Natuurlijk wel! En verder ben ik ook een uitstekend chauffeurquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:13 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Je weet toch niet de waarde van pi uit je hoofd hè?
Weer wat geleerd, ik had de term serieus nog nooit voorbij zien komen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je zit langer op FOK! dan ik en ik moet je uitleggen wat een pi is![]()
Post Icon.
Ze loopt nu ook al wijken weg, dus daar verandert niets aan. En het salaris trekken we op een gelijk niveau.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:17 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Als ze dat tenminste wil... (ik zou dat niet willen!)
Nou ja, als het alternatief is dat je er uit vliegt, en je hebt het geld hard nodig? Dan zou ik het misschien nog wel doen, tenminste totdat je wat beters gevonden hebt. Thuiszitten gaat ook vervelen....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:17 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Als ze dat tenminste wil... (ik zou dat niet willen!)
Dat dus, beter iets dan niets.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nou ja, als het alternatief is dat je er uit vliegt, en je hebt het geld hard nodig? Dan zou ik het misschien nog wel doen, tenminste totdat je wat beters gevonden hebt. Thuiszitten gaat ook vervelen....
Waarom zou je geen ww krijgen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:32 schreef Troeta het volgende:
weet nie, als je het weigert krijg je geen WW, dus nu verplicht om alleen maar post te lopen voor je geld waar je eerst kon voorbereiden en lopen.
Dus of het nou zo'n mooi aanbod is?
Laden en lossen is toegestaan op een invalideplekquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:
De eerste arbeidsgehandicapten zijn inmiddels aan het werk voor PostNL![]()
[ link | afbeelding ]
Ze stopt niet om te gaan studeren, blijft dan alleen op zaterdag werken. Waar ze in eerste instantie ook voor aangenomen is. Alleen omdat ze zonder studie momenteel zit werkt ze ook doordeweeks een paar daagjes.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:43 schreef Troeta het volgende:
Omdat je alleen WW krijgt als je geen werk hebt. Nu bied je haar wel werk aan.
Maar als ze in september stopt om te gaan studeren zal het niet zo erg zijn
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:30 schreef gridjuh het volgende:
Nee erger voor mij dan dat. Zo erg dat ik de baas van de depothouder van de krant huilend heb opgebeld
Het bleef hier bij wat druppels, maar nu miezert het toch wat steviger doorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 07:05 schreef ophaling10 het volgende:
dit ziet er ook weer hoopvol uit vandaag
[ afbeelding ]
Ik heb mijn eigen wijken voorbereid, scheelde weerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:16 schreef Yreal het volgende:
De voorbereiders hier vonden het wel lollig om de hele wijk van 350 huizen in 3 bundeltjes te sorteren op een onlogische volgorde
kampioen is zomerstop een maand?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:52 schreef Deezertje het volgende:
Morgen geen Mikro Gids.
Als er ook geen Kampioen of Eigen Huis bijzit, verwacht ik niet veel...
Dan zal het inderdaad niet veel worden qua postquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:57 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
kampioen is zomerstop een maand?
Ik dacht dat je van regen hield? of was dat iemand anders?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |