quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Of moet PSV zaterdagavond? Zondagmiddag toch?
Nee bedankt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan goed geknipt en transparante achtergrond
Heeft FOX aandelen in dit topic?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is gewoon huisstijl Fox, maar goed, dan niet
We zitten op FOK, niet op FOX.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is gewoon huisstijl Fox, maar goed, dan niet
waar?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zitten op FOK, niet op FOX.
Maar je neemt het beter op dan Davy.Die huilt nu nog steeds.
Moet jij niet naar bed? Het is al 20 uur geweestquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft FOX aandelen in dit topic?
Het zal verder lekker aan mijn balzak jeuken wat er in de OP staatquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zitten op FOK, niet op FOX.
Maar je neemt het beter op dan Davy.Die huilt nu nog steeds.
Ik vind het bijzonder treurig dat je gelijk hierover gaat beginnen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Moet jij niet naar bed? Het is al 20 uur geweest
Waarom maak je die banners dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het zal verder lekker aan mijn balzak jeuken wat er in de OP staat
Pics van je balzak.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het zal verder lekker aan mijn balzak jeuken wat er in de OP staat
Ik vind het bijzonder treurig dat jij overal je mening moet strooien. Hou je bek gewoon eens een keerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder treurig dat je gelijk hierover gaat beginnen.
Daar is een forum voor, als je dat niet bevalt ga dan weg hierquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder treurig dat jij overal je mening moet strooien. Hou je bek gewoon eens een keer
Er zijn mensen hier op FOK! die jonger zijn dan jij.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder treurig dat je gelijk hierover gaat beginnen.
Dat maakt me vrij weinig uit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Er zijn mensen hier op FOK! die jonger zijn dan jij.
Die kale lult nogquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat maakt me vrij weinig uit.
Laten we het weer over de wedstrijd gaan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |