Euskaltel Tinkoff klinkt ook wel baasquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Movistar vind ik wel zo'n wanstaltige ploeg. Alleen maar verdachte renners, eigenlijk. Maarja, andere ploegen zijn niet veel beter. Bij Anton hoor je geruchten over Astana en Lampre, bij Nieve over Astana en Saxo, daar word ik nu ook niet gelijk vrolijk van. Eerder verdrietig.
Volgens mij vrees jij dat helemaal nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Hermans 12e...vrees dat dat niet genoeg is.
Da's dan 6 jaar later dan verwacht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:33 schreef DeeBee het volgende:
Weening > Wiggins, dus Pieter lijkt mij topfavoriet voor de Tour volgend jaar.
Froome >> Wiggins, dus dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:33 schreef DeeBee het volgende:
Weening > Wiggins, dus Pieter lijkt mij topfavoriet voor de Tour volgend jaar.
Ja, ze zullen bij Sky wel tot diep in de nacht doorvieren met dit resultaat. Zijn ze niet gewend, zulke klasseringen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:37 schreef Syntix het volgende:
Die #5 wat een baas. Ow wacht dat is Henao, dus Sky![]()
![]()
Waarom nou niet een Weeningquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:37 schreef Syntix het volgende:
Die #5 wat een baas. Ow wacht dat is Henao, dus Sky![]()
![]()
Zwak bezet zeker niet. Met de bezetting is niets mis zowel in Polen als Down Under, alleen is het voor de toppers een voorbereidings koers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:36 schreef Ereinion het volgende:
Vorig jaar Eneco, dit jaar Down Under en Polen, Nederland is de Koning van de zwak bezette world tour rondjes.
Maar natuurlijk super gedaan door Weening, kan weer een leuke overwinning op zijn palmares toevoegen.
Omdat Nederlandquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom nou niet een Weening![]()
![]()
post?
Met het parcours van Polen is al jaren weinig mis.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:33 schreef Dennism het volgende:
goed voor het nederlands wielrennen weer een leuke meerdaagse overwinning erbij, en niet het minste rondje qua parcours dit keer.
Wie?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:41 schreef Pedroso het volgende:
Jelle Vanendert schijnt ook meegedaan te hebben.
Klopt, maar ik blijf het altijd jammer vinden dat ze vaak moeten terugvallen op locale rondjes van X maar zoveel KM. Leuk voor een eendags cours, maar in een meerdaagse koers zie ik liever ritten over meerdere verschillende beklimmingen. Die hadden ze dit jaar wel met het uitstapje naar Italie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:41 schreef Zelva het volgende:
[..]
Met het parcours van Polen is al jaren weinig mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |