jij opent nieuw topicquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, is nog van de vorige. Breng dan wat beters naar de tafel.
Ja, geef me enkele minuten om wijzigingen aan te brengen, ADO. Eerst die chick weer veranderen want nipple.quote:
verkeerden topicquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:09 schreef Basxt het volgende:
Ok basic vraagje:
Je gaat met je dumbbels let's say 30 reps van 10 kg, das een pittige maargoed, je hebt je 30 gehaald en je denk ik vind het mooi geweest.. gaan jullie door je pijn grens heen? dat je spieren echt verzuren en dat je later echt matige kramp in je klauwen en armen krijgt?
Of kun je beter stoppen na een aantal keer?
Conclusie, door liften tot je dood valt ja of nee?
ok vmckrdpquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, geef me enkele minuten om wijzigingen aan te brengen, ADO.
wat doe je met die dumbels?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:09 schreef Basxt het volgende:
Ok basic vraagje:
Je gaat met je dumbbels let's say 30 reps van 10 kg, das een pittige maargoed, je hebt je 30 gehaald en je denk ik vind het mooi geweest.. gaan jullie door je pijn grens heen? dat je spieren echt verzuren en dat je later echt matige kramp in je klauwen en armen krijgt?
Of kun je beter stoppen na een aantal keer?
Conclusie, door liften tot je dood valt ja of nee?
wat denk je.quote:
ben jij dat in je plaatjequote:
ben je ook turk je lijk wel beetje erop hahahquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Absoluut. Een brok testosteron met bijberende moustache.
hey weissmanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:28 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ben je ook turk je lijk wel beetje erop hahah
Dat komt door mn zongebruinde goden-torso.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:28 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ben je ook turk je lijk wel beetje erop hahah
Omdat ze te broert zijn om even een pic uit B&H / Gespierde / athletische meisjes, deel 2 te halen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:56 schreef JackieBrown het volgende:
:s wrom hebben jullie foto van my gezet
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:03 schreef VMSDKR het volgende:
It's your lucky day Carbon. Plak maar wat moois en ik zet haar in de OP.
de huidige of die met weggekraste tepelquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:53 schreef CarbonC het volgende:
Volgens mij heeft Beach die "gymchick" wel eens eerder gezien...
En dan ga je zeggen? "Er post steeds een user in het gym topic, ik wil dat niet"?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:10 schreef Kesefkesef het volgende:
waarom is susteren hier constant![]()
ik ga wel even de moderatie hierop aanspreken
Ja, ik heb gisteren The Lifeguard gekeken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:12 schreef Kesefkesef het volgende:
beach laatst nog films gekeken ?????
Wat dan SwJquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met je. Doe er iets aan!
raar dat jij het wel zag mjaquote:
Hehe no way dat ik afhaal spul haalquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Minder vaak naar de online afhaalchinees surfen.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja, ik heb gisteren The Lifeguard gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |