JE ALLEEN OP HET VELD STAAT? HET GAAT GEWOON OM ZO'N KLOTESIMPELE PASS! WEES GEWOON SCHERP' verwacht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
Die Alfons is wel erg vriendelijk voor een coach.
Om dat soort perikelen te voorkomen heeft Feyenoord voor de zekerheid de samenwerking met Excelsior alvast opgezegdquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dat kan dus nietNet zoals dat zij ook niet kunnen promoveren met hun 2e elftal
Ja, Frankie had harder geschreeuwd, dat hoort ook wel een beetje bij een voetbalcoach.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik had ook wel een 'DENK JE DAT JE ALLEEN OP HET VELD STAAT? HET GAAT GEWOON OM ZO'N KLOTESIMPELE PASS! WEES GEWOON SCHERP' verwacht.
nee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:29 schreef Kopsterk het volgende:
Als Veltman fysiek nog wat sterker wordt, hebben we een topper in huis.
Niveau Daley Blind is het maximale wat hij kan halenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:29 schreef Kopsterk het volgende:
Als Veltman fysiek nog wat sterker wordt, hebben we een topper in huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer. Subtop Europa.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niveau Daley Blind is het maximale wat hij kan halen
quote:
veltman vind ik ook erg goed spelenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:34 schreef Ferdii het volgende:
Hoesen en bazoer hebben imo toch de grootste mogelijkheid om top te halen
Twijfel bij hem toch vaak of hij wel stabiel genoeg isquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
veltman vind ik ook erg goed spelen
Doe maar voor Serero ja, dat is gewoon over. Het is zijn 3e jaar hier en maakt al 3 jaar lang dezelfde foutjes als de spelers van de B1.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk komt Lobotka er nog in.
Ja mag wel hoor. Gravenberch wil ik ook nog wel zien, maar zal er wel niet inkomen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Doe maar voor Serero ja, dat is gewoon over. Het is zijn 3e jaar hier en maakt al 3 jaar lang dezelfde foutjes als de spelers van de B1.
Hij speelde goed, maakte een prima goal.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat vond je van Siem de Jong tegen Roda op rechtshalf?
Andersen of Fischer gewoon, de rest is op zeker ongeschikt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:46 schreef Kopsterk het volgende:
Als Eriksen weggaat, hoop ik niet dat Serero zijn vervanger is.
Ik hoop ook niet dat Klaassen zijn vervanger is dan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:46 schreef Kopsterk het volgende:
Als Eriksen weggaat, hoop ik niet dat Serero zijn vervanger is.
Is toch leuk om te volgen hè, de nieuwe generatie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:46 schreef debeterebob het volgende:
Als dit topic een indicatie is, dan is het deelnemen van Jong Ajax, Jong Twente en Jong PSV een succes
Dit jaar gaat hij Poulsen eruit spelen op 6 hoop ik.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Bazoer is echt een kanjergroot talent
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Goed opgeleid iddquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Keihardquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:50 schreef Catch22- het volgende:
Die presentatrice kan em ook wel krijgen
Beetje gekke keus ja, het is niet alsof de jeugd bij PSV geen kans krijgt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij niet is gebleven als je nu de jonge verdediging ziet (inclusief Brenet)
Dat seizoen niet spelen deed hem ook niet echt goed andersquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daar werd ie verkracht als centrale verdediger, goed dat hij daar weg is.
Vorig jaar zag de situatie er heel anders uit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij niet is gebleven als je nu de jonge verdediging ziet (inclusief Brenet)
Is nu weinig van te zien.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat seizoen niet spelen deed hem ook niet echt goed anders
Trololoquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje gekke keus ja, het is niet alsof de jeugd bij PSV geen kans krijgt.
Zoals Kanstanjos?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je mazzel mee. Genoeg talenten die dan wegkwijnen.
Verpest de grap eens niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
TrololoDe jeugd krijgt net een maand de kans
Belle Helenequote:
Hij intimideerde Pluim zo dat ie over schoot.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
'Vermeer groeit uit tot een echte penalty killer'
Hij schoot over.
Hij blijft lang staan waardoor de aanvaller gaat twijfelen /Van Gaalquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij intimideerde Pluim zo dat ie over schoot.
Pluim is een boerenjongen en had nog nooit een neger van zo dichtbij gezien zonder dat die neger hem probeerde te overvallenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij intimideerde Pluim zo dat ie over schoot.
Bij twijfel: Schiet over.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij blijft lang staan waardoor de aanvaller gaat twijfelen /Van Gaal
Ik heb het gevoel hier soms van de weinigen te zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wist niet dat PSV'ers zelfspot hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |