twitter:thejensie twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 02:47:54No No- no retirement yet!! I will happily ride that new bike a whole new saison next year- Down Under, Europe, Asia and again Amerika.... reageer retweet
twitter:thejensie twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 02:49:23It will take me all of next year to slowly say good bye and get my mind around the fact that i will retire end of next year... But not yet!! reageer retweet
Volgens mij heeft Belkin niet als eis gesteld dat er Amerikanen komen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Weet niet of Belkin nog een of meerdere Amerikanen gaat halen, maar als dat het geval is missen ze nu wel een vrij obvious doelwit. Als ze dadelijk maar niet aan komen zetten met een Stetina ofzo.
Zit zijn twitter account te bekijken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:49 schreef wimderon het volgende:
twitter:thejensie twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 02:47:54No No- no retirement yet!! I will happily ride that new bike a whole new saison next year- Down Under, Europe, Asia and again Amerika.... reageer retweet
twitter:thejensie twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 02:49:23It will take me all of next year to slowly say good bye and get my mind around the fact that i will retire end of next year... But not yet!! reageer retweet
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zit zijn twitter account te bekijken.
Is volgens mij zo'n gozer waar je een avond heerlijk mee kan doorzakken in de kroeg.
twitter:thejensie twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 02:15:18Yesterday we passed a place called" Hells backbone" i swear its true, there was an official roadsign for it!! And today we passed Wales... reageer retweet
twitter:thejensie twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 02:20:54Imagine a young boy on his first romantic diner and she ask" so-where you are from?! And he has to answer" From Hells Backbone!" Tough ... reageer retweet
oh leuk. die deed het in mijn pcm carriere ook erg goedquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:03 schreef TheArt het volgende:
Van der Lijke de eerste aankoop van Belkin voor volgend seizoen.
Logisch. Enige goede van Rabo DT die nog beschikbaar was.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:03 schreef TheArt het volgende:
Van der Lijke de eerste aankoop van Belkin voor volgend seizoen.
Teunissen of heeft die al een contract voor volgend seizoen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Logisch. Enige goede van Rabo DT die nog beschikbaar was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |