O jammer..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:36 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Heb de laatste 2 keer gezocht toen ik er was.. helaas... ze waren er niet.
Ze hadden inderdaad rollen nepgras, maar niet met bloemen erop hoor? Heb nog nooit waar dan ook rollen nepgras met nepbloemen gezien... Weet niet of ze het nog wel verkopen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:37 schreef Mokkels het volgende:
Weet iemand ook op ze bij de action ook van die matjes nep gras hebben (ongeveer 30 x 30 cm) met nep bloemen erop? Ik wil namelijk van m'n hoedenplank een tuintje maken.Maar het ligt me wel bij dat ze zoiets bij de action hadden (of m'n geheugen laat me in de steek en het was bijvoorbeeld de Xenos of Big bazar).
Zoiets bedoel ik, alleen dan mooier.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ze hadden inderdaad rollen nepgras, maar niet met bloemen erop hoor? Heb nog nooit waar dan ook rollen nepgras met nepbloemen gezien... Weet niet of ze het nog wel verkopen.
dat is vaker in het voorjaar te koop. ik heb toevallig bij de blokker van die grasmatten gekocht in de uitverkoop. zonder bloemen. die zijn voor op de krat op mijn fiets. ik heb geen bloemen op mijn krat, maar een weiland met koeien. (tenminste, dat is de bedoeling. de koeien zijn een beetje moeilijk te vinden. ik ga niet van die dure schleichdingen erop schroeven, dus ik verzamel ze op rommelmarkten enzo)quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:37 schreef Mokkels het volgende:
Weet iemand ook op ze bij de action ook van die matjes nep gras hebben (ongeveer 30 x 30 cm) met nep bloemen erop? Ik wil namelijk van m'n hoedenplank een tuintje maken.Maar het ligt me wel bij dat ze zoiets bij de action hadden (of m'n geheugen laat me in de steek en het was bijvoorbeeld de Xenos of Big bazar).
lukt het je nu nog niet, probeer een andere batterij. Op die batterij die erbij zat, zat wel spanning op (gemeten), maar deed niks. Met een andere batterij ging het ineens wel.quote:
nee hoor, ook met een duracell werd het niks.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:00 schreef Lizan het volgende:
[..]
lukt het je nu nog niet, probeer een andere batterij. Op die batterij die erbij zat, zat wel spanning op (gemeten), maar deed niks. Met een andere batterij ging het ineens wel.
Action volgens mij ook wel rond die tijd...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:43 schreef CarOnline het volgende:
Xenos heeft dat, rond de pasen in elk geval.
Wat ik me dan altijd afvraag is of één kaasschaaf in huis niet genoeg isquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:18 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik ging vandaag voor een koffer, uitverkocht. Kwam thuis met een kaasschaaf, maatbeker en bloemuitsteker...
Daar kan je niet genoeg van hebbenquote:Wat ik me dan altijd afvraag is of één kaasschaaf in huis niet genoeg is
ik heb er 4quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat ik me dan altijd afvraag is of één kaasschaaf in huis niet genoeg is
quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb er 4
(en ik koop altijd plakjes kaas)
Vrouwenquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb er 4
(en ik koop altijd plakjes kaas)
Ik moet ze voor de klokken ook na 2-3 maanden vervangen. Daarbij had ik laatst een paar die zuur lekten...quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Tering die goedkope batterijen van de Action zijn echt flut zeg. Ze kunnen niet in een digitale camera of xbox controller want dan is die binnen no-time leeg. Controller gaat die nog wel 2 uur mee maar met de camera nog geen 10(!) minuten. Ik ga toch maar weer voor duurdere batterijen haha
Wow dat is snel voor een klok.. Ik verwissel echt maar 1x per 1 a 2 jaar de batterijen van de klokquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet ze voor de klokken ook na 2-3 maanden vervangen. Daarbij had ik laatst een paar die zuur lekten...
Je moet sowieso geen alkalines in een digitale camera stoppen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Tering die goedkope batterijen van de Action zijn echt flut zeg. Ze kunnen niet in een digitale camera of xbox controller want dan is die binnen no-time leeg. Controller gaat die nog wel 2 uur mee maar met de camera nog geen 10(!) minuten. Ik ga toch maar weer voor duurdere batterijen haha
Hihi. Ik had altijd oplaadbare erin zittenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je moet sowieso geen alkalines in een digitale camera stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |