Idd, mooie omgeving!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:18 schreef Aapsoldaat het volgende:
Ik ben afgelopen juni ook in Normandie geweest, ik zat in Fresville, een klein dorpje zo'n 5 km van St Mere Eglise, erg mooi daar, dikke aanrader !
Maandag geweestquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Brugge was de place to be deze week
En was het te drinken?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:06 schreef samthegreat5 het volgende:
Deze zojuist een slokje van gehad:
[ afbeelding ]
Ja, dit is een of andere speciale 23 jaar oude vintage editie. Verschillende hoge kwaliteits scotches van Famous Grouse uit vooral hetzelfde jaar geblend tot dit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En was het te drinken?
Alhoewel ik moet bekennen dat ik nu wel een ander beeld heb van de door jou zo geroemde famous grouse dan ik in gedachten had. Die ik dacht is namelijk vooral geschikt om fruit mee te flamberen.
Ik ben geen bourbon vrouwtje, ik hou juist wel van het rokerige, ziltige wat veel Scottisch Wisky's hebben. Maar een Jack Daniels Black label op zijn tijd kan ik ook wel waarderen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dit is een of andere speciale 23 jaar oude vintage editie. Verschillende hoge kwaliteits scotches van Famous Grouse uit vooral hetzelfde jaar geblend tot dit.
Ben niet zo'n' Scotch man, meer Bourbon, maar ik vond het toch best interessant om te drinken. Lekker fris, niet te rokerig, maar geeft een behoorlijke punch met een zelfde alcohol percentage in tegenstelling tot Maker's Mark Bourbon, die is een stuk zachter, gladder, fruitiger.
Jack Daniels Black Label is geen Bourbon en vind ik niet te drinken, smerig, bochtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben geen bourbon vrouwtje, ik hou juist wel van het rokerige, ziltige wat veel Scottisch Wisky's hebben. Maar een Jack Daniels Black label op zijn tijd kan ik ook wel waarderen.
En ik dus overduidelijk nietquote:
CUL / [Whisky /Whiskey Topic #35] 's Zomers ook lekkerquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whisk(e)y is een drank voor echte mannen knul!
Jij praat hier over bourbon en dat rokerige whisky (oftewel islays) niet lekker zijn. Dit diskwalificeert je per direct van de mannen club. Lever je pas maar in bij de uitgangquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whisk(e)y is een drank voor echte mannen knul!
Ik zeg niet dat ik rokerige whisky's niet lekker vind, ik zeg dat ik ze minder vind dan Bourbon wat nog steeds gewoon Whiskey is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:33 schreef m.k het volgende:
[..]
Jij praat hier over bourbon en dat rokerige whisky (oftewel islays) niet lekker zijn. Dit diskwalificeert je per direct van de mannen club. Lever je pas maar in bij de uitgang
Eens lurkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
CUL / [Whisky /Whiskey Topic #35] 's Zomers ook lekker
Jaja, dat zeg je nu.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik rokerige whisky's niet lekker vind,
Deze voorkeur word niet goedgekeurd door het internationaal mannen tribunaal.quote:ik zeg dat ik ze minder vind dan Bourbon wat nog steeds gewoon Whiskey is.
Ik vond anders Famous Grouse Vintage 1992 Blend een prima te doen Scotch.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:37 schreef m.k het volgende:
[..]
Jaja, dat zeg je nu.
[..]
Deze voorkeur word niet goedgekeurd door het internationaal mannen tribunaal.
Ik wacht op verdere reaktie van Cobraquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik vond anders Famous Grouse Vintage 1992 Blend een prima te doen Scotch.
Bij deze is C4 uitgenodigd om een avondje Scotch en Bourbon te komen nippenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wacht op verdere reaktie van Cobra
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:37 schreef m.k het volgende:
Deze voorkeur word niet goedgekeurd door het internationaal mannen tribunaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |