SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regels:
-Voorspellen voordat de eerste (van zes) wedstrijden begint.
-Wijzigen mag zolang de eerste wedstrijd nog niet begonnen is.
[ Bericht 3% gewijzigd door Nober op 04-08-2013 21:18:00 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kapitein Hĝken was een monster kearl
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ADO Den Haag - PSV 2
Heerenveen - AZ 2
FC Utrecht - Go Ahead Eagles X
Cambuur - NAC 2
Vitesse - Heracles 1
Sparta - Jong PSV 2
Voorspellingen voor week 1 moeten voor 16:25 uur op zaterdag 3 augustus 2013 binnen zijn dat is 5 minuten voor aanvang van Sparta-Jong PSV.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:15 schreef TLC het volgende:
ADO Den Haag - PSV 2
Heerenveen - AZ 2
FC Utrecht - Go Ahead Eagles X
Cambuur - NAC X
Vitesse - Heracles 1
Sparta - Jong PSV X
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:28 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Tyfus 4 minuten te laat.Zolang het voor de eerste wedstrijd begonnen is gepost word doe ik niet zo moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zit het eigenlijk met puntentelling? 1 punt indien goed of 3 punten en 1 minpunten indien fout?quote:
1 punt schiet niet echt op lijkt me al is het seizoen lang en is het geen Mickey mouse.
Wilfred zegt iedere keer hoeveel antwoorden Johan goed heeft....1 punt per goede uitslag lijkt me dus correct. Al lijkt het me ook wel leuk om de odds van TOTO te gebruiken, maar dat is voor de organisator van dit bazenspel iets lastiger.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Zolang het voor de eerste wedstrijd begonnen is gepost word doe ik niet zo moeilijk.
[..]
Hoe zit het eigenlijk met puntentelling? 1 punt indien goed of 3 punten en 1 minpunten indien fout?
1 punt schiet niet echt op lijkt me al is het seizoen lang en is het geen Mickey mouse.
Toegevoegd.quote:
Je haalt ons nooit meer in man.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Even in de gaten houden voor volgende speelronde, leuk idee
Nee, wij willen ook wel eens winnen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Volgende week doe ik mee.
Leuk hè?
Is goed.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:16 schreef Muto het volgende:
Volgende drie weken ga ik niks kennen insturen. Mag ik mijn voorspellingen gelijk laten zijn als die van Johan Derksen?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:53 schreef Nober het volgende:
Niemand heeft alles goed maar er komen nog genoeg weken.
4
Nober
Pannenkoek3000
Tom4Ajax
Muto
JanCees
Gijscoman
waaromniet1988
3
Kopsterk
IkeDubaku99
Dj_Day-V
Shreyas
tompsv18
Anti-vermoeidheid
LosBuenosMuchachos
2
Johan Derksen
Ajacied422
mrstylo
Cavaliers
JR-Style-93
sonnyspek
Class
DeepSeaNinja
snellejelle
Sunshineboy
Heeinz
Toto69
Grifte
Toekito
DomineeGremdaat
1
Snakehead85
Scorpion_17
0
Irritatie100 (wijzigen na zaterdag 16:30 uur is niet toegestaan)
haags_kwartiertje (te laat)
TLC (te laat)
Dus dan heb ik minstens ADO - PSV nog goed toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zie net dat bij mijn voorspelling op een of andere manier Heracles - Vitesse met een 2 staat, dat moet dus Vitesse - Heracles met een 1 zijn
Ik edit mijn post wel even.
Ik kan niet zien wat er voor de wijziging stond en als ik dit toelaat dan is het hek van de dam..quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Dus dan heb ik minstens ADO - PSV nog goed toch?
Ik wilde het wel gaan optellen maar Arn0 is van plan om een klassement te maken met de toto odds zoals Van_Poppel ook al opperde.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:21 schreef Tom4Ajax het volgende:
Wordt er ook een algemeen klassement bijgehouden of alleen per speelronde?
Volgens mij heb ik er 4 goed hoor!quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:53 schreef Nober het volgende:
4
Nober
Pannenkoek3000
Tom4Ajax
Muto
JanCees
Gijscoman
waaromniet1988
3
Kopsterk
IkeDubaku99
Dj_Day-V
Shreyas
tompsv18
Anti-vermoeidheid
LosBuenosMuchachos
Mexicanobakker
2
Johan Derksen
Ajacied422
mrstylo
Cavaliers
JR-Style-93
sonnyspek
Class
DeepSeaNinja
snellejelle
Sunshineboy
Heeinz
Toto69
Grifte
Toekito
DomineeGremdaat
1
Snakehead85
Scorpion_17
0
TLC (te laat)
[..]
Toegevoegd.
Ja, die had je als 1 van de weinige fout idd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik was ook 1 van de weinige met Jong PSV winst
Hadden de meeste gelijkspel dan ja?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die had je als 1 van de weinige fout idd.
Nu raak je me een beetje kwijt. Jammer dat je eerst heel mannelijk toegeeft dat je een beetje zielig bent om vervolgens weer 180 graden te draaien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom maak jij het mij altijd zo makkelijk?Kom op René doe eens beter je best.
Waar geef ik dat toe?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu raak je me een beetje kwijt. Jammer dat je eerst heel mannelijk toegeeft dat je een beetje zielig bent om vervolgens weer 180 graden te draaien.
Weet je wat? Ik denk dat we ons weer beter kunnen concentreren op de voorspellingen.
Ja, ik had dat gevoel al, vandaar dat ik hem beëindigde.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
De conversaties tussen jullie twee zijn kansloos.
Jij zegt dat ik 1 van de weinige ben die Sparta - Jong PSV fout had en ik kom dan met een feit dat 5 mensen het maar goed hadden. Vervolgens heb je geen argumenten meer en roep je: haha gaat hij het tellen. Ik wijs er dan op dat je weer op je bek bent gegaan. En dan ben ik in een keer zielig. Beetje rare jongen ben je soms. Leef jij in een andere wereld?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik had dat gevoel al, vandaar dat ik hem beëindigde.
Ik doe vanavond ook meeKijken of ik Derksen nog kan inhalen.
Komt misschien door het gebruik van 3 ipv X.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er 4 goed hoor!
Na week 1.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 04:24 schreef Shreyas het volgende:
ADO Den Haag - PSV 2
Heerenveen - AZ 3
FC Utrecht - Go Ahead Eagles 1
Cambuur - NAC 3
Vitesse - Heracles 1
Sparta - Jong PSV 3
Als het goed is klopt het nu en als het niet goed is laat het dan even weten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:53 schreef Nober het volgende:
4
Nober
Pannenkoek3000
Tom4Ajax
Muto
JanCees
Gijscoman
waaromniet1988
Shreyas
3
Kopsterk
IkeDubaku99
Dj_Day-V
tompsv18
Anti-vermoeidheid
LosBuenosMuchachos
Mexicanobakker
2
Johan Derksen
Ajacied422
mrstylo
Cavaliers
JR-Style-93
sonnyspek
Class
DeepSeaNinja
snellejelle
Sunshineboy
Heeinz
Toto69
Grifte
Toekito
DomineeGremdaat
1
Snakehead85
Scorpion_17
0
TLC (te laat)
[..]
Toegevoegd.
Het klopt nu ja, dank jequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Komt misschien door het gebruik van 3 ipv X.
[..]
Na week 1.
[..]
Als het goed is klopt het nu en als het niet goed is dan klopt het nog steeds niet.
Wint GS denk ik wel makkelijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:01 schreef Aerioz het volgende:
Galatasaray - Fenerbache 1 (Nog nooit 1 wedstrijd gezien in de Turkse competitie.)
1=thuisquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:07 schreef tompsv18 het volgende:
AZ - Ajax 3
Feyenoord - Twente 1
GAE - ADO 1
Bordeaux - AS Monaco 3
Schalke 04 - HSV 1
Galatasaray - Fenerbahce 1
Klopt maar als het na 90 minuten gelijk is?? Is dat dan de uitslag voor deze toto?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Galatasaray - Fener is een super cup trouwens.
Gaat er toch gewoon om wie er wint?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:10 schreef Nober het volgende:
AZ - Ajax X
Feyenoord - Twente 1
Go Ahead Eagles - ADO X
Bordeaux - AS Monaco 2
Schalke - Hamburger SV 2
Galatasaray - Fenerbahçe 1
Voorspellingen na zaterdag 19:45 tellen niet meer mee.
[..]
Klopt maar als het na 90 minuten gelijk is?? Is dat dan de uitslag voor deze toto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |