SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Hebben ze ook (Ep 27; Visit!). Het is gewoon leuk dat het nergens op slaat =3=quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
Omdat ura on gewoon nergens op slaat, hadden ze beter een ovatje kunnen maken
Play, play with me until...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
kimochi, whats this stucky stuff on me
NARUTO!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:12 schreef Smoofie het volgende:
Dus, hoe zijn de summer anime tot nu toe?
En nee, Free! vind ik bagger.
ワたもて!wwwwwwquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:12 schreef Smoofie het volgende:
Uchuu Senkan Yamato 2199quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:12 schreef Smoofie het volgende:
Dat lees ik als... Uhhh.. "Watamote" alleen moet de ワ een わ zijn anders is het Hiragana en Katakana door elkaar.quote:
In dit geval niet...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:19 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Dat lees ik als... Uhhh.. "Watamote" alleen moet de ワ een わ zijn anders is het Hiragana en Katakana door elkaar.
*le sensei
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:12 schreef Smoofie het volgende:
Gifuu Doudouquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:12 schreef Smoofie het volgende:
quote:Gifuu Poopoo
quote:Then a man who you know is a main character because his neck is larger than his head stands up and tries to chop down the house with an axe. This threatens to disrupt the entire party until another man, who we also know is a main character because he too has a neck bigger than his head, stands up and comes up with some bullshit excuse why the other man with the impossibly thick neck tried to demolish the man’s house.
Maar toch vind ik het geweldig.quote:Back to the story, a bunch of minor characters don’t get to ride a horse because the can’t crush coconuts between their biceps. The man riding the horse, who may or may not be the same character from earlier, dismounts and goes into a brothel in order to watch another muscled man play the shamisen. He was going to meet this man because some women were going to get into a catfight in a kitchen and he was hired to make sure they didn’t ruin the kitchen so bad (no seriously, that’s exactly it) but instead spent his time listening to the music while the two of them continuously farted a dark red gas.
はい クニケセーせんせい。quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
In dit geval niet...
Het zou eigenlijk moeten zijn: ワタモテ
Voorlopig hou ik het bij mijn Azusa figure.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:23 schreef Skittels het volgende:
V&A / [TK] FMA - Edward Elric - G.E.M. (MegaHouse)
IK KAN GEEN KANJIquote:
アズーにゃん :3quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Voorlopig hou ik het bij mijn Azusa figure.
Spaties?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:28 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
IK KAN GEEN KANJI. Maar ik ga er door de rest van uit dat het dit is:
Arashimashou toiima sukedo..
(geen idee wat het betekent trouwens, en zag ook geen spaties hehe (;^ω^)
"Wat? Sensei is 先生."quote:
ichi = 一quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:28 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
IK KAN GEEN KANJI. Maar ik ga er door de rest van uit dat het dit is:
Arashimashou toiima sukedo..
(geen idee wat het betekent trouwens, en zag ook geen spaties hehe (;^ω^)
Geen spaties in Japans?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Spaties?
Willekeurig artikel over Toyota:
http://www.yomiuri.co.jp/(...)00832.htm?from=main1
neko ningenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:32 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
"Wat? Sensei is 先生."
Jaaa.. Maar mijn Kanji is horrible. De enige die ik ken zijn 猫(Kat) en 人(mens)
T_T
dus dat betekent "大" OwOquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
ichi = 一
ni = 二
san = 三
yon = 四
go = 五
roku = 六
nana = 七
hachi = 八
kyuu = 九
juu = 十
tellen 1 tot 10
Uiteraard groot en klein:
o/dai = 大
ko/chii = 小
ooki = 大木 = lange boomquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:38 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
dus dat betekent "大" OwO
じ~~~~~~~
* SGY staart naar クイニケセーせんせい。
Het is okay, jij bent ook toegestaan. Zo lang je maar kan stoppen :3quote:
Ik bluf nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach, iedereen bluft hier maar wat volgens mij. Alleen Kabuto_Raiger is volgens mij capabel.
Anime met allemaal maar chick protagonists vind ik vaak nietsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
Beste anime dit seizoen is trouwen kiniro mosaic
http://myanimelist.net/anime/16732/Kiniro_Mosaic
Hm, ik moet er nog aan beginnen, maar ga dat zeker wel doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
Overrated, alleen ep 1 was leuk. Daarna is het een standaard 4-koma met af en toe een grapje over westerse cultuur.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
4-kommaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Overrated, alleen ep 1 was leuk. Daarna is het een standaard 4-koma met af en toe een grapje over westerse cultuur.
K-ON! Was ook 4koma, niks mis mee, lekker makkelijk om te lezen.quote:
Hoeft niet perse mannelijk/vrouwelijk te zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:49 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Quinx is mannelijk, dus eigenlijk
クウィヌクスーくん :3
Ik las komma.quote:
Na een stuk of 10 soortgelijke SoL 4-koma adapties te kijken gaat het wel vervelen hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:53 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
K-ON! Was ook 4koma, niks mis mee, lekker makkelijk om te lezen.
Dit is een leugen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Na een stuk of 10 soortgelijke SoL 4-koma adapties te kijken gaat het wel vervelen hoor.
quote:
het was dan ook 1 van mijn eerste animes sinds tijdenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]Zegt de persoon die K-ON helemaal geweldig vond voordat hij gehersenspoeld werd door anti-moe hipsters
4/5 kinderen in een highschool! Eentje is de Yamamoto Nadeshiko (Mugi/die roze van Lucky Star) eentje is boke (Ritsu/Konata) de ander die ene die steeds met een waaier zwaait (Mio/Kagami) en nog een persoon die varieert van Megane tot lesbiquote:
En nog steeds zo'n UI.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
het was dan ook 1 van mijn eerste animes sinds tijden
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
het was dan ook 1 van mijn eerste animes sinds tijden
Sorry sorry ik zal wel weer terug gaan naar mijn diepe evanjelly UIquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Sorry sorry ik zal wel weer terug gaan naar mijn diepe evanjelly UI
And that's awwwwwright.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]
4/5 kinderen in een highschool! Eentje is de Yamamoto Nadeshiko (Mugi/die roze van Lucky Star) eentje is boke (Ritsu/Konata) de ander die ene die steeds met een waaier zwaait (Mio/Kagami) en nog een persoon die varieert van Megane tot lesbi
Geweldig he! Weg met de walgelijke Shirou die mana uitwisselt met CGI draken!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:59 schreef Smoofie het volgende:
Er komt trouwens een remake van Fate/stay night
Ja oke, maar er is te veel op de markt omdat het makkelijk scoort. Als ze dat zouden vervangen door meer militair geschut met loli's er in, zou je het erg vinden?quote:
Ik zou er berhaupt niet echt veel over nadenken. Vreten wat de pot schaft.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja oke, maar er is te veel op de markt omdat het makkelijk scoort. Als ze dat zouden vervangen door meer militair geschut met loli's er in, zou je het erg vinden?
Sinds de aids schrik gifjes van vbl check ik altijd de link voor ik iets click, fail troll is fail.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:07 schreef Kyubey het volgende:
Er komt een nieuw seizoen van K-ON!
http://www.moetron.com/2013/02/08/k-on-season-3-announced/
Hequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sinds de aids schrik gifjes van vbl check ik altijd de link voor ik iets click, fail troll is fail.
Ik dacht, hee, waar is die site gebleven. Huh? Hoe komt dit hier nu ineens?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:07 schreef Kyubey het volgende:
Er komt een nieuw seizoen van K-ON!
http://www.moetron.com/2013/02/08/k-on-season-3-announced/
..Zal ik lucky star kijken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]
4/5 kinderen in een highschool! Eentje is de Yamamoto Nadeshiko (Mugi/die roze van Lucky Star) eentje is boke (Ritsu/Konata) de ander die ene die steeds met een waaier zwaait (Mio/Kagami) en nog een persoon die varieert van Megane tot lesbi
Nee, Zeewier Girls! Of hoe ze hetenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee, het verhaal is afgesloten.
Zoals K-ON!?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kijk eerst Haruhi, LS zit vol referenties naar andere series.
Mijn oren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:15 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Zoals K-ON!?
Ergens in de buurt van 0:30 ~ 0:40 goed kijken wat er op de achtergrond gebeurt.
Haruhi, LN doen/deden het toch super goed? Mogen wel eens gvd een nieuw seizoen maken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kijk eerst Haruhi, LS zit vol referenties naar andere series.
Totdat ze een nieuw seizoen met Azu-Nyan, Jun en de rest van de noobies maken. Zou mooi zijn :'Dquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee, het verhaal is afgesloten.
Doen ze niet. Was laatst nog iets over gepost, omdat de schrijver niet veel hoeft te promoten ofzo. Anime is immers vaak reclame voor de LN of manga.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haruhi, LN doen/deden het toch super goed? Mogen wel eens gvd een nieuw seizoen maken.
K-ON kwam veel later dan Lucky Star.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:15 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Zoals K-ON!?
Ergens in de buurt van 0:30 ~ 0:40 goed kijken wat er op de achtergrond gebeurt.
Anime verkocht ook goed. Alleen bij anime waar de sales niet super zijn gaan ze soms nog door voor de LN's.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Doen ze niet. Was laatst nog iets over gepost, omdat de schrijver niet veel hoeft te promoten ofzo. Anime is immers vaak reclame voor de LN of manga.
I know maar die linkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
K-ON kwam veel later dan Lucky Star.
ja, ik weet niet. Wat ik wel weet is dat ik erg blij zal zijn met een s3. Zit er trouwens nog een tijdloop in de verdere LN's?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Anime verkocht ook goed. Alleen bij anime waar de sales niet super zijn gaan ze soms nog door voor de LN's.
quote:
why not?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Doen alsof je onschuldig bent
Nee, wel meerdere tijdlijnenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
ja, ik weet niet. Wat ik wel weet is dat ik erg blij zal zijn met een s3. Zit er trouwens nog een tijdloop in de verdere LN's?
Is goed.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:26 schreef Kyubey het volgende:
Ah, Summer Wars. Moet hem nog steeds kijken...
Ik hoop nog op Shingeki-afleveringen zonder recaps.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:29 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop op nog 200 afleveringen Naruto
deep and intricate plotquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:31 schreef SGYENZO het volgende:
[ afbeelding ]
Yui: "Azunyaaaaan! ♥"
Azunyan: "Are you stll here?"
Yui: "Ricchan.. Azu-nyan is being mean to me."
Ik hoop op een gvd break bij Naruto, zo haal ik natuurlijk nooit inquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:29 schreef Smoofie het volgende:
Lachte me wel suf toen bij die scene, dat weet ik nog wel.quote:
Skip alle fillers, scheelt 300 afleveringen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:32 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik hoop op een gvd break bij Naruto, zo haal ik natuurlijk nooit in
Dit was trouwens een grapje, als mensen dat niet zagen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:29 schreef Smoofie het volgende:
I know maar alsnog veel..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Skip alle fillers, scheelt 300 afleveringen.
[..]
Dit was trouwens een grapje, als mensen dat niet zagen.
Je kunt in een weekend zo 100 aflevringen kijken als je binnen blijft .quote:
HE COUNTED THEM??quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt in een weekend zo 100 aflevringen kijken als je binnen blijft .
50 p/d ?dan slaap je niet, eet je niet en gaat 90% langs je heen (niet dat dat heel erg is bij naruto maar toch)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt in een weekend zo 100 aflevringen kijken als je binnen blijft .
Ruwe schatting, 18 min per episode. 3 nog wat per uur. 10 uur per dag. x 3.quote:
Ik tel vrijdag bij weekend hehquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:43 schreef mschol het volgende:
[..]
50 p/d ?dan slaap je niet, eet je niet en gaat 90% langs je heen (niet dat dat heel erg is bij naruto maar toch)
Nya, ik mag niet de hele dag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ruwe schatting, 18 min per episode. 3 nog wat per uur. 10 uur per dag. x 3.
vrijdag bij weekend tellenquote:
Ik heb bijna alles wat me een beetje aanspreekt al gekeken, gvd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:45 schreef mschol het volgende:
[..]
vrijdag bij weekend tellen
maar nu maar even bedenken of ik nog wat anders ga kijken c.q. aan een serie ga beginnen, dunno
Doe ik ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:45 schreef mschol het volgende:
[..]
vrijdag bij weekend tellen
maar nu maar even bedenken of ik nog wat anders ga kijken c.q. aan een serie ga beginnen, dunno
ik sta voor enorm veel open, en wil dus best veel proberen (zie ook mijn mal...)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb bijna alles wat me een beetje aanspreekt al gekeken, gvd.
das niet handig, zeker niet als je eenmaal gaat werken, dan merk je opeens dat je weekend toch een dag korter isquote:
http://myanimelist.net/animelist/Smoofiequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik sta voor enorm veel open, en wil dus best veel proberen (zie ook mijn mal...)
[..]
das niet handig, zeker niet als je eenmaal gaat werken, dan merk je opeens dat je weekend toch een dag korter is
Dat zal nog wel lukken. De manga loopt ongeveer honderd hoofdstukken voor op de anim en Naruto zit ondertussen al bijna in Sasuke's broek, hij heeft Sasuke's slang zelfs al gezien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:29 schreef Smoofie het volgende:
Een ander probleem is dat ze bij Kyoani nog alleen maar series adapteren die ze zelf uitbrengen. Ook al zou Haruhi S3 veel meer omzetten dan de nieuwe Kyoukai no Kanata, omdat ze minder kosten hoeven maken om eigen werk te adapteren komen de winsten waarschijnlijk best dicht bij elkaar en zo verkankert Kyoani de anime industrie alweer, eerst met mo en nu met corporatisme.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Doen ze niet. Was laatst nog iets over gepost, omdat de schrijver niet veel hoeft te promoten ofzo. Anime is immers vaak reclame voor de LN of manga.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/animelist/Smoofie
Miss vind je nog iets.
eng haast..quote:57 Shared Anime 74.8%
13 Shared Anime 63.6%quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/animelist/Smoofie
Miss vind je nog iets.
Ik 352 zo te zienquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is ook wel logisch, ik heb wat, 250 watched.
vreemd.. misschien komt dat omdat ik akira net heb toegevoegd (dat was dus o.a. 1 van de verkeerde, die miste compleet op m'n lijstje, terwijl het 1 van mijn eerste anime was..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:04 schreef Qunix het volgende:
Dat is raar....
You are viewing mschol's Anime List
Shared Anime 0.0%
Akira hebben wij beide gezien!?
Volgens mij moet je ze ook beide een score hebben gegeven en dezelfde score. Dacht ik. Want wij hebben 91 anime op onze lijst die we beide hebben gekeken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:04 schreef Qunix het volgende:
Dat is raar....
You are viewing mschol's Anime List
Shared Anime 0.0%
Akira hebben wij beide gezien!?
hij berekent het inderaad aan de hand van de anime die een score hebben gekregen, das waar..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ze ook beide een score hebben gegeven en dezelfde score. Dacht ik. Want wij hebben 91 anime op onze lijst die we beide hebben gekeken.
Conclusie is dat deze constatering nu nog enger isquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:57 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
eng haast..(en ik zie nu foutjes in mijn lijst; series/films die ik al gezien heb en onterecht in de plan to watch staan
)
ik heb mal updater op de achtergrond draaien: die update (over het algemeen, er zijn wat uitzonderingen door rare naamgevingen) de bekeken episode van een serie..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:08 schreef Smoofie het volgende:
Ik geef gwn alles een score. Voor andere mensen, die op meer letten dan alleen vermaak, en voor mezelf
......quote:
ik gooi het gewoon door translate ]quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:37 schreef SGYENZO het volgende:
あめ
いか
うめぼし
えがお
おいしい
かな
きら
けえき
くx
こころ
ねぎ
ねこ
せんぱい
つまらない
...Nou, wat Japanse woorden. Succes met het uitvogelen.
(Heb de manga nooit echt gezien.)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:40 schreef Kyubey het volgende:
Weet iemand wanneer Goku in de manga geel haar krijgt enzo? Dan hoef ik niet meer zo veel te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Frieza, Freeza, Furiizaa, weet ik veel. Ik schrijf gewoon altijd Freeza.
Schildpad-straal!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
KAMEEEE HAMEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Wie/wat is オシdan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hij is Roshi en een Bro. Hij is een Broshi.
Nooit gezien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Bro portmanteau's zijn niet populair meer? Jammer. Ik vond ze best leuk.
@ENZO: kijk Dragonball. Het wordt hier min of meer aangenomen dat je die serie kent. Hetzelfde geldt voor TTGL, Boku no Pico, Bible Black, Gundam (00, 00 S2, SEED, SEED Destiny, Wing), Ghost in the Shell en een paar andere.
Haten op pewdsquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
Bro doet me denken aan die mongool pewdiepie ofzo en bronie's
ARASU JIJ HEBT NOOIT GUNDAM 00,00S2, SEED, Destiny en WING GEZIEN!quote:
Maar wing is dan ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:05 schreef mschol het volgende:
meeste van de genoemde gundams heb ik ook niet gezien. alleen wing
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
(Heb de manga nooit echt gezien.)
Dat is pas in Z, in zijn gevecht tegen Freeza's* pure vorm. Om precies te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Frieza, Freeza, Furiizaa, weet ik veel. Ik schrijf gewoon altijd Freeza.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]waarom kijk je dbz-kai niet ? is de anime zonder filler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
veel leuker als grijze plaatjes kijken
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit geen verhaal in, geen spanning als je ouder dan zes bent, weinig humor en de fanservice is om te huilen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:59 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Haten op pewds![]()
TBH My Little Pony kan soms wel grappig zijn
Niets mis met manga. De anime schijnt ook zonder fillers veel te langdradig te zijn, bij manga kun je nog scrollen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarom kijk je dbz-kai niet ? is de anime zonder filler.
veel leuker als grijze plaatjes kijken
Ik schaam me wel voor het feit dat ik jou ''medemens'' moet noemen ja.quote:
Hoeveel characters uit DBZ heb je nodig om een lampje te verwisselen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niets mis met manga. De anime schijnt ook zonder fillers veel te langdradig te zijn, bij manga kun je nog scrollen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Wauw dat is een ouwe. Ik wou de 'ben jij dertien?'-kaart spelen, maar dat gaat natuurlijk niet op.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hoeveel characters uit DBZ heb je nodig om een lampje te verwisselen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Hoe Lang is een Chineesquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:09 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ching Chang Chong?
Dan nog liever "Chingu Changu Chongu".
hihiquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:09 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ching Chang Chong?
Dan nog liever "Chingu Changu Chongu".
Roel downloadt nu Shingekiquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hey Roelieboy, wat doe jij hier in deze uithoek?
neequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Fuck, echt? Straks ben ik de enige die het niet gezien heeft...
gadver 9fagquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hoe bedoel je nee? Zelfs 9gag heeft Shingeki al ontdekt.
[ afbeelding ]
....Wat voor anime is Shingekiquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hoe bedoel je nee? Zelfs 9gag heeft Shingeki al ontdekt.
[ afbeelding ]
en dan heb je alles van k-on gezien is je leven dan volbracht?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef SGYENZO het volgende:
Morgen (als ik het red) de K-ON! film kijken![]()
dan kan hij vredig sterven...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
en dan heb je alles van k-on gezien is je leven dan volbracht?
Ja (Heb zelfs de bonus OP's en ED's gekekenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
en dan heb je alles van k-on gezien is je leven dan volbracht?
Het bekende zinnetje is weer terug:quote:
lol die gast is 12 ofzoquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:41 schreef Arashimashou het volgende:
Daarna kun je alle gare doujinshi gaan lezen/kijken![]()
Of is ie daar te jong voor?
Er zit meer verschil in 12 en 14 dan je denkt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ah joh i s maar een klein verschil.
2 jaar, maar mentaal gaan pubertjes er amper op vooruit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:48 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Er zit meer verschil in 12 en 14 dan je denkt.
Dan ken je mij nog nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
2 jaar, maar mentaal gaan pubertjes er amper op vooruit.
Ik weet niet hoe die vroeger was maar..Idd, gewoon niet haten op Moe. STFU. HJB. しずかに。quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hou je bek. Hou je bek. Kop dicht. Waar is de Dakgoot van vroeger gebleven...
ik wil gvd Yuru yuri S3 UND JETZ NU!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hou je bek. Hou je bek. Kop dicht. Waar is de Dakgoot van vroeger gebleven...
Yuriquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ik wil gvd Yuru yuri S3 UND JETZ NU!
Dakgoot heeft een gespleten persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:59 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die vroeger was maar..Idd, gewoon niet haten op Moe. STFU. HJB. しずかに。
Het is gewoon een massageapparaat.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:59 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die vroeger was maar..Idd, gewoon niet haten op Moe. STFU. HJB. しずかに。
kamisama?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kamisama word steeds interessanter
12 zijn en nog geen titanreapdoujinshi gelezen hebben.quote:
Titanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
12 zijn en nog geen titanreapdoujinshi gelezen hebben.
homoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijkt enigsinds intressantquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/anime/16009/Kamisama_no_Inai_Nichiyoubi
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de boot naar Spanje met jou. En in plaats van de roe krijg je een eeuwigdurend PvdA congres.“An interesting thing is a good thing.”
PvdAquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de boot naar Spanje met jou. En in plaats van de roe krijg je een eeuwigdurend PvdA congres.
Rot op met die propagandaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de boot naar Spanje met jou. En in plaats van de roe krijg je een eeuwigdurend PvdA congres.
Dat maakt het een effectieve marteltechniek. In Guantanamo gebruiken ze Britney Spears muziek, maar ik denk dat ruzinde oude mannen net nog iets beter werken als geseling.quote:
Probeer jij maar eens een foto te vinden van een gaypride-boot zonder reclame.quote:
ik vermijd de gay pridequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat maakt het een effectieve marteltechniek. In Guantanamo gebruiken ze Britney Spears muziek, maar ik denk dat ruzinde oude mannen net nog iets beter werken als geseling.
[..]
Probeer jij maar eens een foto te vinden van een gaypride-boot zonder reclame.
Voor bepaalde regionen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is gewoon een massageapparaat.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
homoNiks mis met Yaoi hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
Gewoon uit nieuwsgierigheid hoe is het zo gekomen dat je op je veertiende begonnen bent Japans te leren? Gewoon vanwege de animu? Toen ik veertien was keek ik alles nog in het Engels en vermeed ik het Japans juist omdat ik het gek vond klinken.quote:
Uhmm.. Even denkuh.. Oh ja! Ik vond* Hatsune Miku echt heel interessant. Toen dacht ik "Maar hey, ik wil die teksten begrijpen!"quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwsgierigheid hoe is het zo gekomen dat je op je veertiende begonnen bent Japans te leren? Gewoon vanwege de animu? Toen ik veertien was keek ik alles nog in het Engels en vermeed ik het Japans juist omdat ik het gek vond klinken.
Youtube serie om Japans te leren? Link aub.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:52 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Uhmm.. Even denkuh.. Oh ja! Ik vond* Hatsune Miku echt heel interessant. Toen dacht ik "Maar hey, ik wil die teksten begrijpen!"
Toen ging ik filmpjes kijken van Hannah** en ben zo meer gaan leren over Japans.
*Vind ik nog steeds leuk.
**Youtube.com/MissHanake
Nah, gewoon homemade filmpjes van een meid die van Japans praten houdt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Youtube serie om Japans te leren? Link aub.
Deze vind je misschien wel leuk, hoewel het pas echt leuk is als je dingen herkent.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:52 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Uhmm.. Even denkuh.. Oh ja! Ik vond* Hatsune Miku echt heel interessant. Toen dacht ik "Maar hey, ik wil die teksten begrijpen!"
Toen ging ik filmpjes kijken van Hannah** en ben zo meer gaan leren over Japans.
*Vind ik nog steeds leuk.
**Youtube.com/MissHanake
Inderdaad en als je het toch wilt proberen doe het dan zo:quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Of je gaat geen Japans leren omdat het toch maar een enorm racistisch bekrompen hypocriet xenofobisch kutland met zakelijk gehandicapte inwoners is. Waar je niet moet willen wonen.
Ofzo.
Kill it with fire.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Inderdaad en als je het toch wilt proberen doe het dan zo:
[ afbeelding ]
SPOILER: Evanjelly 3.0Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De lesbiennes zijn best lekker.
Tik em aan!quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:12 schreef mschol het volgende:
highschool dxd, wat een serie
Dress break![]()
maar vermaak me er wel weer mee
inderdaad..quote:
Ben je nu al begonnen met Tamako Market?quote:
Neequote:Op zondag 4 augustus 2013 03:30 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ben je nu al begonnen met Tamako Market?
die nieuwe hxhquote:
Yaoi anders niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
Volgende week in attack on eotan: ''Titan sex''
Hoezo? Dat ik Yaoi kijk maakt me nog geen homo, is gewoon normaal.quote:
Dat is wel minder... (Ik download hem nu)quote:Op zondag 4 augustus 2013 08:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die nieuwe hxhwachten we 20 episodes op wat je zou denken na vorige ep zou doorgaan.. skippen ze het lol
Maar de Reuzen hebben geen geslachtsdelen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
Volgende week in attack on eotan: ''Titan sex''
SPOILER: theorie over dat fitte titanenkontjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Maar Cell is al Frieza en Cell in n.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:08 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Frieza en Cell van DBZ in n!
Wat is er met de laatste zin?quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat is wel minder... (Ik download hem nu)
Edit: inderdaad... En de laatste zin... Hmm...
quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:08 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Frieza en Cell van DBZ in n!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:12 schreef Qunix het volgende:
[..]ah ja sorry, gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Ik heb deze: [S-A] Hunter x Hunter - Phantom Rouge [BD 720p][49447140]quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:59 schreef Qunix het volgende:
Iemand al Hunter X Hunter – Phantom Rouge (Movie) gespot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |