abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136622324
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, die schreeuwlelijk Alex Jones, volgens mij.
Grappig dat die OCT gelovers hiero hebben meer gezien van Alex Jones dan ik.
Ben altijd van mening dat ie 'n lul is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:00:33 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136622355
Zijn boze geschreeuw is nu niet bepaald moeilijk te herkennen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_136622403
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee hoor heb gewoon dik gemaakt, plus ben niet al wetend, wat ik wil weten is hoe je iets in scene kan zetten in een openbaar evenement waarbij iedereen in de buurt van de finischlijn kan staan of op een hoek van de straat waar iedereen gewoon bij kan en dusdanig in scene kan zetten zonder dat iemand die aanwezig is het opvalt!

maar alleen de experts op de computer?
Maar het is 'n rommel en heel moeillijk te lezen...als je het 'n beetje in orde zal zetten, dan heel misschien krijgt je 'n antwoord van me.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:03:11 #204
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136622457
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:01 schreef Tingo het volgende:

Maar het is 'n rommel en heel moeillijk te lezen...als je het 'n beetje in orde zal zetten, dan heel misschien krijgt je 'n antwoord van me.
Je bent nu sarcastisch, toch?
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:03:15 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136622460
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Grappig dat die OCT gelovers hiero hebbem meer gezien van Alex Jones dan ik.
Ben altijd van mening dat ie 'n lul is.
er zijn hier nauwelijks OCT gelovers, anders zijn ze hier niet, er zijn best wat dingen waar een grote kern van waarheid in het verhaal zit, zie het topic van lambiekje over skimmen.
Maar sommige, als het Theoretisch al te veel haken en ogen heeft en veel onduidelijkheid dan word het gewoon ongeloofwaardig.

want antwoorden op de vragen
Hoe en waaro,m zijn gewoon niet te beantwoorden zonder dat daar ook weer meer vragen oplevert dan antwoorden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_136622529
quote:
7s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is jouw overtuiging.
Ja -en ik geef wat informatie door want ik vind het belangrijk dat mensen zijn op de hoogte van.
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:08:06 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136622606
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:05 schreef Tingo het volgende:
Ja -en ik geef wat informatie door want ik vind het belangrijk dat mensen zijn op de hoogte van.
Dat je me op jouw manier op de hoogte brengt van jouw overtuiging dat alles nep is, werkt niet bepaald overtuigend. De onderbouwing mist volkomen.
pi_136622655
quote:
10s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je bent nu sarcastisch, toch?
Nee. Ik weet wel dat m'n Nederlands vocabulaire is gelimiteerd en ik heb wat moeite met t grammatica....maar de post van guyfer is niet goed ge-edit en punctuatie is slecht(geen spaties,hoofdletters,kommas enz.) dus als ik beantwoorden is t nog erger.
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:11:05 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136622704
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:09 schreef Tingo het volgende:
punctuatie is slecht(geen spaties,hoofdletters,kommas enz.) dus als ik beantwoorden is t nog erger.
Splinter, balk.
pi_136622764
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

er zijn hier nauwelijks OCT gelovers, anders zijn ze hier niet, er zijn best wat dingen waar een grote kern van waarheid in het verhaal zit, zie het topic van lambiekje over skimmen.
Maar sommige, als het Theoretisch al te veel haken en ogen heeft en veel onduidelijkheid dan word het gewoon ongeloofwaardig.

want antwoorden op de vragen
Hoe en waaro,m zijn gewoon niet te beantwoorden zonder dat daar ook weer meer vragen oplevert dan antwoorden.
Maar ik heb van jij NOOIT een woord gelezen dat zegt wat tegen alle officiele versies.
pi_136622819
quote:
10s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Splinter, balk.
Boll, ocks.
  woensdag 12 februari 2014 @ 14:54:35 #212
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136626159
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar ik heb van jij NOOIT een woord gelezen dat zegt wat tegen alle officiele versies.
Dan lees je niet goed, Al Qaeda topic Kadhafi topic JFK Topic 9 overheidscomplotten topic, om maar even wat te noemen ook over gebeurtenissen zoals 9/11 en BigPharma topic stel ik kritische vragen.
Dus JIJ leest gewoon niet!
Again meld ik het maar weer, deze gebeurtenis is in jou ogen ongeloof waardig, maar zonder enige vorm van aanleiding of fatsoenlijke kloppende theorie, er hangen gewoon te veel vragen aan de theorie dat, het enige aannemelijke de volgens media naar buiten gebracht verhaal is.

Op het stukje na waarbij een vriend van de enige nog levende dader doodgeschoten is in een verhoorkamer.
pi_136635645
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:47 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Je lijkt wel een gelovige. 'Ik weet niet waarom dit allemaal gebeurt, maar God wil het'.
Je geloof dat er eerst een enorme aanslag in scene is gezet, waarbij er zelfs nepslachtoffers zijn vervaardigd, maar het motief is onduidelijk. (Omdat ze Irak wilden aanvallen? Waarom dan geen bewijs vervaardigd dat het ze mogelijk zou maken om Irak aan te vallen?)

Daarna zijn er twee kleinere bloedbaden geweest: de bomaanslag in Boston en de schietpartij in Sandy Hook. Allemaal nep, natuurlijk, maar waarom nemen ze nu weer een loopje met ons? Willen ze de burgers ontwapenen? Willen ze Moslims in een kwaad daglicht stellen? De overheid wil kennelijk alles tegelijk, maar niets lukt ze.
Overheden willen ons leven niet zo maar overhoop halen omdat ze daar plezier aan beleven: ze doen dat met een welbepaald doel. Stalin, Hitler, Nixon, ze hadden allemaal een duidelijk streven.
Nee,niks te maken met God.
Iemand vraagt naar 'n motief en ik heb eerlijk gezegd dat ik weet t niet precies.
Iemand heeft 'n motief en ik weet niet wat het is.
Controle,manipulatie,misleid,afwijkingen of gewoon 'getting people to believe in things that aren't real' ? Misschien is dat ook 'n hele mooie manier om mensen te controleren? Ik weet t niet zeker.
Ik denk dat 't reden/motief achter 'n psy-op is meestal alleen bekend door de daders/perpetrators van de psy-op.....en daarom is het 'n psy-op/mindfuck.
  woensdag 12 februari 2014 @ 19:10:50 #214
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_136636567
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee,niks te maken met God.
Iemand vraagt naar 'n motief en ik heb eerlijk gezegd dat ik weet t niet precies.
Iemand heeft 'n motief en ik weet niet wat het is.
Controle,manipulatie,misleid,afwijkingen of gewoon 'getting people to believe in things that aren't real' ? Misschien is dat ook 'n hele mooie manier om mensen te controleren? Ik weet t niet zeker.
Ik denk dat 't reden/motief achter 'n psy-op is meestal alleen bekend door de daders/perpetrators van de psy-op.....en daarom is het 'n psy-op/mindfuck.
Nee, het heeft niets te maken met God en dat beweer ik ook niet. Ik vermoed dat het, net als het geloof aan God, voortkomt uit een behoefte om te geloven.
Een overheidscomplot heeft altijd een bepaald doel, of het nu om zwendel gaat of om oorlog. De samenzweerders streven er inderdaad naar om mensen in leugens te doen geloven, maar die leugens dienen een bepaald doel. De samenzweerders zullen niet lukraak leugens vertellen om andere mensen in hun greep te krijgen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 12 februari 2014 @ 21:29:16 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136643593
quote:
7s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:10 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Nee, het heeft niets te maken met God en dat beweer ik ook niet. Ik vermoed dat het, net als het geloof aan God, voortkomt uit een behoefte om te geloven.
Een overheidscomplot heeft altijd een bepaald doel, of het nu om zwendel gaat of om oorlog. De samenzweerders streven er inderdaad naar om mensen in leugens te doen geloven, maar die leugens dienen een bepaald doel. De samenzweerders zullen niet lukraak leugens vertellen om andere mensen in hun greep te krijgen.
of we komen gewoon weer bij angst zaaien terecht, als je een bezem pakt kan je zo veel theorieën die hoek in vegen. net zo makkelijk
pi_136654291
quote:
7s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:10 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Tis ook niet 'n behoefte om te geloven.
Ik weet niet als 't 'n overheidscomplot is. Ik denk dat er organisaties/corporaties die zijn machtiger dan overheids of regeringen en misschien is dat ook 'n reden hoe deze hoaxes/psy-ops/media eventementen gebeuren.
Waarom zouden samenzweeders niet lukraak leugens vertellen? Als je kan mensen laten geloven in je eigen 'fairy tales', dan zijn ze toch makkelijker te controleren?
The bigger the lie.....
  donderdag 13 februari 2014 @ 10:10:40 #217
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136655122
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 10:13 schreef Tingo het volgende:
An american spokesman said yesterday : We got Osama Bin Laden en we'll get whoever did this.

Comforting to know our beloved (in)security forces look after us all so well.

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.

Wat 'n poppenkast zeg!
Je eerste reactie op de Boston aanslagen 2 dagen later.
In deze topic reeks was ook erg volwassen,
  donderdag 13 februari 2014 @ 10:16:33 #218
235357 TitusPullo
pi_136655264
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 09:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tis ook niet 'n behoefte om te geloven.
Jawel, niets kan namelijk jouw ongelijk aantonen.

quote:
The bigger the lie.....
Die hadden nu juist een grote leugen, waar ze nooit van zijn afgeweken.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 13 februari 2014 @ 10:17:12 #219
235357 TitusPullo
pi_136655279
(In)security forces is wel een van de meest beroerde woordspelingen die ik in jaren gelezen heb.
pi_136655391
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:16 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Jawel, niets kan namelijk jouw ongelijk aantonen.

[..]

Die hadden nu juist een grote leugen, waar ze nooit van zijn afgeweken.
Als ik ben op zoek was om maar 'iets te geloven'kan ik zeker iets veel leuker vinden.
Ik neem aan dat je de figuren in het toneelstuk (Cowboy Hat Held en de dansende slachtoffer) overtuigend vind.
Dan is het ook 'n kwestie van perspectief...want ik zie echt niks 'genuine' in hun gedrag.
pi_136655659
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je eerste reactie op de Boston aanslagen 2 dagen later.
In deze topic reeks was ook erg volwassen,
Ja.
Nou en?
pi_136655744
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als ik ben op zoek was om maar 'iets te geloven'kan ik zeker iets veel leuker vinden.
Ik neem aan dat je de figuren in het toneelstuk (Cowboy Hat Held en de dansende slachtoffer) overtuigend vind.
Dan is het ook 'n kwestie van perspectief...want ik zie echt niks 'genuine' in hun gedrag.
Respectloos. Maar ben niet anders van je gewend.
pi_136656003
quote:
13s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Respectloos. Maar ben niet anders van je gewend.
Waarom zou ik 'respect' hebben voor iemand dat ik(en veel anderen) zien als fake?
Denk je dat die deelnemers van die psy-ops/hoax/whatever hebben 'respect' voor de mensen(ik en jou) die ze proberen om te manipuleren?
Helemaal niet ! Ze zien ons als 'het domme publiek'.
  donderdag 13 februari 2014 @ 10:45:10 #224
235357 TitusPullo
pi_136656010
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom? Godsdiensten die hel en verdoemenis preken, hebben miljarden aanhangers. Kennelijk dient het geloof niet al te opgewekt te zijn.
pi_136657738
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:45 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Waarom? Godsdiensten die hel en verdoemenis preken, hebben miljarden aanhangers. Kennelijk dient het geloof niet al te opgewekt te zijn.
Het is maar welke insteek je gebruikt. Je kunt mensen ook bang maken ipv ze hoop te geven. Kennelijk werkt dat ook heel goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')