jij opent nieuw topicquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, is nog van de vorige. Breng dan wat beters naar de tafel.
Ja, geef me enkele minuten om wijzigingen aan te brengen, ADO. Eerst die chick weer veranderen want nipple.quote:
verkeerden topicquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:09 schreef Basxt het volgende:
Ok basic vraagje:
Je gaat met je dumbbels let's say 30 reps van 10 kg, das een pittige maargoed, je hebt je 30 gehaald en je denk ik vind het mooi geweest.. gaan jullie door je pijn grens heen? dat je spieren echt verzuren en dat je later echt matige kramp in je klauwen en armen krijgt?
Of kun je beter stoppen na een aantal keer?
Conclusie, door liften tot je dood valt ja of nee?
ok vmckrdpquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, geef me enkele minuten om wijzigingen aan te brengen, ADO.
wat doe je met die dumbels?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:09 schreef Basxt het volgende:
Ok basic vraagje:
Je gaat met je dumbbels let's say 30 reps van 10 kg, das een pittige maargoed, je hebt je 30 gehaald en je denk ik vind het mooi geweest.. gaan jullie door je pijn grens heen? dat je spieren echt verzuren en dat je later echt matige kramp in je klauwen en armen krijgt?
Of kun je beter stoppen na een aantal keer?
Conclusie, door liften tot je dood valt ja of nee?
wat denk je.quote:
ben jij dat in je plaatjequote:
ben je ook turk je lijk wel beetje erop hahahquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Absoluut. Een brok testosteron met bijberende moustache.
hey weissmanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:28 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ben je ook turk je lijk wel beetje erop hahah
Dat komt door mn zongebruinde goden-torso.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:28 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ben je ook turk je lijk wel beetje erop hahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |